Tékozló Homár

Nem egyszerű a Royal-Sprinttől csomagot kapni

2011.10.07. 12:37 | jackyll | 110 komment

A Homár régóta nem érti, hogy egy adott név, cím, telefonszám, időpont mátrixból hogyan sikerül futároknak rendszeresen elkerülniük a címzetteket. Gáborral harmadszor játsszák el, hogy a szomszédba csengetnek, nem veszik fel a központban a telefont, hajnalban hívják, ésatöbbi:

A Royal-Sprint futárszolgálatnak már több alkalommal sikerült felbosszantania, de eddig a bosszankodásnál tovább nem jutottam. Ma azonban ismét sikerült hozni a lassan már megszokott formát: ismét nem kaptam meg a rendelt csomagot.  Az egyik nagy online áruháztól rendeltünk ismét, ahol annak rendje és módja szerint el is indították a csomagot, erről SMS értesítést küldtek, melyben megerősítik, hogy a mai napon 10-14 óra közt érkezik a Royal-Sprint futár. Mivel bárhol előfordulhat kisebb-nagyobb csúszás, nem szoktam az ügyfélszolgálatot zavarni felesleges kérdésekkel, pár óra csúszás belefér, így csak 17:50 körül próbáltam hívni, hogy érdeklődjek, meddig várjak a csomagra... A honlapjukon megtalált telefonszám természetesen a ma már megszokott automatánál csörög, ami kedvesen tájékoztat, hogy minőségbiztosítási okokból a hívás rögzítésre kerül, majd jön a zenélés és várakozás az ügyintéző jelentkezésére. 3-4 perc várakozást követően kedvesen közli, hogy minden ügyintéző foglalt, próbáljam máskor... Volt már ilyen, hívom ismét, eredmény ugyan ez. Hívom a többi számot, ugyan az. Ekkor kezdtem ideges lenni és egyre gyakrabban emlegetni "A Homárt". Ez a mai már a harmadik alkalom, amikor feleslegesen vártam a Royal-Sprintnél lévő csomagra.

Olvasson tovább!

Eltüntette a pénzt a Citroen Eger

2011.10.07. 10:55 | juszka | 539 komment

Naiv autóvásárló semmiképpen sem akarta átveretni magát, ezért úgy döntött, inkább többet költ egy új Citroenre most, mint egy használtra majd a későbbiekben. Azonban még sikerült így is megszívnia, a kereskedés a csőd szélén, a pénz a Citroennél, autó pedig sehol. 

Idén nyáron hosszas mérlegelés és nézelődés után úgy döntöttünk, hogy nem használtautót veszünk, hanem inkább egy készleten lévőt, amelyhez rendszerint jóval kedvezőbb áron lehet hozzájutni, mintha gyártásból rendelnénk. A használt ellen szólt a bizonytalan előélet, különös tekintettel a kis hazánkban gyakran hallott rémtörténetekre. Ki is választottunk egy Citroen márkájú gépkocsit, amelyet egy hivatalos márkakereskedő, a Citroen Eger (más néven Agria Mobil vagy Farkas Autó) hirdetett. Miután meggyőződtünk róla, hogy a márkakereskedés szerepel a Citroen hivatalos honlapján is, úgy gondoltuk nincs mitől félnünk és belevágtunk a vásárlásba. Bár ne tettük volna…

Olvasson tovább!

Nem sietteti az előtörlesztést az FHB

2011.10.06. 12:34 | juszka | 72 komment

Nagyon elfoglaltak az ügyintézők az FHB Banknál, Terézék igazolását sem tudják kiállítani már egy hónapja. Az már egy másik kérdés, hogy mennyire áll érdekükben kiadni a papírokat az őket már-már zaklatni kénytelen családnak.

Íme a történet: (Elnézést a hivatalos hangnemért, de ezt a levelet küldtem el ma a PSZÁF-nek is.) A férjem 2011. szeptember 5-én ment be az FHB szekszárdi fiókjába, hogy fennálló tartozásról szóló banki igazolást kérjen, hogy előtörleszteni tudjuk a forinthitelünket. Ott az ügyintéző nem adta ki közvetlenül az igazolást, hanem kitöltöttek egy, az igényléshez szükséges papírt a féjemmel, hogy majd postán küldik az igazolást. Mivel ez nem érkezett meg, és FHB bankfiók nincs a városunkban, ezért megkértük a Budapesten élő lányunkat, hogy a hiteligazolásunk ügyében az FHB Üllői úti fiókjában eljárjon, az igazolást átvegye. Ő először szeptember 19-én járt bent a bankfiókban, ahol meghatalmazás hiányában (jogosan), nem álltak vele szóba. Másnapra, szeptember 20-ra megkapta a meghatalmazásunkat, és ezzel ment be a fiókba. Ott az ügyintéző hölgy utánanézett a dolgoknak, és közölte, hogy nincs kész a papír, mást nem mondott.

