Ott hagytuk abba a történetet néhány hete, hogy az olvasók beküldtek pár példát, amikor a UPC sajátosan kezelte az ügyfelek adatait. Hogy a portszkennelés kérdése illetve az ezért járó, belsõ emailen kommunikált büntetés se sikkadjon el, következzen az eredeti levéíró ügyfél, Gábor válasza a UPC-nek, akit azóta sem kerestek meg "hivatalosan" az ügyben:
Engedjétek meg, hogy reagáljak Szûcs László úr levelére. A múltkor leírtam Nektek a bosszúságom, gondoltam, hogy a szolgáltatóval hamar rendezõdik a viszonyunk, de eddíg még válaszra se méltattak. Azaz hála Nektek, az oldalatokon valamit olvashattam. Elõször is köszönöm a UPC-nek, hogy az ügyemmel ilyen kiemelten fogalakoznak, feltéve ha ugyanarról az ügyrõl beszélünk. Másodszor, van pár dolog egy ilyen folyamatban ami igencsak elgondolkodtató, ezeket megpróbálom összefoglalni, legyen mindenkinek az a véleménye, ami.