GN egy egyéb szolgáltatóknál már jól bejáratott ügyfélszerző módszert tapasztalt a Tigáz üzletkötőinél. Egy idősebb rokona találkozott velük, akit statisztikai adatgyűjtés címen kérdeztek ki és írattattak alá vele tudta nélkül a szolgáltatóváltói szerződést augusztusban, amíg naiv ügyfél nyaralt:
A következő figyelmeztetést és történetet szeretném az olvasói figyelmébe ajánlani. Elsődleges célom az lenne, hogy lehetőleg minél kevesebb naiv ember essen ebbe a csapdába. Illetve kérem a tisztelt olvasókat, figyelmeztessék minél több, feltehetőleg időskorú, a hétköznapokat otthonukban tartózkodó és internetet nem használó ismerőseiket! A Tigáz Zrt „üzletkötői” járják az utcákat és statisztikagyűjtés címén kicsalják a gázszolgáltatói adatokat, illetve aláírásokat. Ha ez utóbbi hirtelen nem jönne össze, maguk írják a meghatalmazásra. Eddig a tény. Innentől jön a történet.
Tamásék nem készültek még fel a közösségi tévézésre, mert megbotránkoztak azon, hogy a leggyakrabban keresett kifejezések közül csak a Youtube tudta lenyomni a "szex-pina-3d szex" trióját. Még szebb, hogy mindez 3 kattintással elérhető, tehát a gyerekeknek sem nehéz hozzáférni, viszont kitörölni nem lehet, központilag jön. Pinát mindenkinek!
Kata egy egészen különleges emailgyűjtő-projektet leplezett le a Kupon Világ oldalán. Nagy erőkkel hirdetik Facebookon a magassarkú cipőiket, amiből még 1 pár sem volt soha az oldal kínálatában. De ahhoz, hogy ez kiderüljön, egy emailt kell megadni (vagy, aki hatékonyan internetezik, megnézheti a