Tékozló Homár

Miért drágább a teljes kiőrlésű liszt a fehérnél a Tescóban?

2012.07.11. 13:14 | jackyll | 129 komment

Ezt a kínzó kérdést tette fel naiv ügyfél a Tescónak, ahonnak természetesen érdemi választ nem kapott. A kérdés apropóját az adta, hogy naiv ügyfél kiderítette, hogy például a Vitamill pont ugyanannyiért adja mindkettőt nagykerben. Természetesen nem csak a Tescóban, hanem szinte mindenhol drágább az egészségesebb változat. Ezt továbbgondolva, a biopéksütemények felárazása is indokolatlannak tűnik:

Régóta foglalkoztat, hogy miért drágább a teljes kiőrlésű liszt, mint a sima. Írtam a Vitamillnek és azt a választ kaptam, hogy „egy átadási áron szerepel a finomliszt és a graham liszt a üzletláncok felé”.Gondoltam, akkor megkérdezem a Tescot..miért adják drágábban? 1. körben nem a feltett kérdésre válaszoltak. 2. körben „érdemben nem tudott a segítségemre lenni”. Egy ismerősöm ötlete volt, hogy küldjem el nektek…. Csatolom a levelezést…

Olvasson tovább!

A Symbian végnapjai (frissítve)

2012.07.11. 12:00 | jackyll | 110 komment

A windowsos telefonokkal még nincs is igazán baj a Nokiánál, mint az utolsó néhány symbianos szériával, amik különösen silány minőségű alkatrészekből készültek. Soma hatványozottan hátrányos helyzetű C5-03 telefonjáról 3 hét alatt derült ki, hogy alkatrészre vár. Csoda, hogy egyáltalán még foglalkoznak ilyesmivel:

A nejem kapott egy Nokia c5-03 típusú telefont. Hamar kiderült, hogy ez egy nagy kalap sz.r. Az egy hónapos telefon memóriakártya ill. telefonmemória hibát jelzett, zümmögött, lefagyott, akksi kivétellel indult. A 2012.05.25-én vásárolt telefont 2012.06.22-én adtuk le javításra az Allee-ben található Nokia Care pontban. 5-7 nap javítási határidőt ígért az átvevő úr. Eltelt, majd újabb hét eltelt. Minden nap lestem az online felületen a javítás állapotát, amely szerint a készülék "javítás alatt" van. A szervizpont semmit nem tud a telefonról.

Olvasson tovább!

Hosszúnadrág nélkül nincs étterem a Spiritben pénteken

2012.07.10. 13:40 | jackyll | 412 komment

Desszkód-fasizmust észlelt naiv ügyfél a sárvári luxuswellness Spirit hotelben. Szerdán és csütörtökön még vacsorázhatott rövidnadrágban, pénteken azonban már kihajították a teraszra, ahova párja hozhatott ki neki kaját. A picsanadrágos csajok persze bemehettek:

Gondolkodtam, hogy megírjam-e Magyarország egyik legjobb szállodájának a kritikáját, de úgy gondolom megéri, mert sok kellemetlen perctől mentheti meg magát valaki, ha mindent elolvas. Párommal a sárvári Spiritben voltunk már nem először egy kicsit wellnesselni, de egy kis üröm is csapott a sok gyönyörűségbe. Sajnos mi voltunk figyelmetlenek, mivel a foglaláson az szerepelt, hogy urak számára a vacsora hosszú nadrágban kötelező, mivel nem először jártunk ott a vouchert nem néztük át figyelmesen. Este rendesen kiöltözve ingben, elegáns rövidnadrágban mentem vacsorázni, mire a személyzet közölte, hogy menjünk egy elkülönített dohányzó teraszra enni, esetleg a szobában elfogyaszthatjuk a vacsoránkat, de be nem tehetem a lábam a többi vendég közé,( mert Herr Obersturmbannführer előírta az ukázt, hogy csak hosszú nadrág.)

Olvasson tovább!

10%-ot lenyúlt az EFOTT a visszaváltott kártyákról

2012.07.10. 12:09 | jackyll | 160 komment

Zoli sérelmezte, hogy kényelmi funkcióként 10%-t lenyúltak a pénzéből, amikor visszaváltotta a fesztivál végén a kártyáját, pedig mással nem lehetett fizetni. A Takarékpont válaszából kiderül, hogy az EFOTT Kft. volt a kártya kibocsátója, ők csak szponzoráltak:

A múlt heti EFOTT-al kapcsolatban szeretnék észrevételt tenni és gratulálni a Takarékpontnak a bizonyosan sikeres fesztiválkártyájukkal elért extraprofitjukhoz. Az még rendben is lenne, hogy 500 forint "betétdíjat" felszámítanak a kártyahasználatért, amit visszaváltáskor vissza is adnak elvileg. Valószínű én voltam figyelmetlen, amikor visszaváltottam a kártyát és "elfelejtette" visszaadni a pénztáros a betétdíjat, de ezt hagyjuk is. Amin sokkal inkább fennakadtam, az az volt, hogy a fel nem használt pénznek csak a 90%-át adják vissza. Ezt "kényelmi díjként" tüntetik fel az EFOTT honlapján. De kérdem én, milyen alapon?

Olvasson tovább!

Svédországban se jobb parkolni

2012.07.09. 16:21 | jackyll | 200 komment

Az alkalmi parkolójegyes megoldás kudarcát élhette át Jocó Svérdországban. Hiába vett jegyet, azért büntették meg, mert nem volt teljesen látható:

Jómagam Svédországban voltam szenvedő alanya egy esetnek, amikor a rendesen kifizetett parkolójegy ellenére ajándékoztak nekem egy büntető cetlit. Az volt a bűnöm, hogy a parkolójegy nem volt teljes egészében látható. Hiába mutogattam aztán az idétlen ellenőrnek, akit még a helyszínen megtaláltam, hogy ime még mindíg érvényes, és hiába reklamáltam a csodálatos Europark AB-nél is, megküldve nekik minden bizonylatot, válaszra sem méltattak.
Azaz máshol is van pocsék hivatal bőven.
 
Üdv.: Jocó

Az EOS Faktoring szerint UPC-t nem lehet telefonon lemondani, de egy lakásban lehet két előfizető

2012.07.09. 15:12 | jackyll | 79 komment

Az a legjobb a fantomtartozásokban, hogy minden nyomorult féreg elvárja, hogy majd az ügyfél bizonyítja, hogy ő igenis befizette 48 évvel ezelőtt a 13, jogelődnek a 3 forint tartozást, ami soha nem is volt, vagy különben. Az EOS Faktoring például 1,5 év alatt nem találja a lemondási lehetőségeket a UPC oldalán, ahol elég világosan kiderül, hogy telefonon is le lehet mondani a szolgáltatást. Az már csak mi tudjuk, hogy emailben érdemes. Ennek ellenére szerintük továbbra is lehetséges, hogy naiv ügyfél tartozik, aki nemcsakhogy lemondta, de új szerződést is kötött/fizetett abban az időben, plusz a régi címen is lett új előfizető.

2009. november végén párommal úgy döntöttünk, hogy Pestre költözünk korábbi Pécsi lakásunkból. Felvettem a telefont, és lemondtam az akkori UPC-s szerződésemet, és rögtön kötöttem is egy újat, igaz egy 3 hónapos kedvezményes akciójukat kihasználva párom nevére, de egyetlen telefonbeszélgetésben. Minden ok, Pesten UPC bekötve. Pécsre új albérlők, ők decembertől kötöttek is új szerződést. Február-március környékén jött az értesítő a UPC-től a pécsi címre, de még az én nevemre, hogy számlatartozásom van az elmúlt 3, novembert követő hónapok miatt. Tehát azokra a hónapokra, amikor én már egy másik UPC-s szolgáltatást fizettem egy másik városban, és az adott lakásra is volt fizetve egy szintén UPC-s szerződés, ők azonban a korábbi lemondás ellenére éreztek ott még egyet. Ezt sima hülyeségnek könyveltem el, elvégre nem ez az első eset, hogy UPC valamit tévesen számláz ki és sokadig ügyfélszolgálatos bejelentés/leokézás után is helybenhagyja a korábbi hibát, úgyhogy egy rövid telefonos bejelentést követően nem is igazán foglalkoztam a későbbi Pécsről beszkennelt és felküldött értesítőkkel. Innen aztán hamarosan eljutott az ügy az EOS Faktoringhoz, és az ezt követő 1,5 év alatt kb 8-10-szer vettem fel véletlenül ismeretlen számként valamelyik ügyintézőjüket. A beszélgetések általában így zajlottak:

Olvasson tovább!

Hiperinfláció a Tesco Expresszben

2012.07.09. 14:20 | jackyll | 50 komment

Biztos mások is észrevették, hogy negyedévente 25%-kal drágul minden már egy ideje, de Döbbent vásárlót már megcsapta a hiperinfláció szele:

Tegnap este döbbenten tapasztaltam, hogy a Tesco Expressz Fehérvári úti új üzletében milyen durva árváltozások is tudnak lenni. Egyik napról a másikra a Tesco helyben sütött 1kg-os kemencés kenyere kereken 100Ft-al drágult. Mivel az előtte való napokban többször is vettem belőle, bizton állíthatom hogy korábban nem volt akciós. Így az egyébként 179Ft-os kenyér 279Ft-ra drágult. A drágulás mértéke 55,8% egy nap alatt. Mielőtt még a Tesco cáfolná az állításomat megjegyzem, hogy a várárlásokat blokkokkal tudom bizonyítani.

 Üdv: Egy döbbent vásárló!

Éjszaka smsezik a K&H Bank

2012.07.09. 13:31 | jackyll | 54 komment

Naiv ügyfél nem érti, hogy a robotok éjszakai műszakban dolgoznak, vagy miért nem napközben értesítik az utalásokról. Mostmár elvileg 4 órán belül kellene értesíteni is, vagy az ráér?

A K&H Bank rendszeresen odab@sz az éjszakai alvásomnak, mint az EB döntőben a spanyolok az olaszoknak. Valami hasonlót írtam nekik a rendszeresen éjjel küldött banki SMS értesítőjük miatt.Ha közlésre alkalmas találod, megtisztelsz.  UI: Javukra legyen mondva, panaszos emilemet hamar továbbították valami illetékesnek.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása