Tékozló Homár

Reálisan gondolkodó nyugdíjas nénik vs. idegbeteg nénik

2007.11.07. 00:29 | szily | 32 komment

Keménypáncélos korunk legbájosabb hirdetését kaptuk Pétertől, azóta legalább tízsszer elolvastuk, és még mindig olvadozunk, mint igényes szobafestő az atomreaktorban. Íme Péter levele a fantasztikus irodalmi lelet felfedezéséről:

A mellékelt képen szereplő hirdetést házunk kapujára ragasztva találtam. Mivel gondos gondnokunk ezeket gondolkodás nélkül a szemetesek gondjaira bízza, életem kockáztatásával kellett megmentenem az örökkévalóságnak, óvatosanletépéses módszerrel. Ha csendes, nyugodt nyugdíjas néni lennék, aki reálisan gondolkodik, minden bizonnyal azonnal a telefonom után kapnék.
Péter

A vizitdíjautomata nem ad vissza

2007.11.06. 15:02 | jackyll | 100 komment
Hétköznapi horror a kórházban, avagy mit tegyen a naiv beteg, aki nem egy marék aprópénzzel közelít a vizitdíj-automatához:
Mai napon délben megjelentem a területileg illetékesFejér Megyei Szent György Kórházban, mivel kicsit fáj a fejem, és homályos a látásom, mert sok homárt olvasok. azt mondják, hogy mehetek fel a 4. emeletre most rögtön. ezért elindultam, hogy veszek vizitdíjat, volt nálam egy darab 5000Ft, két darab 2000Ft, és még 80Ft tizesekben. ez 9800 Ft, jelentős pénzmag. felváltani a környéken sehol sem lehet, minden boltban ki van írva, hogy nincs pélnzváltás.
Olvasson tovább!

Egy elégedetlen ügyfél

2007.11.06. 13:17 | jackyll | 17 komment

Végre nem a kismilliomodik Bravia-reklám miatt, hanem egy fogyasztói visszajelzés kapcsán kerül Homárra a Sony. A kifogásolt termék nehezen azonosítható a kábel alapján, de az üzenet rögzítésével járó fáradtságot mindenképpen értékeljük:
Az alábbi képet a budaörsi Tesco férfi mellékhelyiségében készítettem szombaton. Szerintem nem kell hozzá sok komment. Bocs a Sony rajongóktól. Üdv: Ákos

Lopással riogat a Pallasz Hotel-kru

2007.11.06. 11:51 | jackyll | 66 komment
Ha ledózerolnák és sóval behintenék a helyet, a néhai Pallasz Hotelt üzemeltető srácok abból is profitálnának. A sorozatos lopások révén megboldogult szállodakomplexum kettes számú egysége, a Bencés Panzió sajátságosan pofátlan válfaját űzi a reklámozásnak "egy értetlen miskolctapolcai lakos" jelentése szerint. A buszpályaudvaron térítik a konkurens szállásra induló turistákat, azzal a szöveggel, hogy "A TV-ben is benne voltak, meglopják a vendégeket, lepusztult hely."
Bizonyára nem kell bemutatnom Miskolctapolca 'büszkeségét', a méltán elhíresült Pallasz Hotelt. S vélhetően az is közismert, hogy a tulajdonosi kör tovább folytatja tevékenységét az út túloldalán, 'Bencés Panzió' néven. Ezzel önmagában talán nincs is gond, hiszen ha tanultak az előzményekből, s belátták, hogy hosszútávon csak az elégedett vendégből lehet megélni, akkor miért ne, lelkük rajta. Na de kutyából nem lesz szalonna, addig nem nyugodnak míg újra túl nem feszítik a húrt. Levelem fő tárgya is a legújabb, arcpirító húzásuk, mely szerint egy 'kedves úriember' - adóvevővel a kezében -, Miskolctapolca egyik frekventált részén (buszvégállomás) vadászik a vendégekre, s ha azok célirányosan - előre lebeszélt szobafoglalás okán - keresik a szállást, ő a konkurenciát érintő, legváltozatosabb mocskolódásokkal fűszerezve próbálja azokat a panziójukba csalogatni.
Olvasson tovább!

