Tékozló Homár

Arthur király válaszol

2007.03.01. 14:33 | jackyll | 1 komment

Az étteremkritika egy szubjektív mûfaj, a Homár pedig csípi a perspektívák halmozását, még ha általában a fogyasztóknak ad is igazat, úgyhogy álljon alant az Arthur Király étterem üzletvezetõjének statisztikailag megalapozott (?) válasza az õket ért kritikára:

Tisztelt Olvasó! Sajnálattal vettük tudomásul Verus észrevételeit éttermünkkel kapcsolatban. Értékelésébõl azt a következtetést vontuk le, hogy az Õ véleménye szerint határozottan minden negatív amit tapasztalt.
Tájékoztató szándékkal közlöm a továbbiakat: Az aznapi összesen 392 db vendég elégedettségi kérdõívbõl a felszolgálás minõségét 391 meg volt elégedve, vagy nagyon meg volt elégedve kategóriába sorolta. Az ételek esetén pedig 388 vendég írta, hogy az ételek ízlettek, vagy nagyon ízlettek számukra. A kritikában említett hatporciós tál, mely egyébként 13 húsételünket tartalmazza, 11 azaz tizenegyezer forinttal, átszámolva 30%-al kedvezõbb mintha a vendég ezen ételeket egyidõben, de külön-külön rendelte volna meg. S végül egy mondat Verus részére: Bár levelébõl a rosszindulat, és a bántó szándék sugárzik felénk, mi bármikor szívesen látjuk ismét vendégül éttermünkben.

Tisztelettel:

Mondok Zoltán üzletvezetõ

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.01.07. 18:00:07

Mondok Zoltán üzletvezetõ

mit mondok? na? új hozzászólóként?
süti beállítások módosítása