Mostantól nincs sok értelme vállalati himnuszokat gyûjteni, a Lemezbörze plusz folyóirat indulója ugyanis minden elképzelhetõ kategóriát megnyerne. Például a Legjobb Himuszba Illesztett Szavalatot (Szélhelyi Józseffel), a Legkorszerûbb Szöveget (a minidiszkért), a Legwearetheworldösebb Látványt a Legjobb Himnuszklipet és a Soronként Leszerzõdtetett Legtöbb Hazai Veterán Poppert.
A Homár földig lengeti a magyar õslakók kedvéért viselt báránybõr süvegét: egy Ismeretlen Szegedi Mókamester valóban pompás (ál) hirdetést ragasztott ki egy oszlopra egy iráni atomkereskedõ nevében. A számot felhívtuk, géphang válaszolt, perzsául, ami minket végtelenül boldoggá tett. Aki bírja a nyelvet, fordítsa már le nekünk, mit mondanak! Alant a levél a megtalálás körülményeirõl.
A vásárló a legcsodálatosabb emberfajta. Például mert – jó érzékkel – mindig gyanakvó, a gyanakvás pedig néhanapján váratlan felfedezésekhez vezet. Képzeljék el például Zs.-t, akit hiába szorít a szükség, nyomozni kezd a Tesco klotyójában, hogy miért van elõtte lopásjelzõ kapu. És megtudja! Ilyen az igazi Homár-olvasó, fogadják szeretettel Zs., a bezzeggyerek rövid, de megvilágító erejû beszámolóját!
Fincsi és egészséges kaja, a 
