Az étteremkritika egy szubjektív mûfaj, a Homár pedig csípi a perspektívák halmozását, még ha általában a fogyasztóknak ad is igazat, úgyhogy álljon alant az Arthur Király étterem üzletvezetõjének statisztikailag megalapozott (?) válasza az õket ért kritikára:
Tisztelt Olvasó! Sajnálattal vettük tudomásul Verus észrevételeit éttermünkkel kapcsolatban. Értékelésébõl azt a következtetést vontuk le, hogy az Õ véleménye szerint határozottan minden negatív amit tapasztalt.
Tájékoztató szándékkal közlöm a továbbiakat: Az aznapi összesen 392 db vendég elégedettségi kérdõívbõl a felszolgálás minõségét 391 meg volt elégedve, vagy nagyon meg volt elégedve kategóriába sorolta. Az ételek esetén pedig 388 vendég írta, hogy az ételek ízlettek, vagy nagyon ízlettek számukra. A kritikában említett hatporciós tál, mely egyébként 13 húsételünket tartalmazza, 11 azaz tizenegyezer forinttal, átszámolva 30%-al kedvezõbb mintha a vendég ezen ételeket egyidõben, de külön-külön rendelte volna meg. S végül egy mondat Verus részére: Bár levelébõl a rosszindulat, és a bántó szándék sugárzik felénk, mi bármikor szívesen látjuk ismét vendégül éttermünkben.Tisztelettel:
Mondok Zoltán üzletvezetõ
Secnir 2008.01.07. 18:00:07
mit mondok? na? új hozzászólóként?