Tékozló Homár

Temetkezzen otthon!

2008.02.29. 16:27 | jackyll | 74 komment
Vwkpeti szerezte ezt a vidám szórólapot és az ötlet azonnal burjánozni kezdett. Miért ne lehetne mindent elintézni otthon? Már előre csattogtatjuk ollóinkat egy jó ravatalért a nappaliban a tévé előtt, de a hamvasztás sem lenne utolsó mondjuk a fürdőszobában. (Tényleg, van aki maga temeti a halottait? Kert végében, ilyesmi.)
A mai napon postaládánkban landolt egy kissé morbidnak tűnő szórólap. Elég konkrét a szöveg, nincs sok hozzáfűzni való. Talán kissé agresszív a marketing... De ha Halál is házhoz jön, akkor a sírköves miért ne...

A CBA nem rejti a véka alá

2008.02.29. 12:56 | jackyll | 600 komment
Többen is beküldték a CBA legfrissebb reklámújságját, azzal, hogy "ez most a népszavazási kampány része, vagy csak egy félreérthető reklámújság?" Nyilván nem a véletlen műve, hogy egy héttel a sajnálatos és értelmetlen pénzkidobás/az ellenzéki forradalom csúcspontja/a népszavazás előtt még a közértből is köcsög demagógia folyik.
Olvasson tovább!

A Homár jelmeztippje kétségbeesett apukáknak és gyermektelen bulizóknak

2008.02.29. 10:20 | szily | 76 komment

Ma este megyünk jelmezbálba, és fingunk sincs, mi legyen. Azaz nem volt, aztán Ern0 elküldte ezt a képet, és elkezdtünk reménykedni. A modell eleve rokonszenves, mert nem kell varrni hozzá. Homár Borisznak (5,5) ketten három napig varrtuk a csontvázjelmezét az ovis farsangra bónusz denevérrel, nem beszélve Homár Miriam (4) tavasztündér-outfitjéről, kis gekkóhaverral. További bizonyító képek hajtás után.

Olvasson tovább!

Hűtőleolvasztás 8000-ért

2008.02.29. 09:58 | jackyll | 120 komment
Mennyire naiv az az ügyfél, aki hagyja, hogy a szakemberek javítás gyanánt leolvasszák a hűtőgépét? Bizony, hájtek "no frost" eszköz is meg tud hibásodni, a leolvasztás pedig az ellen nem véd:
Elromlott a no frost hűtőm, 7 után. Egyszerűen elfelejt hűteni. Aminek lett is egy eredménye - lefagyott. Sajnos kihívtam az AAB szervizt, akik egy órás késéssel meg is érekztek. Leolvasztották a hűtőmet a hajszárítómmal és melegvízzel. Hogy ezt a tippet nekem miért nem mondták a telefonba - talán nem is akkora rejtély, nyilván nekik is élni kell valamiből. A leolvasztás után a hűtő hűtött. Megkérdeztem, hogy de ugye ez holnap is így lesz. Ó persze. Kérésemre adtak munkalapot és számlát.
Olvasson tovább!

Re: mínusz egy ajtó? Az plusz húszmillió - A Quantum visszavág

2008.02.29. 01:33 | szily | 223 komment
Ezt már szeretjük: a Naiv Ügyfél odavág, mire az érintett azzal a svunggal visszacsap. Vihart kiváltó korábbi posztunkban "Dóra" azzal vádolta a Mediterrán lakópark beruházóját, hogy késve, kritikán aluli minőségben adták át a lakását, majd utána szívatták, letagadtatták magukat, szóval fingatták rendesen. Alant olvasható a Quantum Lakásépítő Kft. ügyvezetőjének válasza. A bemutatott dokumentumrészletek alapján úgy néz ki, hogy a Homár a tényeket nem elégggé csekkolva sejtette azt, hogy Dóra határidő után kapta volna meg a lakását. A sztori ettől még riasztó és szövevényes, annyira az, ami már meghaladja a Homár lehetőségeit, így a témát feldolgozásra átpasszoltuk az Index gazdasági rovatának, akik, reméljük nemsokára megírják a frankóközelit. A poszt végén egy rakás kép látható a lakásról (update 1. - Ráadásul NEM Dóra lakásáról, mint az a kommentekből kiderül) , amik sokmindent nem bizonyítanak persze, de nagy mennyiségben igen dekoratívak.
Olvasson tovább!

Titokban bannolnak/emelnek a mobilcégek

2008.02.28. 15:24 | jackyll | 81 komment
Az ügyfél felé irányuló kommunikáció szokásos teljes hiányát érzékeltetjük most két mobilos történettel. Első játékosunkat a T-Mobile egy 98-as késve befizetet tartozás miatt tette feketelistára, bár neki azt mondták 10 éve, hogy miden oké. Ferenc meg azon bukott ki, hogy a Pannon csak az oldalán kommunikálja a tarifaemeléseket, az ügyfeleinek külön nem szól:
Volt anno a Westelnél egy számlás előfizetésem, amit 1998-ban meg is szüntettem. Végelszámolásomon kijött X Ft, nem emlékszem már rá. Egy hónap türelmi időt adtak rá, amit ki is fizettem. Azt mondták, hogy minden tartozás letudva, semmi gond nincs, nem is lesz, kártyát bevonták. Ma eljutottam oda, hogy megint számlás előfizetést szerettem volna venni a T-mobile-nál. Itt ért a meglepetés: közölték, hogy feketelistára kerültem, mert annó később fizettem be (egy hónap türelmi időn belül).
Olvasson tovább!

UPC: kábelhosszabbítás csak vesztegetésre

2008.02.28. 12:40 | jackyll | 74 komment
Két bohókás UPC-s történet a szolgáltató csatlósai háza tájáról. Az első helyzetben egy naiv ügyfél kábelhosszabbításért könyörög, a második nyertes pedig országjáró túrára külte az ügyfélszolgálat beltéri egysége cserekészüle miatt:
Néhány hete költözés mellett döntöttünk, elkezdtem nézegetni a lehetőségeket, hogyan tudnék pénzt spórolva jobb szolgáltatást vásárolni magamnak a televízió, az internet és a telefónia terén. Mivel már volt UPC előfizetésem, s mivel mindenki lebeszélt a T-Com "Apakezdődik" szolgáltatásáról, úgy döntöttem, maradok a sokat gyalázott cégnél, de egy ezrest spórolva megvásárolom a "három az egyben" ajánlatot, így már vonalas telefonom is lehet. (Ami totál pénzkidobás, mivel két mobil is van otthon, de ha akarnék faxot, akkor már az is lehetne.) Felhívtam hát az ügyfélszolgálatot, ahol háromszori beszélgetés után sem tudták megmondani, hogyan is lehetne mindezt megvalósítani: mondjam-e le a mostani előfizetést és kössek újat vagy egyszerűen átírják a nevemre a plusz szolgáltatást és kész. Mindegy, megbeszéltük, hogy megadott időpontban kijönnek, bekötik a Tv-t, a netet és a telefont, a többi el lesz rendezve.
Olvasson tovább!

Naiv oldalgazda vs Google

2008.02.27. 15:51 | jackyll | 160 komment
Aki valaha is készített már hómpédzset, az bizonyára találkozott már a jelenséggel, amikor a Google kibassza eltávolítja az oldalát keresőjéből, mert ilyenolyan módszerekkel igyekezett javítani helyezését. Minthogy a Homár még nem foglalkozott vele és elég általános jelenség, Kakukkfű esetéből fogunk okulni, aki ezen láthatóan eléggé kiakadt:
A következő kéretlen levelet kaptuk minap a Google-tól. Érdemes már a címzésen is elgondolkodni:
Olvasson tovább!

Negatív kamat a Raiffeisennél

2008.02.27. 14:00 | jackyll | 116 komment
Ferencnek sikerült magát belehajszolnia egy olyan féléves konstrukcióba a Raiffeisennél, ami 250 ezer forintból kamatok után csinál 241 ezret:
Vessetek meg érte, de van egy kis megtakarított pénzem, amit engedelmeskedve az agyamba pumpált reklámoknak, elvittem a Raiffaisen bankhoz, hogy fialtassam a "kamatemelő" betéti konstrukcióban. Az a dolog lényege, hogy indulásnál - tavaly augusztus - megállapított brutto 7.5% kamathoz ha elég elszánt vagy, még kaphatsz 2.5%-ot. Ehhez nem kell mást tenned, mint értékpapír számlát nyitsz minimum 250,000 HUF-ért. Ezt valamiféle értékpapírokba fektetik neked. Második feltétel, hogy legalább két db. havi számládat "csoportos beszedési megbízás alapján a bank utalhassa a szolgáltatóknak. Harmadik feltétel: legalább havi 50,000 HUF-tal tápláld a számlád, például utaltasd oda a fizetésed. Negyedik feltétel: lagalább 30,000 HUF értékben vásárolj az "okos" kártyáddal. Mentem a bankba, mert lejárt a futamidő. Mondom hölgynek, hogy tájékoztasson, mi, mennyi, miért. Nézegette a számítógépét, és mondta: úgy látom eleget tettek az elvárásoknak. Erre kérdeztem, hogy akkor miért olyan kevés a kamat?
Olvasson tovább!

Az alkoholmentes koktélok hazája

2008.02.27. 12:47 | jackyll | 105 komment

Nem tudjuk, az elmúlt 20 évet hol töltötte Andrea, de legalábbis meglepő, hogy egy 1200 forintos narancslevezett víz miatt írt a Fogyasztóvédelemnek, még akkor is, ha vodkanarancsot rendelt eredetileg a Dokk Caféban:
2008. Február 23.-án a budapesti Mammut 2 II. emeleti Dokk Cafe nevű helyre mentünk szórakozni. Belépő nincs. A ruhatárnál két kabátért fizettünk és egy bilétát kaptunk - ez számomra még elfogadható, részükről költségtakarékos megoldás. A pultnál az általam rendelt "vodka-narancs" kifizetésénél (1200.- HUF) a  pultos hölgy egy kétezres címletből egy kétszázast adott vissza. Valamint később kiderült, hogy az ital jeges - narancsleves - víz volt. Azt hogy az ember nem kap számlát nem elfogadható de megszokott. De az ilyen  hozzáálláshoz egy olyan helyen ahol több külföldi is megfordul.... vastag bőr kell....
Játék! Olyan helyeket tessenek bekommentelni, ahol még egyszer sem higították a sört, soha nem lettek rosszul másnap a bortól, mindig volt alkohol a koktéljukban, illetve nem cserélték le a prémium vodkákat Kalinkára/Royalra.