Tékozló Homár

Húsmentes a Nestlé pulykás bébiétele?

2012.02.17. 14:53 | jackyll | 644 komment

Ennek igazából örülni kellene, nem? De aztán kiderül, hogy mégsem. Különben is, a legtöbb bébiételnek semmilyen íze nincs, úgyhogy a gyerek biztosan jobban járna házikoszttal.

A történetem főként kismamáknak, babás anyukáknak lehet érdekes, legalább is ők biztosan megértik, miért borultam ki oly nagyon. Egy kicsi baba nagyon nem mindegy, mit eszik. Maga az eset is felhúzott, de legfőképpen az, hogy nem méltatnak válaszra. A Müllernél nem tudnak németül. Gondoltam megosztom másokkal is, hogy felkészülten, német-magyar szótárral menjenek a drogériába. Az a legegyszerűbb, ha bemásolom a nekik írt levelemet, abból kiderül minden:

Olvasson tovább!

Most már tényleg bezárt a Ready Computers?

2012.02.17. 13:59 | jackyll | 68 komment

A fantomizáció koronázatlan királya lehet, hogy tényleg végleg bezárt.

Egy rövid történetet szeretnék megosztani, a már lassan két éve a blogon szereplő ready computers-ről. Már akkor is a "Nem létezik a ready computers" volt a poszt címe, ahhoz képest most jelenthetjük ki, hogy tényleg nem létezik semmilyen néven. Az említett céggel volt már probléma régebben is, heteket kellett várni a szállításra, stb. De volt velük garanciális ügyem, ami simán ment. Történt tavaly év végén, hogy tönkrement a winchesterem. Annyira gyakran nem vesz az ember, ezért gyanútlanul kerestem a számláját, amin meglepetésemre Ostrom kft. (vagy valamelyik álnév) szerepelt. Hát igen, valamikor sikerült náluk megvennem, hiba volt. De legalább 3 év garancia volt a termékre, irány az Ostrom utca. Ja, nem, először honlap, nyitvatartás. Csak csütörtökön vannak nyitva! Ebből azért lehet érezni, hogy mennyire virágzik az üzlet, de bementem csütörtökön. Winchester, garancialevél, minden stimmel. Mivel ünnepek előtt voltam, az volt az ígéret, hogy január első vagy második hetében szólnak, lehet érte jönni, csere lesz.

Olvasson tovább!

Pénz vissza nem térítés a Pasion4Fashionnél (frissítve)

2012.02.16. 15:15 | jackyll | 211 komment

Kamilla két hónapja várja, hogy karácsony előtt visszaküldött ruhája árát visszakapja:

UPDATE 02/17: Megjött a pénz:

2 hónap várakozás után valami csoda folytán (vagy inkább a Fogyasztóvédelem közbenjárására?) befutott a termék ára (17 ezer Ft), de persze a kiszállítás 1.290 Ft-os díját benyelték (ami még járna a jogszabály szerint), de ez már a kisebb gond.

November végén gondoltam egyet, hogy karácsonyra meglepem magam egy csini cuccal és a választásom a Pasion4Fashion termékére esett (hmm, hiba volt). Áru megrendel, két hét múlva, de ígért időben megérkezik, futár kedves, pénz kifizet utánvéttel, mindenki hepi… Egy darabig. A termék azonban nem lett jó, így 2011. december 19-én mertem élni az elállási jogommal. Természetesen 8 napon belül visszaküldtem nekik, ahogy azt kell, tértivevénnyel persze. A tértivevényen látszik, hogy másnap, december 20-án át is vették a küldeményemet. Ezekben a napokban felhívott a cég egyik ügyfélszolgálatosa, jelezte, hogy megkapták, és felajánlotta, választhatok, hogy a Pasion4Fashion fiókomban jóváírják a termék vételárát, ami állítólag azonnal megtörténik és majd levásárolhatom, vagy kérhetem a pénz visszatérítését is, de az 30 nap (ahogy azt a jogszabályban is előírják, bár ott az is szerepel, hogy haladéktalanul, de max. 30 napon belül). Naiv módon a pénzemhez ragaszkodtam.

Olvasson tovább!

Van aki már visszakapta Malév-jegye árát

2012.02.16. 14:09 | jackyll | 60 komment

Míg a magyar bankok néhány hónap alatt ígérik, hogy visszautalják a fantomizálódott nemzeti légitársaság felé befagyott pénzeket, a pusztuló Nyugaton egy hét alatt sikerült ezt a műveletet végrehajtani:

Miután otthon hatalmas felhajtást látok az elveszett Malév jegyek körül, gondoltam megosztom a saját tapasztalatomat jegyvisszaterítés ügyében. Egy ízig-vérig őskapitalista országban tengetem napjaimat, és az eddig megbízható partnernek bizonyult Malévot vettem igénybe, ha szüleim látogatóba jöttek hozzánk. Most is már január elején lefoglaltam a március végi repülőjegyeket, és természetesen kártyával fizettem, mint errefelé sok minden másért. Készpénzt szinte sosem hordok magamnál (amúgy kártyahasználat, pénzkivét, átutalasok, számlavezetés teljesen ingyenes a bankomnál). Miután pénteken  meghallottam, hogy a Malévből csak 80as években szuvenírba eltett otthoni kis kék műanyag poharak és tálcák maradnak meg, gondoltam felhívom a bankomat, hogy mégis mi a teendő, viszontlátom-e az életben a pénzemet.

Olvasson tovább!

Mozgássérült gyerekekkel szúrt ki a BKV

2012.02.16. 13:13 | jackyll | 209 komment

A néhai Moszkva téren néhány hete átszervezték a buszok végállomásait, ami azt eredményezte, hogy a Pető Intézet fele tartó beteg gyerekeknek egy úttal többet kell kommandózniuk:

Az alábbi levelet elküldtem a BKV Ügyfélszolgálatára is, természetesen válaszukat is el fogom juttatni Hozzátok:

Rendszeresen a Széll Kálmán térről a Kútvölgyi úti Pető Intézetbe szállítom gyermekemet, a metrókijárattól a téren keresztül tolva a babakocsiban. Megdöbbenve olvastam alábbi cikküket: "Utasaink színvonalasabb kiszolgálása és a buszforgalom segítése érdekében módosítjuk a Széll Kálmán téri közlekedési csomópont forgalmi rendjét január 23-án, hétfőtől." ...

Olvasson tovább!

Hív az Orangeways, vár a MÁV

2012.02.15. 16:02 | jackyll | 61 komment

És ha már szóba került a legmegbízhatóbb szárazföldi tömegközlekedés, következzen egy kényszervonatozás az Orangeways közrenemműködésével. Mintha már olvastuk volna ezt valahol. De nem, ez nem ugyanaz a történet, csak a fehér pótbusz a visszatérő elem, amiről ezek szerint rendszeresen elfelejtik értesíteni az utasokat.

Decemberben vasárnap délután hagytak ott Krakkóban a barátnőmmel. A megadott helyen, a megadott időpont előtt már 20 perccel vártuk a narancssárga buszt. Mivel sehol nem láttuk a járművet ezért 1 óra múlva felhívtuk az orangeways "információt", ahol csak annyit tudtak mondani, hogy a busz már 20 perce elindult és nem fordul vissza értünk. Végül a helyi buszállomás igazgatósága adott nekünk felvilágosítást: A narancssárga orange ways busz lerobbant és így egy fehér színű cserebusz érkezett 15 perc késéssel és 5 perc után indult is tovább az utasokkal. Mivel nemzetközi járatról van szó, így a hiányzó utasok nevét kötelesek lettek volna bemondatni a hangosbemondóba, de ezt hivatalosan igazolni tudják a lengyelek, hogy nem történt meg, valamint a videofelvételeket is elküldik, amelyen látszik, hogy nem a megadott beállókra érkezett a nem narancssárga színű busz, amelyen még egy papír sem volt kifüggesztve, hogy Budapestre megy. Nem volt más választásunk, megvettük a tizenkétezer forintos vonatjegyeket, amellyel hétfő reggel 8-ra értünk Budapestre.