Re: Csak autót ne vegyenek - A Ferihegy Autó válaszol

2007.11.06. 08:01 | szily | 82 komment
Az ünnepek előtt Csak autót ne vegyenek címmel közöltük Eszter levelét, amiben az autószervizben szerzett búbánatos élményeit ecsetelte. Nekünk ez ecsetelésről az afta jut az eszünkbe, mégis valami kellemes meglepetésre számítottunk. Ez be is jött, az érintett cég egyik vezetője ugyanis részletes levélben válaszolt, cáfolandó, hogy Esztert szívatták volna. Alsó kattintás után Bor László számlamásolatokkal megtámogatott véleménye olvasható. Duplaollós kézrázás mindenkinek, aki nem hőbörög, ha megkritizálják, hanem normálisan elmondja, szerinte hogy volt.
Olvasson tovább!

'Ön a mell szépségversenyben a 2. helyezést érte el'

2007.11.06. 00:09 | szily | 54 komment

Legyen ma mondjuk spamnap a Homáron, íme egy igazán vicces példány. Azt nagy nehezen, de el tudjuk képzelni, hogy ezerből egy ember akkora ökör, hogy elhiszi, nyert egy tudta nélkül rendezett online sorsoláson. No de hogy egy csaj ne emlékezzen, hogy elindult egy mellszépségversenyen? Vajon mire számított XY? És vajon hányan választottak ötezer forint alatti ajándékot? Megnéztük a reklámozott oldalt, ebből pont kijön egy zselés műpina, de a bőr lovaglóostor már nem. Mérges Lili melletlen levele a hajtás után.

Olvasson tovább!

A mai húsáruk nem az örökkévalóságnak készülnek

2007.11.06. 00:04 | szily | 20 komment

Szia 8-lábú,
a múlt héten vásároltunk a Spar-ban, de csak tegnap este pakoltuk ki a hűtőt, hogy van-e még valami ehető. Találtam is tarját, de érdekes volt: csomagolás napja október 25, fogyasztható: október 24... Ugye szerintetek is csak valami számítógéphiba lehet....???? Én nem feltételezem a Spar-ról, hogy át akarna verni...
Üdv,
Mama


Válaszunk a mamának hajtás után.

Olvasson tovább!

T-csoportnak nehéz lenni

2007.11.06. 00:04 | jackyll | 25 komment

Két hátborzongató történetet öntöttünk össze a T-Kábel házatájáról. Az elsőben egy 0 forintos tartozás miatt szűnt meg az előfizetés, a másikban egy költözés húzódott el mintegy 3 hónapig, és azóta sem tudják, mit miért számláztak az ügyfélnek:

Nos, van egy T-kábel elôfizetésem, ehhez kapcsolódóan internet szolgáltatás. Azaz Kábelnet, vagyis t-online. Világos:) Fizetem évek óta a szolgáltatást, néha csúszom egy-két héttel. De azt hiszem ez még nem fôben járó bűn. A lényeg, hogy 0 Ft tartozásom van a szolgáltatók felé. Mígnem egyszercsak nem volt internetem. Szerelgettem napokig a masinát (közben számítógép csere is volt, ezért gondoltam hogy a hiba nálam keresendô). Írtam a T-onlánynak, hogy mi lehet a gond. Erre közölték, hogy számlatartozás miatt kikapcsolták. Azon a napon tényleg volt egy 1,5 hete lejárt csekkem. Nem is értettem, hogy 1,5 hétre miért kapcsolják ki. Mindegy, befizettem. Még mindig semmi.

Olvasson tovább!

Farkastörvények a TeszVeszen

2007.11.05. 16:05 | jackyll | 81 komment
Egy könnyen megjegyezhető tanulság az internetes kereskedelem világából Györgytől: aki TeszVeszen árul, annak 2 hete van negatívra értékelni a nem fizető vásárlót, utána fizetheti a jutalékot, akkor is, ha rárohadt a termék:
A TeszVeszen hirdettem sok-sok kacatot, eddigi együttműködésünk zökkenőmentes volt. Most nyáron viszont vagy négy terméknél a vevő linkeskedett és végül nem vitte el a terméket. Ilyenkor a vevőnek negatív értékelést kell adni és vissza lehet kérni a közvetítői jutalékot. Erre a következő hónap 1-je és 14-e között kerülhet sor. A TeszVesz megküldte november havi számláját. Ezen olyan tételek is szerepeltek, amelyeket nem tudtam eladni, de a közvetítői díjat sem tudtam visszaigényelni, mivel lejárt az erre adott 14 nap, mert a vevő hitegetett, hogy majd a nyári szabadság után elintézzük.
Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása