Tékozló Homár

Halál után nincs E-ON-kedvezmény

2010.10.28. 17:11 | jackyll | 693 komment

Warnika nem érti, az E-ON miért a felhasználó nevéhez és nem a szolgáltatási címhez köti a folyamatossági igényét:

Az E-ON áramszolgáltató elindított egy bónuszkedvezményt, ami arról szól, hogy aki idén eddig pontosan fizette be a számláját (és elég nagyvonalúan ezt a szabályzatban úgy határozták  meg, hogy fizetési határidő + 8 nap), majd regisztrál az online ügyfélszolgálaton az 1 évig 10%-kal olcsóbban kaphatja az áramot.

Első vicc: online ügyfélszolgálat. Email címmel kell regisztrálni, ami szerintem a nyugdíjas korosztálynál nem gyakori, hogy van. Mindegy, kreáltam egyet nagymamámnak, regisztráltam az ügyfélszolgálaton, majd feliratkoztam a bónusz programra. Ekkor jött a rendszer üzenet:  Ez a fogyasztási hely nem jogosult Bónusz Kedvezményre, mert a szolgáltatás nem volt folyamatos 2010. január 1-jétől.
 

Olvasson tovább!

Még mávos szinten is példátlan hazugságcunami

2010.10.27. 10:08 | szily | 551 komment

Igazán nem várunk sokat a MÁV-tól, de Gergő története a mi praxisunkban is kivételesen kegyetlen. Olvasónk online vett jegyet Nyíregyházára, de Budapest-Zugló vasútállomáson ugyanis a jegykiadó automata szét volt törve, a pénztáros pedig azt állította, ő nem tud online foglalt jegyet kiadni, de nyugodtan szálljon fel, a kalauz el fogja fogadni a kódot is. Hát nemhogy nem így történt, de utólag kiderült, ez csak egy haqzugságsorozat kezdete volt. Az állás egy év után: 20 ezre tartozás és végrehajtással való fenyegetés. Sztori alant.

Olvasson tovább!

Sose bízzál futárra mézet!

2010.10.26. 11:04 | szily | 257 komment

BPO478 történetéből a címben szereplő, nem különösebben meglepő következtetést vontam le. Továbbmegyek: sose jutott volna eszembe ilyesmi. A partvonalról persze mindenki okos. 12 üveg méz nem lehet olyan kis üvegben, hogy ne legyen egy kisebb vagyon. Borzalmas lehetett kinyitni a futárzsákot. Ragadós történet alant.

Olvasson tovább!

Menjen váltani, mondta a sofőr, aztán otthagyta

2010.10.26. 01:18 | szily | 296 komment

Tömegközlekedési vállalatnál járművezetőként dolgozó olvasóinknak üzenem, hogy ha a következő napokban az utasok elkezdenek idegesítő mennyiségű apróval fizetni, akkor az egy Kisalföld Volános kolléga miatti bosszúhadjárat része lesz. Endre, akivel jól kicsesztek, nem szórakozik, rögtön Facebook-csoportot alapított ugyanis. Endre a Kisalföld Volán buszával utazott volna, ha a sofőr le nem szállítja, mert nem tudott visszaadni az ötezreséből. Ha siet, megvárom, mondta a vezető, aztán gyorsan elhajtott. Na de eleve: az ötezres az igazi közepes bankjegy két nagyobb címletű papírpénz is létezik nála. Webkettes siralom alant:

Olvasson tovább!

Mit tolhatott a sparos pultosnéni?

2010.10.25. 00:49 | szily | 275 komment



Élelmiszer-kiskereskedelem Zombifalván: Gergő csirkemellet - az eredeti helyesírás sokkal jobb: csirkemellett - kért a szupermarketben. A szakember félrenyomta a gombot a mérlegen, így a mellizomból majonézes burgonyasaláta lett egy szempillantás alatt. Gergő ennek örül. Mi következtetést nem vontunk le a dologból, szintetizálni sem támadt kedvünk, de az élőhalottas hangulatú beszámoló kifejezetten tetszett. Íme:

Olvasson tovább!

Bojler csirke és barátai - Éjszakai offtopik szórakozás

2010.10.25. 00:36 | szily | 33 komment


Andrástól kaptuk az Aranylinket, azzal a kísérő szöveggel, hogy "Először azt hittem, őstermelőnk csak elkövette az egyik legökörebb helyesírási hibát, de a kapcsolódó szolgáltatások láttán már nem vagyok biztos benne, hogy elírás."

Minket nem érdekel az elírás, mi a Világ Legviccesebb Létramenüjét nézzük nyeles szemmel.