Warnika nem érti, az E-ON miért a felhasználó nevéhez és nem a szolgáltatási címhez köti a folyamatossági igényét:
Az E-ON áramszolgáltató elindított egy bónuszkedvezményt, ami arról szól, hogy aki idén eddig pontosan fizette be a számláját (és elég nagyvonalúan ezt a szabályzatban úgy határozták meg, hogy fizetési határidő + 8 nap), majd regisztrál az online ügyfélszolgálaton az 1 évig 10%-kal olcsóbban kaphatja az áramot.
Első vicc: online ügyfélszolgálat. Email címmel kell regisztrálni, ami szerintem a nyugdíjas korosztálynál nem gyakori, hogy van. Mindegy, kreáltam egyet nagymamámnak, regisztráltam az ügyfélszolgálaton, majd feliratkoztam a bónusz programra. Ekkor jött a rendszer üzenet: Ez a fogyasztási hely nem jogosult Bónusz Kedvezményre, mert a szolgáltatás nem volt folyamatos 2010. január 1-jétől.