Olvasson tovább!

Biztosan törölték a panaszukat Facebookról?

2012.02.15. 15:17 | jackyll | 15 komment

 

Mielőtt tegnapi telenoros naiv ügyfelünkhöz hasonlóan bepánikolnak, hogy törölték a panaszukat Facebookról, érdemes egy hosszabb pillantást vetni az Üzenőfal parányi betűkkel változtatható beállításaira. Alapesetben az oldal szerzőjének üzenetei láthatók. Úgyhogy esélyes, hogy nem törölték a panaszát a szolgáltató faláról, hanem csak az van, hogy át kell kattintani "Mindenki" opcióra a legfontosabb vagy legfrissebb bejegyzések megtekintéséhez. Ettől függetlenül a Homárnak is forwardolják, hátha hamarabb meglesz a válasz.

A WizzAir "segít" a Malév-utasoknak

2012.02.15. 13:55 | jackyll | 181 komment

Aki követi a WizzAir akcióit, tudhatja, hogy semmi nem az, aminek látszik. Ágnes azonban jóhiszeműen megadta maléves foglalási kódját online rendelésnél, így neki 7 ezer forinttal drágábbra jött ki Eindhoven, mint maléves kód nélkül foglaló utastársának:

Egyike vagyok a Malév csődjével rosszul járt azon utasoknak, akikbe amikor már a padlón voltunk a Wizz Air is belerúgott egyet. A Malév csődjével  egy, már fél évre előre lefoglalt, régóta tervezett hosszú hétvégénk szállt el, így azonnal alternatív lehetőség után néztünk az amszterdami kiutazásunkat és kulturális feltöltődésünket megoldandó. Mivel ketten utazunk (helyesebben utaztunk volna), így mindketten párhuzamosan (hogy ne adj’ Isten lekéssünk egy lehetőségről) kerestünk repjegyet a Budapest-Eindhoven return útvonalra a Wizz Air honlapján. Egyikünk a Malév utasoknak azonnal a kezdőlapon felajánlott „nagylelkű” ajánlattal ment tovább („A Wizz Air a bajba jutott Malév utasok segítségére siet! További információkért kattintson ide”), a másikunknak viszont ez elkerülte a figyelmét. Miután mindketten ugyanazokkal a feltételekkel végigmentünk a foglalás 4 lépésén, így elképzelhetik döbbenetünket amikor más végösszeget eredményezett két gyakorlatilag tükör folyamat. Nem fogok hazudni két közgazdász diploma ellenére is eltartott egy darabig mire rájöttünk mi okozza az eltérést. A döbbenetünk csak fokozódott, amikor rájöttünk arra, hogy a bajba jutott Malév utasoknak „nagylelkűen” felajánlott „segítség” 7000 forinttal drágább, mint az eredeti.

Olvasson tovább!

Két visszaigazolás után sem szállít a Telenor netshopja

2012.02.14. 15:18 | jackyll | 120 komment

László nem elég, hogy emailben kétszer megkapta az örömhírt, hogy már mindjárt szállítják neten rendelt készülékét, hanem telefonon is kétszer egyeztetett. Az persze már nem volt annyira egyszerű, hiszen először arról értesült, hogy elveszett a rendelése, másodszorra pedig a készlet is kifogyott.

Mivel a Telenor ügyfélszolgálata egy tehetetlen csődtömeg és a facebook oldalt hamarabb találtam meg, mint az e-mail címüket, ezért ide írom azt, amit eredetileg nem ide szántam. Remélem, elolvassa az is, akinek szól.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása