Tékozló Homár

A posta karácsonyi meglepetése

2007.12.18. 14:37 | jackyll | 36 komment
Már biztos mindenkinek az agyára ment az ajándékkeresés. Szorult helyzetben az esőerdőszaggató papírlobbi szerint állítólag azt szokták bedobni mostanában, hogy akkor kapjon újságelőfizetést, mert csak ő is olvas a szemével. Ez persze hülyeség, de történetünk szempontjából lényegtelen: meglepetés úgysem lett belőle, minthogy  a Magyar Kir. Posta az előfizetés csekkjét is az ajándékozottnak postázta:
A Magyar postáról eddig sem volt valami jó véleményem,de amit most művelt az túltesz a legnagyobb b@lfaszságon! Történt ugyanis:kis pénzű ember lévén azon gondolkodtam, mivel tudnám meglepni barátnőm nagypénzű szüleit. Hatalmasat ordítván az jutott eszembe, (művelt emberek lévén) meglepem őket egy 1éves 3.évezred (hozzáteszem az egyik legjobb magyar ismeretterjesztő magazin) előfizetésre. Mivel rendszeres olvasója vagyok a lapnak, nem volt nehéz megtalálni az előfizetéshez szükséges elérhetőséget. Telefon fölemel, hölgy kb. 13. hívásra fölvesz, adatokat elkér: HANGSÚLYOZOM: külön előfizető és ajándékozott adatait!

A megrendelő szelvényen a magyar posta HELÍR nevezetű elérhetőségét hívtam. Adatok leadva, én személy szerint megnyugodva, jövőhéten jön a csekk, (amit még ennyire az életben nem vártam), karácsonyi ajándék "anyósjelöltéknek" letudva. Várok-várok-várok! Csekk nem jött, de még más sem! Beijedve hivom a megszokott számot... Kivételesen 9.-re fölvették… Elmondták: csekk "anyósjelöltéknek" megy az én előfizetői adataimmal! Hát vazze akkor kiakadtam! Anyósjelölt felhív, meglepetés ugrik! Hozzá kell tennem a postás diszpécser elismerte, hogy rosszul vették föl az adatokat!

Ennyit a Magyar prolikról! (rólam) MEG A MAGYAR POSTÁRÓL! Egy jó dolog azért mégis történt: az RF-HOBBY Lapkiadó Kft (3.évezred kiadója) egyik diszpécsere elnézést kért a Magyar posta nevében is! A héten küldik az ajándékpéldányt.

Summa summarum ennyi lenne! Szar volt és kész!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.18. 14:45:54

Ennél már csak az lett volna nagyobb gáz, ha a t user magának fizet elö valami szaftos xxx magazinra, oszt az anyós kapja a csekket)

dr. _mmm_ 2007.12.18. 14:48:06

Még jó, h nem egyszerre rendelted szexkellékekkel.. azt az is ment volna anyóóósnak :DDD

birdito 2007.12.18. 14:51:59

Aki Zrt. (értsd Magyar Posta) az sajnos sikeres nem lehet.
Zrt. = Zártkörűen működő blabla (értsd: csak belsőleg tud bármit is elintézni, mutyizni. Aki nem tartozik az zárt körbe, az így járt)

vernarancs 2007.12.18. 14:56:28

Hol itt a baj? Anyos igy is meglepodott, csak nem a postas reven hanem amikor felhivtad. Raadasul a posta teged is jol meglepett. Ezzel kedveskedtek neked :) 2-t egy csapasra!

candy · http://wunderbike.postr.hu 2007.12.18. 14:56:56

Aki nem tartozik a zart korbe annak az anyosa kapja a csekket

vernarancs 2007.12.18. 15:03:06

Mellesleg ha ngypenzuek az anyosek akkor nem eleg meglepetes az, hogy kaptak egy elofizetest? Kifizetni meg kitudjak, hiszen nagypenzuek.

punpa 2007.12.18. 15:03:31

Papucsos diszpécsernek lenni ősi román foglalkozás... megoldás: féltégla postára adása, ha nem veszik be, ajtóletépés...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.18. 15:07:21

nagypenzu anyos engem is erdekelne...
foleg ha vaci

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2007.12.18. 15:26:47

ez itt a reklám helye :)
a Posta és a Helir csodálatos mivoltáról itt van két, igen tanulságos cikkely:

fika.blog.hu/2007/11/30/csak_elofizetni_szerettem_volna
és
fika.blog.hu/2007/12/04/csak_elofizetni_szerettem_volna_ii_felvo

igaz külföldre vonatkozóak, de kb. ugyanilyen kompetenciaszintről tanúskodnak.

tundrazuzmo (törölt) 2007.12.18. 15:41:01

Figyelj! Örülj, hogy a 3. évezredet a címbe írták és nem az előfizetés időtartamára. Most fizethetnéd rá a gatyádat...:)

Mire a Posta és mindenki elnézést kér, addigra már régen elárverezik a tartozás fejében az anyósjelölt házát (is).

Law enforcer 2007.12.18. 15:44:35

anyósnak csekk, nekem popómagazin. ezt én is megjátszom!

labancfirkász · labanchirek.blog.hu 2007.12.18. 15:47:05

Magyar posta sucks!!
azért ez mégis egy jó reklámjuk!
www.youtube.com/watch?v=OL2Bnxl3LSc
érdemes megnézni, persze ez nem az ő erényük

johnny1 · http://ecopop.blog.hu 2007.12.18. 15:52:46

DR BATZ Banner a Homar tetejen :))))) ezt is megeltük. Jipiiii

Retexis 2007.12.18. 15:58:17

Aki bannereket lát, az nem lehet sikeres ember. :)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2007.12.18. 17:12:29

jó ez a videó... el is mentem az 1000lap.hu -ra. ez a Merényi nem a napirajzos arc? csodálom, hogy nem lett sold out, valszeg mer ezen a néven senki nem ismeri

Nyerj! - Egészséget (törölt) · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.12.18. 19:07:56

Banner? Az olyan mint a Zrt?

Kifordított kacagány 2007.12.18. 19:40:53

most ezek után hogy fizessek elő erre a magazinra? tuti nem kapnék meg belőle egyetlen számot sem.

Jetpilot 2007.12.18. 21:37:14

Inkább hagyom és törlöm a gépemről a programot.

Pikka 2007.12.18. 22:13:06

Na, ezért fizettem be apukám karácsonyi horgászújságját személyesen a postán...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.18. 23:42:06

nem mondod, hogy 1 teljes horgaszujsagot ajandekozol neki?
Te kis tekozlo

Dr.Abál 2007.12.19. 04:37:17

Anyóst Palkovicsnével összehozni,mindkettőt postára feladni.

Bugajozsinemszepgyerek 2007.12.19. 07:36:59

Jobbról kb a negyedik magas tag, nem Marilyn Manson? :)

Totti 2007.12.19. 09:56:28

Hát a postai megrendelést én is elfelejtem, miután velem a következő történt!
Ajándékötlet ugyanaz, csak más újsággal! Kiadó weblap megnéz! Azt írja, hogy dec.10-ig be kell érni a pénznek, ha már januártól akarom a folyósítást... Na hát erre dec.7-én kevés esély volt.. Mert ugye csekk megvár, befizet, odaér... a postát ismerve nem számítottam semmire!
Jött a nagy ötlet! A postán elő lehet fizetni! Elmentem, bementem, nagy sor volt, kivártam. Mondom a postáskisasszonynak hogy szeretnék előfizetni magazinra...
Visszakérdez: Miért olyat lehet?!
Én: öööö, hát ezt nem nekem kéne tudni de az internet szerint igen... Akkor várjak... Erre elment hátra és vagy 10 perc múlva tért csak vissza, lobogtatva nagy büszkén a listát, hogy jé tényleg van itt ilyen opció! :)
Mondanom sem kell hogy mögöttem toporzékoltak...
Na jó, kérdem hogy mennyi az annyi, és hogy beér-e a kiadóhoz 10-ére! Mondja hogy mittudja ő, nem ért hozzá, most lát ilyet először!
Mindegy, mondom csináljuk! hátha! :D Max februártól "folyósul" a lap..
Ki van téve nagy betűkkel, hogy bankkártyával/ajándékutalvánnyal történő fizetését előre jelezze! Na én jeleztem hogy sodexho utalvánnyal kívánok fizetni én..
Erre postásnéni: az mi? ő nem tudja... lehet-e!
éN már a kétségbeesés szélén, a mögöttem várakozók a lincshangulat kezdetén...
Mondom: itt van a papír kiírva hogy előre jelezzem gondolom én akkor lehet...
Háááát, öööö, izéé.. Felhívjuk a fiókvezetőt... aki otthon van már.. de az irodába hátul van a mobilom.. Azt hittem akkor már megfolytanak egy halom borítékba, de láttam hogy a mögöttem lévők is voltak már ilyen helyzetbe.. konkrétan látszott a szemükben az élmény :)
Na a fiókvezetőt felhívták, aki mondta hogy csak kereskedelmi áru vásárlásra lehet utalvány felhasználni... Na mondom akkor bankkártya... Erre a terminál nem működik válasz jött.. Akkor mondtam hogy köszi nem!
Mivel ekkor már péntek volt és 5 óra, a kiadó már nem volt elérhető, és a hétfői telefonban bíztam hogy talán ott sikerül megoldást találni!
Sikerült, segítőkész kedves eladó, elmondta ha bemegyek hozzájuk, akkor ott kp befizetéssel simán megy a januári kézbesítés! Sőt még 25% kedvezmény is volt karácsonyra való tekintettel... Öröm és boldogság!

subotei 2007.12.19. 10:15:29

btw
A 3. évezred egy mutatósra csicsázott, internetről lehalászott hírekből összetákolt, jórészt idegen nyelvről - talán csehről - rosszul fordított, tartalmi-magyar nyelvi szempontból sem lektorált bóvli.
Ha veszed a fáradságot és a szerzőket megtekinted, megtudhatod, hogy a legtöbb értekezést évezredünk polihisztora, Leonardo da Vinci reinkarnációja, az űrkutatásban, mikrobiológiában és közlekedésfejlesztésben egyaránt jártas Koukal Mihály, vagy egy hasonlóan nagynevű hölgy írja.
Örültem, amikor megjelent a lap, mert hiányt pótolt, tucatnyit vettem is belőle, utóbb már csak azért, mert reméltem, az igénytelenség csak gyerekbetegség, amit majd kinő. Nem tette.

avc 2007.12.19. 12:07:46

egyetértek, ritka gyenge színvonalú a lap

EÖ (törölt) 2007.12.19. 20:39:03

és szerintetek lehet sikeres-e akinek anyósa van? :)
(persze nem a váci nagymellű!)

dorcimorci 2007.12.22. 11:12:26

Én a páromnak rendeltem meg ajándékba National Geographic magazint, születésnapjára. Mással nem is készültem. Vártam-vártam a csekket, nem jött. Kajtattam más ajándékért. Aztán a párom gondolta, meglep karácsonyra ugyanezen magazin éves előfizetésével. Pontosan úgy járt mint én. Nem küldtek csekket. Azóta nem próbálkozunk... Ha nem hát nem

2007.12.24. 12:37:00

subotei hozzászólásával egyetértek, és megtoldanám annyival, hogy a nevezett "sajtótermék"-ben hemzsegnek a nyelvtani hibák. Nagy kalap sz@r az egész.

2007.12.24. 12:38:00

ha én lennék az anyósod a fejedhez vágnám az előfizetést... :)
süti beállítások módosítása