Olvasson tovább!

iPhone-os csalót keresnek

2011.10.06. 11:29 | jackyll | 109 komment

Az iPhone sikerét mások is próbálták kiaknázni. Ki az aki odaad 100 ezer forintot egy vadidegennek, aki azt állítja, hogy majd visszajön egy telefonnal? Jelentkezzen!

Van egy pasi V. Tamás a neve. Több módon húzza le az embereket. Az egyik hogy iPhone beszerzést ígérve átveszi a pénzt általában 100ezer a tarifa, aztán se telefon se pénz. Más ügyben már van ellene feljelentés, de jó lenne ha a telefonosok is jelentkeznének. Azért nem jelentik fel mert azt gondolják mivel semmi papír, vagy tanú is csak elvétve, a rendőrség nem foglakozik az üggyel. Mivel engem már kihallgattak egy másik csalása ügyében, megtudtam hogy nem kell tanú sem hogy a csalás ténye megálljon csak az, hogy a károsultak minél többen jelentkezzenek. Az azonos módszer már bizonyító erejű. Ha tudtok abban segíteni hogy minél többen tegyenek feljelentést a 13. ker. Rendőrkapitányságon meg lehetne állítani ezt a csalót.

Üdv
A pertársaság szervezői

Nem cserélt telefont a Vip-Phone

2011.10.06. 10:51 | jackyll | 183 komment

Steve Jobs emlékére következzen egy iPhone 4 vásárlás Magyarországon. A Vip-Phone szerint a vasárnap is beleszámít a 3 munkanapba (bár aznap zárva vannak), ezért nem cserélték ki a forrosodó telefont.

Szombaton vásároltam egy iphone 4 16gb Vodafone függő készüléket az üzletükben. A vásárlás előtt megkérdeztem az eladót, hogy ha baj van a készülékkel, akkor 3 munkanapon belül kicserélik e. Erre azt a választ kaptam, hogy ha ezek a készülékek bekapcsolnak, akkor nem szokott velük gond lenni. Én ezt elhittem az eladónak. Azonban már az első hosszabb használat során forrósodott a telefon. Ezt kedden jeleztem a Vodafone nál akik elmondták, hogy 3munkanapon belül a vásárlás helyén intézendő a cseregarancia. Szerdán felkerestem a Vip phone -t, elmondtam a problémám. Az eladó azt állította, hogy a 3 munkanap már lejárt, illetve ha nem járt volna le, akkor sem tudná kicserélni, illetve az árát sem tudja visszafizetni. Elmondása szerint a 3 munkanapba a vasárnap is beletartozik. Mikor közöltem vele, hogy tudomásom szerint sem a szombat sem a vasárnap nem munkanap, közölte velem, hogy nem tud segíteni, vigyem be az Apple szervizbe vagy a Vodafone hoz.

Olvasson tovább!

Nem figyelnek a vendégre az Ildikó Vendéglőben

2011.10.04. 12:54 | juszka | 561 komment

Még a legjobb vendéglátósokkal is előfordul, hogy egy-egy közkedvelt étel még zárás előtt elfogy, azonban érdemes a félreértések elkerülése végett ezt rendeléskor közölni a vendéggel. Az sem árt, ha a fogyasztó azt kap, amit rendel, és ha véletlenül hiba csúszik a rendszerbe, még mindig elnézést lehet kérni udvariasan - talán akkor nem a Homárnak panaszkodik a naiv ügyfél.

A zalakarosi Gránit Gyógyfürdőben töltöttük 2011 októberének első vasárnapját (okt. 02.), ami meglepően meleg volt. Szeretünk ide járni, mert teljes mértékben meg vagyunk elégedve a gyógyfürdővel. A gyógyfürdőn belül, a strand részén, található a fürdőtől teljesen különálló vendéglátóipari egység: az ILDIKÓ VENDÉGLŐ, ahol is minősithetetlen '"kiszolgálásban" volt részünk.

Olvasson tovább!

Fuvar Levi helyreigazítást követel

2011.10.04. 11:20 | juszka | 206 komment

Bár Krisztináék végül nem Fuvar Levivel költöztek, a cég perrel fenyegetőzik hitelrontás miatt, ezért álljanak most itt az ügyfél bocsánatkérő szavai:

Szombat délelőtt (három nappal az ominózus nem költözés után) fuvarlevi (nem tudom miért is becézgetem, hisz nem is ismerem…) telefonon felhívott és nem igazán barátságosan számon kérte, hogy miért írogatok hazugságokat (????) a Homárra. A mai nap folyamán az ügyvédjének(???????) is sikerült megtalálnia, hogy vagy beperel minket hitelrontás címen 1.000.000,- Ft-os kártérítésre vagy helyreigazítást teszünk közzé, ezért ezúton szeretnénk mindezt megtenni.

Olvasson tovább!

A soha be nem váltható üdülési jog

2011.10.03. 14:08 | jackyll | 111 komment

A megosztott üdülési jog és a kuponos nyaralás közös halmaza a 3 évre előre kifizetett 1-1 heti nyaralás egy nemlétező külföldi szállodában. Hogy ezt eddig mégis megúszták az "utazásszervezők", annak köszönhető, hogy amikor naiv ügyfél utazna, sajnos sosincs szabad hely, viszont cserébe felajánlanak hazai üdülőhelyeket:

Nemrég olvastam az álnorvég egyetemista budapesti fosztogatásáról. Nem kell ahhoz olyan messze menni. Itthon is vannak szabadon garázdálkodó cégek, csak el kell olvasni 1-2 bejegyzést különféle fórumokon. Sokakat, többek között engem is átvágott egy bp-i üdülésszervező cég, és nem annyival, mint az álnorvég, hanem annak kb. 4-szeresével. Annyira nem is bonyolult a képlete, mint az egyetemistának.

Olvasson tovább!

Ügyfeleivel is megfizettetné a Volksbank a végtörlesztés különbözetét (frissítve)

2011.10.03. 12:00 | jackyll | 254 komment

A Volksbank végtörleszteni óhajtó ügyfelei kezdhetnek reménykedni, hogy az eurózóna/világméretű piramisjáték beborulása hamarabb helyére teszi bankjukat, mint ahogy az Alkotmánybíróság megállapítja a végtörlesztés alkotmányellenességét. A formanyomtatványon ugyanis aláíratják velük, hogy ebben a szinte biztosan bekövetkező sajnálatos esetben nekik kell megfizetniük a bank árfolyamkülönbségből keletkező veszteségét, bár azt a bank az államon is be fogja hajtani. Az alábbi szöveg olvasható a nyomtatványon:

UPDATE 20:00: Az Index cikke szerint a PSZÁF már szeptember 30.-án kiszúrta ezt a "turpisságot" és megtiltotta a nyomtatvány használatát. A korábbi szöveggel eddig aláírt szerződések helyett újat kapnak az ügyfelek.

"Kijelentem, hogy tudomással bírok a Hpt. fenti szakaszának alkotmányossági szempontból kifogásolható voltáról és vállalom, hogy a jogszabályhely alkotmányellenességének megállapítása esetén, mely annak alkalmazhatóságát visszamenőleges hatállyal kizárja, a tartozás fenti devizanemben fennálló összegének, a végtörlesztés napján a Bank által a fenti devizára vonatkozóan jegyzett eladási - lakáscélú hitel esetén közép - árfolyam és a Hpt. alapján kötelezően alkalmazott árfolyam különbségével megszorzott összegét forint devizanemben a Banknak haladéktalanul megfizetem. Jelen előtörlesztési kérelmem e különbözet megfizetésére is kiterjed. E tartozásomat kifejezetten elismerem azzal a felfüggesztő feltétellel, hogy az Alkotmánybíróság fentieknek megfelelő döntést hoz.

Olvasson tovább!

Trükkös automata a Volánnál

2011.10.03. 11:49 | juszka | 24 komment

T.E. tapasztalatai szerint tíz percet késik a Volán jegykiadó automatája Újpest-Városkapunál, és csak a sofőr "jókedvén" múlt, hogy nem kellett kétszer kifizetniük ugyanazt a jegyet. Érdemes hát időben indulni otthonról, megkockáztatva, hogy egyáltalán indul a kiválasztott járat - a kimaradó buszról ugyanis nem tájékoztatják az utasokat.

Senkinek sem ajánlom, hogy azonnal megvegye a buszjegyét az Újpest-Városkapui volánautomatáknál, ha éppen lekéste az előző buszt. Ugyanis a párommal ezt tettük, és akár pórul is járhattunk volna. Rétságra szerettünk volna menni a szombati 17:30-as busszal. A Rétság-Budapest táv 50 km, így a teljes árú jegy ára nem elhanyagolhatóan majdnem ezer forintra rúg odaútra. Így kettőnknek kétezerbe került a két jegy. De mivel sajnos lekéstük a 17:30-as buszt, az egy órával később menővel szerettünk volna menni. Ezért automatikusan kiváltottuk a buszjegyet, majd vártunk egy órát. A 18:30-as busz azonban egyáltalán nem jött a Volán internetes menetrendjében meghirdetettel ellenben. Kiderült a következő busz csak 19:30kor indul. Így várnunk kellett még egy órát.

Olvasson tovább!