Az igazi überthorror: 4 év alatt nem sikerült megjavítani a gyártási hibás BMW-t. Naiv ügyfél természetesen még 2008-ban perelt, viszont hiába nyerte vissza elméletben azóta másodfokon is az autó árát kamatostul, egyáltalán nem kapta vissza a pénzt. Neki viszont még hátra van 5,5 millió forint törlesztőrészlete a 4 éve garázsban álló kocsi után.
A problémám, amivel Önökhöz fordulok rettentő hosszú (4 éven keresztül folyó pereskedés), ezért nem részleteznék mindent, csak a fő pontokat említeném. (a továbbiakban, ha szükséges, természetesen a komplett dokumentációt rendelkezésre bocsátom). 2007.08.29-én vásároltam egy 2 hónapos BMW 116i típusú személygépkocsit a Lubrinvest Kft-től (Jelenleg LUBRINVEST BMWAY DESIGN Kft.) a Raiffeisen Lízing Zrt. segítségével. Az autó, mint 2 hónappal később (4 hónaposan) kiderült, egy rejtett hibával rendelkezett, mely tényt a Lubrinvest Kft. az eladáskor eltitkolt, a későbbiekben pedig nem ismert el.A gépjármű több, mint 10 alkalommal volt szervizben, ez alatt sem a BMW Magyarország, sem a Wallis Motor Duna, sem a BMW gyár szakemberei nem tudták megjavítani a hibát.