Tékozló Homár

A Budapest Banknál is aratott az árfolyamváltás

2009.04.24. 13:06 | jackyll | komment

Péter szerint nem csak a CIB Bank kapott léket, már a Budapest Bankból is szivárog a pénz elfele. Legalábbis a bank azzal magyarázta 15 ezer forintja eltűnését, hogy "a nyitó- és záróegyenlegek közötti különbségek az árfolyam változásnak köszönhetőek":

Nem olyan rég akartam utalni és meglepve tapasztaltam, hogy kevesebb pénz van a számlámon, mint gondoltam (nem követem folyamatosan az egyenlegem és a költéseimet, de a különbség ez esetben nagyon szembeötlő volt). Papírt és számológépet ragadva összevetettem az egyenlegem és a kiadásaim, és a hiányérzetem igazolást nyert. Azonnal hívtam a számlámat vezető Budapest Bankot, majd az elkövetkező napokban többször összevetettem a kiadásaim és az egyenlegem alakulását és 10-18 ezer forintos különbséget tapasztaltam. Azt ígérték kivizsgálják az ügyet, és 2 hét múlva értesítenek levélben.

Olvasson tovább!

Rá akarta venni a bank, hogy ne fizesse az autó részletét

2009.04.24. 11:21 | szily | komment

J. a banki termékmarketing extrém példájával találkozott. Vett egy autót, fizette a hitel részleteit az MKB Eurolízingnek, míg egy nap fel nem ajánlotta a pénzintézet, hogy vegyen hitelbiztosítás nevű terméket. Hogy miért? Arra célozgattak, hogy akkor nem is kéne olyan szigorúan fizetnie. J. ezen felháborodott, íme a levele:

Olvasson tovább!

Nem ismerte a törvényeket a Jysk, megszívta a vásárló

2009.04.24. 08:35 | ge | komment

Klasszikus történet arról, hogy sokszor a kereskedők sincsenek tisztában a Fogyasztóvédelmi Törvényekkel. Beáta panaszára a vásárlás után 1 és másfél évvel is azt a választ kapta, hogy vigye csak vissze a hibás székeket, 3 év garanciát biztosított rá a gyártó, tehát kicserélik. Ám mire odaért vele, a forgalmazó hozzáállása megváltozott.

2007.06 hóban, a Jysk áruházáan vásároltunk egy kertibútor készletet, Wellington asztalt valamint 6 Sienna széket. A kerti bútort nagy örömmel használtuk, egészen tavaly nyárig, amikor azt tapasztaltuk, hogy rendeltetésszerű használat mellett, a székek sajnos egymást követően vagy megrepedtek, vagy egyből el is törtek.
Olvasson tovább!

Különleges mérleget használ a Spar?

2009.04.23. 10:45 | ge | komment

Karesz valamelyik Spar boltban fedezte fel a 660 grammosnak mért 630 grammos banánt, majd gondolkodóba esett, vajon mi lehet a a furcsa jelenség megoldása.

Olyan ember lévén, aki szerint a pohár félig tele van, örömmel fedeztem fel a Spar új válságenyhítő, hangulatjavító módszerét. A központ patikamérlegén hajszálpontosan 660 grammnak mért előrecsomagolt banán súlyára a bolti mérleg már csak 630 grammot mutatott (na jó, az, hogy ellenőriztem, nem jelez sok optimizmust).

Olvasson tovább!

Hagyó Miklós: "A parkolás jogilag nem szolgáltatás"

2009.04.23. 10:07 | jackyll | komment

Mókás címmel válaszolt Hagyó Miklós a parkolási rendelet az EMPAMO által kiemelt, máshol nem reklámozott "autósbarát" részeire. Sajnálatos, hogy azon kívül, hogy elmondja, mindenhova meghívtak minden civil szervezetet, és több módosításuk bekerül a tervezetbe, használható válaszokat nem ad az "alaptalan felvetésekre":

Olvasson tovább!

Megbüntették, mert úgy parkolt, mint mindenki más

2009.04.23. 00:52 | szily | komment


Érdekes kérdés, hogy szemétnek nevezhető-e közterület-felügyelet, ha olyanért büntet meg, ami elvileg szabálytalan, de arrafelé mindenki azt csinálja, mert másképp nem lehet. Érdekes, de könnyen megválaszolható: igen, szemét. Budapestnek jókora részei vannak, ahol az autók félig-meddig a járdán parkolnak, de nem kicseszésből vagy kényelmességből, hanem mert csak úgy lehet. És az ilyen helyek jelentős részén nincs tábla, ami ezt megengedné. Ilyen helyen büntetni öncélú piszkálódás. Érjük persze, hogy nehéz meghúzni a határvonalat a gyalogosok életterét elvevő, lusta, pöffeszkedő bunkók, és a jobb híján járdára állók között, de ha az embernek a világon más dolga nincs ezen kívül, a feladat nem tűnik megoldhatatlannak. A legegyszerűbb persze büntetni. Sztori alant:

Olvasson tovább!

Stratégiai együttműködés keretében szopatja jó ügyfeleit a CIB és a Fundamenta

2009.04.23. 00:38 | szily | komment

A fenti címet Bezmag javasolta, én meg miért ne fogadtam volna el, főleg, hogy a következő sztori csak alátámasztja a merész állítást. A bank ajánlotta  akölcsönt, direkte tukmálta, aztán amikor a Naiv Ügyfél tényleg kérte volna, az orrára koppintottak és jót nevettek. Banki humor alant.

Olvasson tovább!

Megtéveszt a Digi, majd elnézést kér

2009.04.22. 13:30 | ge | komment

Zsuzsannát ez a filctollal kidekorált átfirkált Digis reklám győzte meg arról, hogy neki internetet kell rendelnie. Meg is tette ezt, majd megkapta a bekötési díjról szóló számlát. Most jócskán átverve érzi magát, amiért ugyan az ügyfélszolgálat elnézést kért, de ő szerencsére nem éri be ennyivel. A Fogyasztóvédelmi Hatóságnak és a Digi igazgatójának írt levele alant.

Tisztelt Igazgató Úr!

Először is szeretnék elnézést kérni a zavarásért. Kénytelen voltam magát megkeresni a panaszommal mert az ügyfélszolgálaton nem igazán értik meg a problémámat. 2009.03.12 kötöttem magukkal szerződést mégpedig ügynök által, ezzel nem is volt probléma! Viszont akkor lepődtem meg amikor a beszerelési díjról kijött a csekk! Mivel a hirdetésben amit a házba kitettek az áll bekötési díj nélkül, rögtön felhívtam az ügyfélszolgálatot erre azt mondják nekem, jogos a csekk mert az a LAN-ra vonatkozik.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása