Naiv ügyfél elbukott a Lidl pszichodrámatesztjén, amikor nem tört ki váratlanul egy áriában vagy kezdett moonwalkolni, miután közölték vele, hogy nem veheti meg a krémjeit, mert holnap leltár lesz. Már a nukleáris télre spájzolnak? Vagy tudnak valamit? Csődbe ment a krémgyár? Fel fog futni az árfolyama, mint a Twinkinek? Valakinek sürgősen géntérképet kellene készítenie ezekről az alapvető élelmiszerekről, mielőtt kihalnak.
"A célunk továbbra is az, hogy Ön a jövőben is megajándékozzon minket a bizalmával!" - ezt olvastam a LIDL áruház honlapján, miután ma hazajöttem a Dunakeszi áruházukból, nos, hogy is kezdődött? De Luxe desszert krémeket vettem ott két hete, sajnos ízlett a családnak (a fene egye meg mehettem újra venni :-) nem leltem a polcokon. Hát megkérdeztem egy eladót, nagyon kedves volt, megnézte a raktárban és már hozta is a kétféle krémet, sőt még mosolygott is, lehet azért mert nem mondtam meg neki, hogy én vagyok a vásárló? Sebaj, kolléganője már karakánul helyretette a dolgokat, közölte, hogy holnap leltár lesz és krémeket adjam csak vissza a kocsimból de rögvest, mert ezt ma nem vehetem meg!
Álltam hát leforrázva, megalázva. De gondoltam sarkamra állok és legalább elmesélem a történteket az üzletvezetőnek, szóltam is a pénztárban, hogy őt keresem, mire mosoly és felelet hallgatom mondja el. Nos megtettem, a válasz: "ez természetes, a holnapi leltár már eldöntött dolog!"
Hazajöttem, és elolvastam a fenti kiírást az áruház honlapján, majd rájöttem, mit várom én a kedveskedést, hiszen sokkal nagyobb dolgot tesznek értem, beavatnak a szent titokba holnap leltár lesz, így ma kiszedjük a kosaradból az oda nem illő terméket, mi ez ha nem abszolút bizalom, hm... nem vevő barát oda se neki a vevő a legzavaróbb tényező egy üzlet életében :D
UPDATE 11/30: Pillanatnyi zavar lehetett csak.
Lidl áruház képviselői elnézést kértek a történtekért.
Köszönettel
egy megnyugodott vásárló :-)
Az utolsó 100 komment: