Tékozló Homár

A blokk sem Szentírás

2011.04.01. 16:29 | juszka | 94 komment

Zora élelmes volt, nem elégedett meg a blokkon lévő információval - és milyen jól tette. Kitartásának meglett a gyümölcse, nem kellett saját zsebből új nadrágot vennie. Története tanulságos lehet minden vásárlónak: nem is olyan hülyeség néhanapján felkeresni a fogyasztóvédelmiseket. Ha keserű is, de boldog ügyfél esete alant. 

Vásároltam ugyanis egy nem éppen olcsó, több mint 12.000ft-os nadrágot, közel 2 és fél hónapja. Úgy gondoltam, hogy ezzel jó időre letudtam a nadrágvásárlást, mondván 4 éve vásárolok Promod farmereket, ismerem a minőségüket és ár-érték arányban szerintem rendben voltak, egészen idáig.... Történt ugyanis egy kedves vasárnapi ebéd után a nagyszüleimnél, hogy amint vettem fel a csizmámat, hallottam egy reccsenést a nadrágom környékéről. Nem, nem ettem túl sokat vagy ilyesmi. Meg sem mertem nézni, gyorsan felhúztam a kabátomat (szerencsére hosszú kabát volt) és hazaindultam, mondván ha kicsit szakadt el még hátha házilag is helyrehozhatjuk a problémát. Hazaérve vettem csak észre, hogy a nadrág kb. 15cm-es részen szálirányban elszakadt. Nem volt előtte rajta sehol sem kopás, tehát nem értettem a helyzetet.

Olvasson tovább!

Egy telefont nem bír kicserélni a Telenor

2011.04.01. 14:58 | jackyll | 44 komment

Folytatódtak Orsi eltűnt Nokia-telefonjának kalandjai. Azóta ugyanis megtalálták, de ettől persze semmi nem lett jobb vagy egyszerűbb. Mostanára a Nokia és a Telenor is feladta a javítgatást, cserélni próbálták, de ez sem megy:

A készülék előkerült. Szoftvert frissítettek rajta és szerintük jó lett.  Sajnos tévedtek! A telefon 1 hónap használat után újra a régi hibákat produkálta (felmelegedett, kikapcsolt, 4-5 órát kellett tölteni és max. 1 napig bírta az aksi). Felhívtam a Nokia központot ott egy nagyon segítőkész úriemberrel sikerült beszélnem, aki megkért, hogy adjam le a telefonomat és kérjem, egyből küldjék be hozzájuk. Így is tettem.

Olvasson tovább!

A gép összes csomagját elhagyta a Lufthansa

2011.03.31. 13:28 | jackyll | 136 komment

Béla szerint naponta akár többször is előfordulhat a Lufthansa járatain, hogy az összes utan többtonna poggyászát tartósan elkavarják:

Nemrégen érkeztem haza Chicagoból egy egyetemi képzésről, és hazafelé elkövettem azt a hibát, hogy a Lufthansaval repültem. Mint rendszerető ember foglaltam helyet az interneten, de hamar kiderült ez semmit nem számít porosz barátainknál. Átraktak egy olyan helyre ahol a magamfajta 2 méternél magsabbak, csak akkor férnek el, ha résztvesznek egy jóga tanfolyamon előtte. Mikor ez közöltem, a lufthansa "ügyfélorientált" vezetője közölte, ha nem teszik, menjek más légítársasággal (amit javaslok mindnkinek a jövőben)! Persze, lehet jobban jártam volna ha ráhallgatok.

Olvasson tovább!

Húst a paprikába

2011.03.31. 11:55 | juszka | 41 komment

A Magyar Konzervnél fontos, hogy a fogyasztó a savanyúság mellé húst is megfelelő mennyiségben vegyen magához. Mai undormányunkat Ivnek köszönhetjük. A kép megtekintése csak étkezések után ajánlott.

A mellékelt néhai lakót találtam a Magyar Konzerv Kft. által forgalmazott ecetes almapaprikában. Nem egy étvágygerjesztő darab, viszont tápláló.
A termék egyébként gyanúsan olcsó, de legalább teljességgel ehetetlen.

Szórakoztatás a Csim-Bum Cirkuszban

2011.03.31. 10:17 | juszka | 123 komment

Thyr barátnője csak egy kellemes családi hétvégét akart, bohócokkal fűszerezve. És bár nem állt szándékában, mégis bekerült a műsorba. Tapsot nem, kioktatást viszont annál többet kapott. A Csim-Bum Cirkuszban szeretik a vendégeket - megalázni. 

Hadd osszam meg Önökkel párom megalázó afférját a csim-bumm cirkuszban!
A kis buta 30 éves és 1 gyermek anyukája, de még mindíg hisz a bohócban. Ma délután Nyíregyházán anyukájával és hugával ellátogatott az ott vendégeskedő "CIRCUS SAFARI"-ba. A pisi szünetet követően pár perc késéssel már nem tudott felülni a helyére, lévén lépcső nem volt kialakítva, és nem akart átmászni a többi nézőn, ezért az első sor szélén foglalt helyet. A padok elég veszélyes kialakításúak emellett kényelmetlenül vékonyak és a legelső sorban ülve sem ért le róla a lába. Ezért levette cipőjét és az oldalt lévő üres székek egyikét maga alá húzva követte az előadást. Egyszer a bohóctréfa alatt a porondmester/bohóc a mondókája közben elsétálva a párom előtt "...egy ilyen szék 2000 forint!"- kiáltással durván kirántotta a széket a lába alól és a táblájánál fogva kihajította oldalra.

Olvasson tovább!

13 kg fagyasztott hús küldése postával = WINNING

2011.03.30. 14:59 | jackyll | 290 komment

Gabi történetéből kiderül, miért nem adunk fel romlandó terméket postán. Pedig még ünnepnap sem volt, csak egy hétvége csusszant a logisztikai központba érkezés és a kiszállítás között, de ennyi idő alatt a fagyasztott dög rothadásnak indult:

Az én édes jó anyám egy nagyon kedves asszony, úgyhogy feladott nekünk március 24-én egy csomagot vidékről, úgy 13 kg fagyasztott hússal. A csomagnak pénteken, azaz 25-én kellett volna megérkeznie. Nálunk közben csőtörés volt, úgyhogy olyan fél három körül hívtuk fel a postát: hol van a csomag? Hááát nem tudják. Némi telefonálgatás után kiderült, hogy a csomag a logisztikai központba került Budaörsre, késve. (Nagyon sajnálják, ez az ő hibájuk), és egész éjszaka ott is marad, legközelebb hétfőn szállítják ki.

Olvasson tovább!

Hárítják a nyugdíjasokat a Nemzeti Galériában

2011.03.28. 14:09 | jackyll | 258 komment

Piroska összcsaládilag ment volna fakereszten lógó férfit nézni a Nemzeti Galériába. Sikerült is  interneten jegyet vennie, hogy ne kelljen sorban állni a bejutásnál. Igenám, de a nyugdíjasok ingyenjegyét csak a helyszínen, a pénztárban lehet igényelni, online nem. Azaz vagy nekik is vesznek jegyet pénzért, vagy kempingszékkel mehetnek sorbanülni:

A történet a következő: nagyon kis ügyesen :-))) kitaláltam, hogy Húsvétra az egész család azt kapja tőlem ajándékba, hogy a www. jegymester.hu segítségével mindenkinek jegyet veszek a Magyar Nemzeti Galériába a Krisztus-trilógiára. Kicsiknek, nagyoknak, gyerekeknek, szülőknek, nagyszülőknek. Ez azon kívül, hogy én viselem a jegyköltséget, azért is látszott mindenki számára kedvezőnek, mert ha az ember a Jegymesterrel elővételben vesz jegyet, akkor az előre meghatározott belépési időpontra szól, így nem (illetve csak az előre váltott jeggyel, azonos időre érkezettek között) kell sorban állni. Esetünkben ez is fontos szempont volt, mert a nagymamáknak és a nagypapáknak úgy 70 felett már nem is való a sorban állás. Ilyen előzmények után kezdtem volna a jegyvásárlásba, amikor is azonnal szembesültem a Jegymester honlapján, hogy noha a 70 éven felüli polgártársaknak az időszaki kiállítás ingyenesen látogatható, olyan regisztrációs (ingyenes) jegyet, amivel a család többi része számára megjelölt időpontban velünk együtt ők is bejöhettek volna, nem lehetett rendelni a Jegymesternél. (Ott csak pénzes jegyek vannak.)

Olvasson tovább!

A fél év alatt elkészülő ajtók

2011.03.28. 12:43 | jackyll | 47 komment

Jó munkához idő kell, a roszhoz pedig értelemszerűen legalább háromszorannyi. Károly ajtóit előbb 6 helyett 8 hét alatt szállították le, aztán egy hónap múlva visszavitték javításra, aztán újabb 6 hét elteltével már a helyükön is voltak:

Azoknak, kik most vannak beltéri ajtó csere- beépítés előtt! Szeretném leírni milyen kálvárián mentem keresztül, hátha segíthetek a választásban. Interneten való alapos kutakodás, sok bemutatóterem meglátogatása, valamint több árajánlat bekérése után a Dekora Stúdió-Ajtóház Kft -nél (Száva utca), megrendeltem 6 db beltéri ajtót 2010 szept. végén, saját beépítéssel. Előleg kifizetve, szállítási határidő 6 hét. Természetesen mindenről értesítenek telefonon (ezt ígérték). Megy az idő, telefon sehol, ajtó sehol! Sokadik hívásra sem veszik fel a telefont. Személyes reklamációmra a 8-ik hétre ígérték, természetesen telefonon értesítenek. Telefon sehol, ajtó sehol. Telefont fel nem veszik. Újabb személyes reklamáció, közlik hogy a raktárban van, fizessem ki, a következő héten kiszállítják. Természetesen, előtte telefonálnak.

Olvasson tovább!

Csekk jó magaviseletért

2011.03.28. 11:49 | juszka | 44 komment

Gyuláék engedelmeskedtek a rendőri felszólításnak - ez egyszer bár ne tették volna. Megszopatott autópálya használó keresi sorstársait. 

Egy hónappal ezelőtt, x napon Gödöllőnél feltereltek minket a fizetős M3-as szakaszra a közlekedést irányító rendőrök (az EU-küldöttség miatt), majd ezek után az első kihajtónál lehajtottunk. Pár héttel később kaptunk egy levelet az autópálya kezelőtől, hogy fizessük be 13750 forintot jogtalan autópálya használat miatt. Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, ahol azt a felvilágosítást adták, hogy szerezzünk be egy igazolást a rendőrségtől és törlik a büntetést.

Olvasson tovább!