Tékozló Homár

Felveri a vaterás árait a Múzeum Antikvárium? (frissült)

2011.12.02. 14:24 | jackyll | 184 komment

Ati egy speciális anomáliát fedezett fel a Vaterán. A Múzeum Antikvárium több árverésén egy "muzeumveteli" nevűfelhasználó áll nyerésre, aki viszont június óta nem vett semmit. Pozitív visszajelzést 3 év alatt egyedül a Múzeum Antikváriumtól kapott, azokat is 10-20-as kupacokban. Ritkán vesz, de akkor sokat. További érdekesség, hogy létezik "muzeumveteli2" felhasználó is, aki szintén kizárólag egy helyen vásárol, és ugyanakkor értékelték pozitívra, mint névrokonát. Ezek ketten több árverésen össze is csapnak keményen.

Ennél az árverésnél figyeltem fel arra, hogy a Múzeum Antikvárium árverésein rendszeresen győz (132 alkalommal eddig) egy "muzeumveteli" nevű felhasználó, aki az alanti Radnóti-kötetre is hirtelen rálicitált. Mi ez, ha nem burkolt árfelhajtás? A Vatera apró semmiségekért letilt bárkit, egy ilyennél meg szemet hunynak? Nyilván van az a pénz...

UPDATE 2014/02/20: A Múzeum Antikvárium ügyvezető igazgatója szerint - azóta - már jelzik az aukciókon, hogy a két felhasználó hozzájuk tartozik:

Kezdeném azzal, hogy nem vagyunk annyira ostobák, hogy egy ilyen felhasználónévvel, nevekkel  saját árainkat hajtsuk, hiszen elég nyilvánvaló, hogy a felh. Név hozzánk tartozik. A Muzeumveteli – ejtsd Múzeum VÉTELI=vételi megbízás !!!

A vételi megbízás fogalma szerte a világban ismert, árverések bonyolításának bevált, elfogadott, nélkülözhetetlen eszköze.

A másik, hasonló; és ma már egyre inkább elterjedt és elfogadott eszköz a telefonos licitek fogadása. A Muzeumveteli2 felh.név részben erre, részben az azonos vételi megbízásokból eredő konfliktusok elkerülésére szolgál.

Természetesen mindez jelezve van a z egyes tételek részleteses leírásánál. EL KELLENE OLVASNI, ÉS ÉRTELMEZNI !!! ( http://hasznalt-konyv.vatera.hu/antik_konyv/dezseny_miklos_a_kiralyi_magyar_hajosnep_1837401692.html )

4 irodai székből 4 selejtes az Obiban

2011.12.02. 13:19 | jackyll | 81 komment

Ákos belefáradt az Obiban a székcserélgetésbe, és a 4. selejtes darab után szerette volna inkább már visszakapni a pénzét vagy futárral visszaszállíttatni a romokat, de egyik ötletére sem voltak vevők, mert addigra már a könyvelőnél volt az eredeti számla:

2011.10.05 - vettünk négy irodai forgó széket. Sorban eresztettek le október során, egy-két hetente egy, cserélgettük őket szépen, három darabot. Még a számla itt volt, nem volt gond bemutatni az eredeti példányt. A negyedik szék nemrég adta fel, így ma kellett volna cserélni, dec. elsején.

Olvasson tovább!

Re: Jóindulatból kapta vissza a CIB-nél félreutalt pénzt

2011.12.02. 12:03 | jackyll | 59 komment

A CIB Bank reagált az előző félreutalt pénzes posztra. Természetesen azonnal megkapta volna tőlük is a pénzt, ha ezt jelzi feléjük. Kárpótlásul szeretnék kompenzálni az ügyintézésre fordított időt/pénzt:

Tisztelt Blogíró, tisztelt Szerkesztő! Kivizsgáltuk az Ön által leírt esetet és sajnálattal el kell ismernünk, hogy hibáztunk az Ön megbízásának végrehajtása folyamán. A bejegyzésében leírtakkal nem értünk ugyan mindenben egyet, de egy ilyen nagy forgalmú bankfiókban minden igyekezetünk ellenére sajnos ilyen eset előfordulhat. Megjegyezni szeretném, hogy a hibát vétő munkatársunk figyelmeztetést kapott (ugyanis az ilyen hibák kiküszöbölésére külön ellenőrzési szabályok érvényesek), az udvariatlan biztonsági őrt pedig — korábbi visszajelzésekre is figyelemmel  — a továbbiakban nem alkalmazzuk a CIB-nél.
Nagyon sajnáljuk, hogy Önnek és egy további ügyfelünknek kellemetlenséget okoztunk. Készek vagyunk az ügyintézésre fordított időt, útiköltséget kompenzálni.

Olvasson tovább!

Aki 23 milliót adott vissza

2011.12.02. 08:12 | jackyll | 257 komment

Új pénzvisszaadási rekord született. Zsu számlájára külföldről utaltak 80 ezer forintot, amit véletlenül euróban könyvelt a bank, így hirtelen 23 milliója lett.

A Jóindulatból kapta vissza a CIB-nél félreutalt pénzt posztot überelném! Hogy hülye vagyok, vagy sem, én 23 milliót adtam vissza pár hete! Ti mit csinálnátok 23 millióval? ... hát minket is ez a költői kérdés foglalkoztatott az elmúlt hetekben, mert nem hittük el, de megtörtént velünk, hogy nem várt pénzt kaptunk. Mint a Csisztu, csak nekünk nem volt benne távoli rokon, meg körítésképpen valami rizsa, csak ott volt a számlánkon a pénz.

Olvasson tovább!

Tréfás tudakozó a Szolnok Volánnál

2011.12.01. 13:42 | jackyll | 122 komment

Ha már a kihelyezett offline tudakozónak sem hihet az ember, akkor kinek?

Szolnok, 2011.11.26 szombat 11 óra pár perc. Vasútállomás, volán tudakozó épülete. Érdeklődöm milyen járattal lehet eljutni a Megyei Kórházhoz, és mindeközben veszek két jegyet (oda-vissza). Mondja a Muki hogy 2Y. Köszönöm, és mikor megy? Á Hölgyem menjen most máris mert negyedkor érkezik a busz. Örülök, megyek.

Olvasson tovább!

Fantomizálódott a Gulliver kuponos szállodája

2011.12.01. 12:24 | jackyll | 41 komment

Tovább dübörög a Homár-kuponkommandó! Ágota másfél éve egy fertődi hotelbe licitált 2 éjszakát a Gullivernél 24 ezer forintért, de a szállodát már soha nem tudta elérni. Idén nyáron kiderült, hogy felszámolást indítottak a szálloda ellen, és hogy náluk keresse a pénzét.

Tavaly licitáltam a http://www.gulliver.hu oldalon az alábbi 3 nap/2 éjszakát tartalmazó szállásra: "DORI Hotel Fertőd - Magyarország - Pihenés és kerékpározás az Eszterházy Kastély mellett". A licitet 23 925 Ft-os áron megnyertem. A szabályzat szerint a végösszeget 3 munkanapon belül az alábbi számlaszámra utaltam el a Gulliver Office Kft-nek. Amikor szerettem volna a szállásadó DORI Hoteltől időpontot foglalni, a kuponon szereplő telefonszámok elérhetetlenek voltak. Hívásomat megismételtem később, de a két telefonszám továbbra sem működött. A hotel weblapja sem működött.

Olvasson tovább!

Felárazás a Veddvelemnél

2011.12.01. 10:29 | jackyll | 45 komment

Tragikus képet festenek proaktív olvasónik az utóbbi időben már talán csak pornóoldalakon nem hirdetett kuponos ajánlatokról. Tiboit a változatosság kedvéért most a Veddvelemen talált egy igen jelentős felárazást:

Most olvasgatom egy újabb kuponos kedvezményt, ahol azt hírdetik, hogy egy csomó újságot akár 42%-al olcsóbban lehet előfizetni egy évre! Engem is érdekelt, ezért egy kicsikét utánanéztem: Az ajánlatok közt van három újság, amelyek érdekeltek engem is, a Digitális fotó, a Chip magazin és az Inter Press Magazin. Összeraktam róluk egy táblázatot, ahol azonnal látni, hogy átverés az egész:

Olvasson tovább!

Külföldől nehéz T-Mobile-t letiltani

2011.12.01. 08:37 | jackyll | 106 komment

Dóri Barcelonában próbálta meg letiltatni frissen ellopott iPhone-ja szimkártyáját, de hajnali 4-kor nem sikerült humán operátorhoz jutnia. Otthonról másnap csak délben oldották meg, fél nap alatt pedig a tolvajok összetelefonáltak egy 100 ezres számlát. Bíróságra nem ment, a Békéltető Testülethez a T-Mobile nem ment el, így végül befizette a jófejségből 25 ezer forinttal csökkentett összeget.

Körülbelül 1 éve, tavaly novemberben mentem át a T-Mobilehoz, 2 éves hűségnyilatkozatra vettem részletre egy iPhone-t. Nagyon jól jártam, a telefont és a T-Mobile-t is egyből megimádtam. Minden rendben volt egészen idén április elejéig, amikor is Barcelonai utazásom első napján éjfél körül el nem lopták az egész táskámat, benne többek közt az előfizetéses telefonommal. Rögtön kiakadás, sírás, rendőrségre rohanás. Megtettem a feljelentést, visszamentünk a szállásra, ahol rögtön el kezdtem hívogatni a T-Mobile-t, hogy letiltassam a SIM kártyámat. A menüben a 6-os menüpont alatt található a letiltás, de mikor beléptem és bepötyögtem a számomat, egy kedves hang közölte, hogy "A szolgáltatás jelenleg nem elérhető", vagy hogy "Köszönjük hívását", és bontotta a vonalat. Hajnali 4-ig 22-szer próbálkoztam, sikertelenül. A 6-os után a többi menüpontot is megpróbáltam, de mindenhol csak gépi hang felelt. Végül barátom anyja itthonról - neki is körülbelül 1 órájába telt - olyan dél magasságában letiltotta a kártyát.

Olvasson tovább!

Csak Lisztferihegyen kevés az ezüst Malév-kártya?

2011.11.30. 14:03 | jackyll | 244 komment

Balázs nem értesült, hogy a ferihegyi VIP-váróban arany kártyát kell lobogtatni, a Malév Duna Club ezüst fokozatú kártyája kevés lesz. Más országokban viszont állítólag csont nélkül elfogadják.

3 éve utazgatok Malévval, ezen idő alatt kábé egy millió forint értekben vettem repjegyeket, egyrészt támogatandó a 95%-os tulajdonost, a magyar államot, másrészt a szolgáltatásuk jobb mint a fapadosoké. De a Malév sajnos nem tud európai szintre felkapaszkodni, pedig én kényeztetésre vágyom. Hiába vagyok ezüstkártyás, hűséges ügyfél, egyszerűen nem tudok kicsikarni belőlük egy kávét!

Olvasson tovább!

Vodafone Passport-roaming belföldön

2011.11.30. 13:03 | jackyll | 99 komment

István nyáron kipróbálta a heti Passport-roamingot a Vodafone-nál. Az egy hét letelt, a Vodafone állítólag küldött egy sms-t, amit naiv ügyfél egyáltalán nem olvasott, hogy automatikusan aktiválták nála segítőkészen a mezei Passport-szolgáltatást, ami minden bejövő és kimenő hívásra rácsap 319 forint kapcsolási díjat, viszont bárhol belföldi díjon telefonálhat. Ez különösen Magyarországon előnyös konstrukció. Aztán megérkezett az első 110+ ezer forintos számla, aztán a második.

Régóta dolgozok és focizok Ausztriában ezért sokat utazok és nem kevesebbet telefonálok kintről haza és itthonról kintre. Mint jól ismert a mobiltelefon szolgáltatók a ROAMING szolgáltatásukkal meg is kérik ennek az árát, így a havi számláim kb. 35-40 ezer forintra szoktak rúgni havi szinten amit úgy gondolom nem kevés pénz. A szolgáltató minden egyes alkalommal amikor átlépem a határt min. 4 sms-t küld a roaming információkkal illetve más reklám célzatú sms (SPAM) tartalommal. Ezen SMS -ek között ajánlották fel Heti PASSPORT jegy szolgáltatásukat melyet megrendeltem egy válasz SMS-ben tőlük. Ezen Passport hetijegyben leírták, hogy a hetijegy szolgáltatás 1 hetes intervallumra vonatkozik. Én az egy hét elteltével ezt a szolgáltatást nem újítottam meg, Úgy gondoltam Naivan, hogy Ők ezt ki  is kapcsolják mert le telt az egy hét. nem így lett.

saját elmondásuk szerint ők sms-ben értesítettek arról hogy egy sokkal kedvezőtlenebb szolgáltatást, név szerint a PASSPORT jegyet bekapcsolják nekem (ezt az sms-t én nem láttam és nem olvastam). Ennek folyamodványa az lett hogy a következő hónapban kiszámláztak nekem majd 110 000.- Ft -os díjat melyből a Passport szolgáltatás miatti kimenő és fogadott hívások kapcsolási díja 78 000.- Ft-os összeget tartalmazott ezzel megemelve az azonos telefonálási melletti díjat a 2,5 szeresére.

Miután megpanaszoltam a 1750-es számon a dolgokat egy levelet kaptam miszerint Ők (minden indoklás nélkül) jogosnak tartják a követelésüket és azonnali hatállyal fizessem a fent álló összeget. Időközben megkaptam tőlük a következő havi számlát is mely szintén 110 000 Ft főlé szökött szintén a PASSPORT szolgáltatás miatt mivel az egy hónapos számlázási dolgok miatt csak késve vettem észre hogy itt valami csúnya félreértés van, így az első számlázás utáni reklamáció és kikapcsolás után dolgok miatt már két hónap díjában volt benne a PASSPORT szolgáltatás.

Ezek után megreklamáltam a VODAFONE győri Baross úti szaküzletében is írásban a dolgot és mielőtt bármi nemű választ kaptam volna SMS-ben(ismét) értesítettek hogy 7 napon belül rendezzem a 110 000 Ft-os díjat az első számla lejárta miatt. Nem telt el egy nap és máris értesítettek hogy mivel a másik számla is lejár ezért vagy a mai napon rendezem ezt a díjat (nem 7 nap volt hanem csak 2) vagy ha nem akkor a 7 napon belül a második számla összegét is azaz Összesen 220 000 Ft mert különben a 7 napon belül mindenféleképpen korlátozzák a telefonszámomat (Ez volt este 18.47 perckor). Mindezt úgy hogy a második panaszomat el sem bírálták még és levélben semmiféle értesítést nem kaptam.

Tisztelt Tékozló Homár, Kérdem én ezek szerint Magyarországon jelen pillanatban meg lehet azt csinálni, hogy egy SPAM-ek közé elrejtett az ember figyelmét elkerülő SMS-re hivatkozva melyet senki nem hagyott jóvá az én oldalamról, le lehet számlázni majd 220 000 forintot egy telefonos szolgáltatásért?