Megkaptuk a választ naiv ügyfél panaszára a Next Bútortól, amiből egyebek közt kiderül, hogy a házig szállítás olcsóbb, mint a házhozszállítás, és mindeki más ezt csinálja vidéken. Naiv ügyfél nem volt jelen az ajtó elé letett termék átvételekor, úgyhogy bizonyára emiatt torzulthatott a történet. Például a hülyézés a szállító irányába hangozhatott el, és nem fordítva:
Bútor Mindenkinek ! Hogy Mindenki értse a Next-bútort.
Webáruházunk az internet kusza rendszerében működik, ám mögötte hétköznapi emberek dolgoznak hétköznapi emberek kényelméért. Cégünk bútor nagykereskedelemmel kezdte tevékenységét, majd később ezen oldalon keresztül egyéni vásárlók kiszolgálását is megkezdte. Célunk a kezdetektől, hogy Mindenki igényének megfelelő bútort-kanapét,ágyat,asztalt,széket…- kínáljunk elérhető áron, a lehető legegyszerűbben, legkényelmesebben bárkinek. Mindenki, így az Egyén is mindig más és más kérdésekkel, igényekkel, elképzelésekkel jelentkezik nálunk. Mi igyekszünk mindig minden kérdésre a lehető legpontosabban, gyártóinkkal is maximálisan egyeztetve válaszolni, részletes információkat adva tájékoztatni. Mindenkit,aki megtisztel minket megkeresésével. Szerencsére működésünk alatt az új feladat- az egyéni vásárlók kiszolgálása is sikeresen megvalósul, hisz nap mint nap ezen dolgozunk. Ha valaki kérdez, mi válaszolunk, ha valaki kér, mi ahogyan csak tudunk, segítünk, hisz a mi célunk a vevő elégedettsége. Mi is ,mint mindenki a kereskedelemben erre törekszünk. Hisz kereskedni ,főleg sikeresen kereskedni-csak így lehet. Természetesen mi sem tudunk megfelelni Mindenkinek. Biztosan mi is hibáztunk már,hisz mi is emberek vagyunk. Azonban ha történt is ilyen, vevőink jelzésére, minden esetben, az ő megelégedettségükre is korrigáltunk. Ha valóban mi hibáztunk. Egy biztos- nálunk a vásárló tisztelete az egyik alap elv ! Mindig minden körülmények között. Ezért is érthetetlen az itt megjelent számos valótlan tényt is tartalmazó, rágalmazó és lejárató iromány.