Kellemes feltámadást kívánunk azoknak, akiknek elegük van kábeles szolgáltatójukból, de nem tudnak semmit tenni, mert nincs a környéken választék. A világszerte ismert jelenséget bő másfél perces kamureklámban foglalta össze az ExtermelyDecentFilms:
Kellemes feltámadást kívánunk azoknak, akiknek elegük van kábeles szolgáltatójukból, de nem tudnak semmit tenni, mert nincs a környéken választék. A világszerte ismert jelenséget bő másfél perces kamureklámban foglalta össze az ExtermelyDecentFilms:
Két hete egyszeri 9.9%-os illetéket emlegettek a 100 ezer eurónál nagyobb ciprusi számlák esetén, egy hete már 25-40% körül járt az összeg. Ma kiderült, hogy a garantált 100 ezer euró felett gyakorlatilag mindent elbuknak azok a szerencsések, akik a Bank of Cyprusban vagy a Laikiban tartották a pénzüket. Természetesen papíron ez jobban néz ki: nem garantált betétjük 37,5%-ért tulajdonrészt kapnak a bankból, a maradék pénzüket pedig lehet, hogy egyszer visszakapják, majd ha újra jól megy a biznisz. 22,5%-ot mindenképp benyel a bank, a többi 40%-ra kamatot fizet. Kivenni semmit nem fognak, az fix.
Aki ezek után európai bankszámlán tart 100 ezer eurónál nagyobb összeget, az olyan, mintha önként befizetné az egészet csokkeradóként.
Péter találta a Hermina Bau vagány ingatlanhirdetését:
A Homár nem akarta elhinni, hogy ilyen létezik, de aztán megtalálta az E.on oldalán (alul). Évente egyszer lehet az elszámolás módját átalánydíjasról bediktálósra váltani:
Szóval az úgy kezdődött, hogy volt egy lakás nullás fogyasztassál és átalánydíjakkal, majd albérlők költöztek be. Gondoltam, hogy itt az ideje, hogy átváltsuk a számlákat diktálósba. Van Gaz, víz, villany. Gáz simán megy, vízmű sima liba. Na utoljára hagytam az e-ont, hat az úgyis egyszerű lesz. Hát nem. Évente van ~ 10 nap (az éves elszámoló számla és ezen számla fizetési határideje között) amikor át lehet váltani. Hat jó mondom és leraktam a telefont. Aztán ránézetem a naptárra, mert mondom biztos meg 1990-et írunk és elbasztam az összes dátumot mostanában, de 2013-at mutatott, ezt gyorsan meg 3 honlapon ellenőriztem, biztos ami fix és felhívtam őket megint. De nem, sajnos jó évet írunk és nem a telefonos kisasszony volt félreinformálva. Van egy misztikus ember az e-on-nal aki a beérkező kérelmeket közel fénysebességgel tépi szét és dobja a kukába talán meg elmormol közben egy "Ezt te meg hogy képzeled" mondókat, akinek meg Chuck Norris is engedne ha itt élne.
Lassan azért kitalálhatna valamit a Vodafone a volt ügyfelei vélt vagy valós tartozásainak kezelésére. Elég béna, hogy nekik is meg kell adniuk nemlétező biztonsági kódjukat, hogy szóba álljanak velük. Ez külföldön is így megy?
Szeretném ha az esetünk nyilvánosságra hozásával talán akad valaki aki a reménytelen helyzetünkre megoldást tud adni. Az alap probléma a Vodafone ÁFSZ-jének azon pontja amely kimondja biztonsági kód nélkül még az ügyfél sem intézkedhet, nem reklamálhat semmilyen módon. Ha nincs kódja az ember fiának, akkor a szerződéssel személyesen bármelyik üzletben kérhet. Csakhogy: az aki nem ügyfél, vagy már nem ügyfél, de még gondja, baja van nem kérhet kódot, a Vodafone szabályzata lehetetlen és megoldhatatlan szabályzatot ír elő. Ezt a cég informatikai rendszere nem tudja kezelni. A panaszt csak a kód alapján tudják rögzíteni, de szerintem a tűzőgép, vagy a ragasztó is megteszi. A férjem az ÁSZF szigorú előírásának megfelelően, akkor és ott az üzletben a szerződés megszüntetésekor befizette azt az összeget, amit a cég szakemberei kiszámoltak és az ÁSZF előír. És azt gondolta ezzel végre megszabadult ettől a cégtől. Sajna nem.
Kellemetlen, amikor a Vörösmarty térről érkező turisták előbb látják meg a konkurenciát, mint a becsalogatásukra kitalált exkluzív létesítményt. A Váci utcában másfél éve nyitott Icebar Budapestnek nem annyira tetszett, hogy egy évvel később alig pár száz méterrel odébb megnyitott a -C Penguins Bar, ezért saját oldalukon és Facebookon igyekeznek elhatárolódni tőlük. Legújabb képeiket Ádám nekünk is elküldte:
Az Icebar Budapest munkatársa vagyok, amely a Váci utcában található, 2011 novembere óta. 2012 szeptemberében nyílt ugyancsak a Váci utcában egy másik jégbár: Penguins Bar (nem hozzánk tartozik, tőlünk független). Ez egy koppintás a miénkről és mint tudjuk ugyanazt a jó és színvonalas dolgot kétszer nem lehet megcsinálni. Amit ők csinálnak az nem csak a mi jégbárunkat, hanem az egész magyar turizmust elcsúfítja, rossz képet ad a turisták számára. Szeretném, ha a róluk készült fotókat (amik egytől egyik jól látható helyen vannak a nagyközönség számára) kitennék, ezzel felhívva az emberek figyelmét, hogy egyesek hogyan akarnak meggazdagodni egy már kész, és jól működő ötletből!
Istvánt smsben értesítették, hogy jogosítványa postázásra került, amit ő tévesen úgy értelmezett, hogy megérkezett, de persze nem:
Vezetői engedélyem közelgő lejárati határideje miatt február 18-án ellátogattam a szentendrei okmányirodába. Ekkor még szerencsésnek hittem magam, mert a 8 órakor nyitó intézmény előtt 7:30-kor másodikként álltam be a sorba, valódi boldogság töltött el, még az sem zavart, hogy az egyre csak gyűlő tömeget nem engedték be a váróba, inkább hagytak minket ázni a havas esőben. 8 óra 1-2 perckor kattant a zár, hamar sorra is kerültem, sikerült megigényelni az új okmányt. Kérésem ellenére címemre nem postázzák majd ki a jogsit, mert akkor a régit be kell vonniuk és addig nem tudok majd autóval (legálisan) közlekedni. Ez mondjuk furcsa, mert ha ellopják, vagy elveszítem, akkor is tudnak adni ideiglenes jogosítványt. Személyesen kell majd befáradnom érte, SMS-ben értesítenek amikor átvehető és soron kívül kiadják. Rendben, megköszöntem, várok türelemmel. Március 11-én, hétfő reggel meg is kaptam a várva várt SMS-t, melynek szövege az alábbi: "A 2013/****** kérelemszámon igényelt vezetői engedélye a mai napon, az igényléskor megadott címre postazasra került"
Azt már tudjuk, hogy máshogy értelmezi a garanciát a szerviz, a gyártó és a szolgáltató is, ha mobiltelefonról van szó. Zsoltnak szerencséjére csak háromszor kellett visszavinnie Sony készülékét szervizbe, amire megjavították. Viszont a kérdése most az, hogy akkor most milyen garancia van érvényben, mert a Telenornál és a Sonynál is mást mondanak:
Röviden vázolnám a kálváriámat az ismert szervizzel (Cordon), majd engedjetek meg néhány kérdést.
8 hónapja vettem a Telenoros Sony Sola telefonomat, ami a kezdetektől fagyott. Függetlenül az éppen futó alkalmazástól vagy csak épp a menüben tallózva, avagy épp telefonálás közben a kép kimerevedett, miközben becsíkozódva, alapszínekre esett szét. Ilyenkor csak a két gombos kikapcs segített. Amit tettem:
1. 3 hónaposan beadtam a Telenorba, elküldték szervizbe.
2. 2 hét után megjött a telefon, külsérelmi nyomokkal (bal alsó sarka és a tetején a perem megnyomva, mély karcok a kijelzőn). Jegyzőkönyvet vetettem fel, hogy így nem veszem át- ment vissza a szervizbe.
Két irányban kétféle jegyet kapott Éva 80 éves nagymamája, akinek először még a nyugdíjas kedvezményét sem vették figyelembe:
Tisztelt Tisza Volán Ügyfélszolgálat! Egy rövid, ámde tanulságos, és rendkívül igazságtalan történetet szeretnék önökkel megosztani a gyanútlan utasok megtévesztéséről és félrevezetéséről. Hamarosan itt a Húsvét, így rendkívül vallásos idős nagymamám (80 éves) úgy döntött, hogy ideje meglátogatni elhunyt szeretteit. Igen ám, de a temető egy kicsit messze volt. Egészen pontosan 54 kilométerre tőlünk. Így Csongrádról el kellett jutnunk valahogyan Kecskemétre. Naivan úgy döntöttünk, hogy busszal fogjuk megtenni ezt a távolságot. Így hát nagymamám és én elindultunk Kecskemétre. Nagymamám 80 éves, tehát elég régóta elmúlt 65 éves, így a 85/2007. (IV. 25.) Korm. rendelet értelmében díjmentesen veheti igénybe a helyi és helyközi közlekedést, ezen kívül hallássérült, tehát rendelkezik egy olyan igazolvánnyal, ami feljogosítja őt és egy kísérőjét a 90%-os kedvezménnyel való utazásra. Az újonnan bevezetett pótdíjról most inkább nem szeretnék szót ejteni, azzal nem volt probléma, odafelé és visszafelé is kiszámlázták mindkettőnknek.
Naiv ügyfél csapata első nap azzal szembesült Dominikán, hogy a Neckermann mexikói pajtásai nem utalták át az előre kifizetett szállodájuk árát. Mázlijukra egyikük limited tudott emelni a kártyáján, és végül nem az utcán éjszakáztak. Másnap új szállodába deportálták őket, ami nagysegrendekkel szakadtabb volt:
December közepén fizettünk be egy utazást a Dominikai Köztársaságba (a továbbiakban:Dominika) a Neckermann Hegyvidék irodában, ám az utazásszervezésben Dominikán súlyos hibákkal találtuk magunkat szemben. Dominikán a repülőtéren nem várt minket senki az utazási iroda részéről. Volt egy ember egy táblával, de ő csak a transzfer busz számát mondta meg. Magunknak kellett eltalálni a buszhoz. Ott fél órát várakoztattak minket-kilenc és fél órás repülés után-, mire kiderült, hogy csak arra várunk, hogy megjöjjön egy helyi idegenvezető, és pár mondatos tájékoztatót tartson, egyébként csak német nyelven. A lefoglalt Barcelo Dominican Beach szállodában idegenvezető NÉLKÜL magunknak kellett ellenőriznünk, hogy az utazási iroda vócsere érvényes-e. Kiderült, hogy a vócser nem érvényes. Azt közölték: hogy az utazási iroda MEXIKÓBÓL(!!!) nem utalta át a szállásunk árát. Ott álltunk tehát mindenféle segítség nélkül, amikor kiderült, hogy NINCS SZÁLLÁSUNK. A világ másik felén, az amerikai kontinensen.