Zora élelmes volt, nem elégedett meg a blokkon lévő információval - és milyen jól tette. Kitartásának meglett a gyümölcse, nem kellett saját zsebből új nadrágot vennie. Története tanulságos lehet minden vásárlónak: nem is olyan hülyeség néhanapján felkeresni a fogyasztóvédelmiseket. Ha keserű is, de boldog ügyfél esete alant.
Vásároltam ugyanis egy nem éppen olcsó, több mint 12.000ft-os nadrágot, közel 2 és fél hónapja. Úgy gondoltam, hogy ezzel jó időre letudtam a nadrágvásárlást, mondván 4 éve vásárolok Promod farmereket, ismerem a minőségüket és ár-érték arányban szerintem rendben voltak, egészen idáig.... Történt ugyanis egy kedves vasárnapi ebéd után a nagyszüleimnél, hogy amint vettem fel a csizmámat, hallottam egy reccsenést a nadrágom környékéről. Nem, nem ettem túl sokat vagy ilyesmi. Meg sem mertem nézni, gyorsan felhúztam a kabátomat (szerencsére hosszú kabát volt) és hazaindultam, mondván ha kicsit szakadt el még hátha házilag is helyrehozhatjuk a problémát. Hazaérve vettem csak észre, hogy a nadrág kb. 15cm-es részen szálirányban elszakadt. Nem volt előtte rajta sehol sem kopás, tehát nem értettem a helyzetet.

Piroska összcsaládilag ment volna fakereszten lógó férfit nézni a Nemzeti Galériába. Sikerült is interneten jegyet vennie, hogy ne kelljen sorban állni a bejutásnál. Igenám, de a nyugdíjasok ingyenjegyét csak a helyszínen, a pénztárban lehet igényelni, online nem. Azaz vagy nekik is vesznek jegyet pénzért, vagy kempingszékkel mehetnek sorbanülni: