Az a legjobb a fantomtartozásokban, hogy minden nyomorult féreg elvárja, hogy majd az ügyfél bizonyítja, hogy ő igenis befizette 48 évvel ezelőtt a 13, jogelődnek a 3 forint tartozást, ami soha nem is volt, vagy különben. Az EOS Faktoring például 1,5 év alatt nem találja a lemondási lehetőségeket a UPC oldalán, ahol elég világosan kiderül, hogy telefonon is le lehet mondani a szolgáltatást. Az már csak mi tudjuk, hogy emailben érdemes. Ennek ellenére szerintük továbbra is lehetséges, hogy naiv ügyfél tartozik, aki nemcsakhogy lemondta, de új szerződést is kötött/fizetett abban az időben, plusz a régi címen is lett új előfizető.
2009. november végén párommal úgy döntöttünk, hogy Pestre költözünk korábbi Pécsi lakásunkból. Felvettem a telefont, és lemondtam az akkori UPC-s szerződésemet, és rögtön kötöttem is egy újat, igaz egy 3 hónapos kedvezményes akciójukat kihasználva párom nevére, de egyetlen telefonbeszélgetésben. Minden ok, Pesten UPC bekötve. Pécsre új albérlők, ők decembertől kötöttek is új szerződést. Február-március környékén jött az értesítő a UPC-től a pécsi címre, de még az én nevemre, hogy számlatartozásom van az elmúlt 3, novembert követő hónapok miatt. Tehát azokra a hónapokra, amikor én már egy másik UPC-s szolgáltatást fizettem egy másik városban, és az adott lakásra is volt fizetve egy szintén UPC-s szerződés, ők azonban a korábbi lemondás ellenére éreztek ott még egyet. Ezt sima hülyeségnek könyveltem el, elvégre nem ez az első eset, hogy UPC valamit tévesen számláz ki és sokadig ügyfélszolgálatos bejelentés/leokézás után is helybenhagyja a korábbi hibát, úgyhogy egy rövid telefonos bejelentést követően nem is igazán foglalkoztam a későbbi Pécsről beszkennelt és felküldött értesítőkkel. Innen aztán hamarosan eljutott az ügy az EOS Faktoringhoz, és az ezt követő 1,5 év alatt kb 8-10-szer vettem fel véletlenül ismeretlen számként valamelyik ügyintézőjüket. A beszélgetések általában így zajlottak: