Tamás meglepődve tapasztalta, hogy ha nem fizet, kikapcsolják az internettévételefonját. A havi számlákat viszont továbbra is megkapja. Igazából az volt a baja, hogy ritkán sikerült a fix havidíjas szolgáltatást egy árban kiszámlázni, de a jelek szerint erről elfelejtette időben értesíteni a T-Home ügyfélszolgálatát:
Ecsetelném a T-Home-os kalandomat, Ami ha rosszul sül el, akár a házam is rámehet. A jelenlegi helyzetem az, hogy tartozás miatt kikapcsolták a IPTV-s hozzáférésemet. Ez idáig rendben is lenne, hiszen tényleg nem fizettem. Hogy miért? Hát azért mert a fix összegű előfizetési díjról, szinte kétszer nem tudtak azonos összegű számlát kiállítani. Hol 12 645, hol 15800, vagy esetleg 8731. Evidens, hogy ami magasabb összegről szól mint amire szerződtem, az nem nekem szól, tehát nem fizettem be. Ezen lehet vitatkozni, a telefont nem használtam, tehát elvileg a számla végösszegének minden hónapban ugyanakkorának kellett volna lennie.