
A mai napon postaládánkban landolt egy kissé morbidnak tűnő szórólap. Elég konkrét a szöveg, nincs sok hozzáfűzni való. Talán kissé agresszív a marketing... De ha Halál is házhoz jön, akkor a sírköves miért ne...
A mai napon postaládánkban landolt egy kissé morbidnak tűnő szórólap. Elég konkrét a szöveg, nincs sok hozzáfűzni való. Talán kissé agresszív a marketing... De ha Halál is házhoz jön, akkor a sírköves miért ne...
Ma este megyünk jelmezbálba, és fingunk sincs, mi legyen. Azaz nem volt, aztán Ern0 elküldte ezt a képet, és elkezdtünk reménykedni. A modell eleve rokonszenves, mert nem kell varrni hozzá. Homár Borisznak (5,5) ketten három napig varrtuk a csontvázjelmezét az ovis farsangra bónusz denevérrel, nem beszélve Homár Miriam (4) tavasztündér-outfitjéről, kis gekkóhaverral. További bizonyító képek hajtás után.
Elromlott a no frost hűtőm, 7 után. Egyszerűen elfelejt hűteni. Aminek lett is egy eredménye - lefagyott. Sajnos kihívtam az AAB szervizt, akik egy órás késéssel meg is érekztek. Leolvasztották a hűtőmet a hajszárítómmal és melegvízzel. Hogy ezt a tippet nekem miért nem mondták a telefonba - talán nem is akkora rejtély, nyilván nekik is élni kell valamiből. A leolvasztás után a hűtő hűtött. Megkérdeztem, hogy de ugye ez holnap is így lesz. Ó persze. Kérésemre adtak munkalapot és számlát.
Volt anno a Westelnél egy számlás előfizetésem, amit 1998-ban meg is szüntettem. Végelszámolásomon kijött X Ft, nem emlékszem már rá. Egy hónap türelmi időt adtak rá, amit ki is fizettem. Azt mondták, hogy minden tartozás letudva, semmi gond nincs, nem is lesz, kártyát bevonták. Ma eljutottam oda, hogy megint számlás előfizetést szerettem volna venni a T-mobile-nál. Itt ért a meglepetés: közölték, hogy feketelistára kerültem, mert annó később fizettem be (egy hónap türelmi időn belül).
Néhány hete költözés mellett döntöttünk, elkezdtem nézegetni a lehetőségeket, hogyan tudnék pénzt spórolva jobb szolgáltatást vásárolni magamnak a televízió, az internet és a telefónia terén. Mivel már volt UPC előfizetésem, s mivel mindenki lebeszélt a T-Com "Apakezdődik" szolgáltatásáról, úgy döntöttem, maradok a sokat gyalázott cégnél, de egy ezrest spórolva megvásárolom a "három az egyben" ajánlatot, így már vonalas telefonom is lehet. (Ami totál pénzkidobás, mivel két mobil is van otthon, de ha akarnék faxot, akkor már az is lehetne.) Felhívtam hát az ügyfélszolgálatot, ahol háromszori beszélgetés után sem tudták megmondani, hogyan is lehetne mindezt megvalósítani: mondjam-e le a mostani előfizetést és kössek újat vagy egyszerűen átírják a nevemre a plusz szolgáltatást és kész. Mindegy, megbeszéltük, hogy megadott időpontban kijönnek, bekötik a Tv-t, a netet és a telefont, a többi el lesz rendezve.
A következő kéretlen levelet kaptuk minap a Google-tól. Érdemes már a címzésen is elgondolkodni:
Vessetek meg érte, de van egy kis megtakarított pénzem, amit engedelmeskedve az agyamba pumpált reklámoknak, elvittem a Raiffaisen bankhoz, hogy fialtassam a "kamatemelő" betéti konstrukcióban. Az a dolog lényege, hogy indulásnál - tavaly augusztus - megállapított brutto 7.5% kamathoz ha elég elszánt vagy, még kaphatsz 2.5%-ot. Ehhez nem kell mást tenned, mint értékpapír számlát nyitsz minimum 250,000 HUF-ért. Ezt valamiféle értékpapírokba fektetik neked. Második feltétel, hogy legalább két db. havi számládat "csoportos beszedési megbízás alapján a bank utalhassa a szolgáltatóknak. Harmadik feltétel: legalább havi 50,000 HUF-tal tápláld a számlád, például utaltasd oda a fizetésed. Negyedik feltétel: lagalább 30,000 HUF értékben vásárolj az "okos" kártyáddal. Mentem a bankba, mert lejárt a futamidő. Mondom hölgynek, hogy tájékoztasson, mi, mennyi, miért. Nézegette a számítógépét, és mondta: úgy látom eleget tettek az elvárásoknak. Erre kérdeztem, hogy akkor miért olyan kevés a kamat?
2008. Február 23.-án a budapesti Mammut 2 II. emeleti Dokk Cafe nevű helyre mentünk szórakozni. Belépő nincs. A ruhatárnál két kabátért fizettünk és egy bilétát kaptunk - ez számomra még elfogadható, részükről költségtakarékos megoldás. A pultnál az általam rendelt "vodka-narancs" kifizetésénél (1200.- HUF) a pultos hölgy egy kétezres címletből egy kétszázast adott vissza. Valamint később kiderült, hogy az ital jeges - narancsleves - víz volt. Azt hogy az ember nem kap számlát nem elfogadható de megszokott. De az ilyen hozzáálláshoz egy olyan helyen ahol több külföldi is megfordul.... vastag bőr kell....Játék! Olyan helyeket tessenek bekommentelni, ahol még egyszer sem higították a sört, soha nem lettek rosszul másnap a bortól, mindig volt alkohol a koktéljukban, illetve nem cserélték le a prémium vodkákat Kalinkára/Royalra.