Az Allianz Biztosítóval másnak is vannak problémái, például amikor kétszer szedik be a díjakat, vagy csak simán megszüntetik a szerződéseket nemfizetés miatt:
Tájékoztatok minden olvasót, hogy a közel húsz éve biztosításaimat intáző ALLIANZ az elmúlt kettő évben PONTATLAN HASZNÁLHATATLAN biztosítóra minősült! A befizetett díjat a számlámról felhatalmazás nélkül ismét beszedi, és reklamációmra csak közel 50 nap után minden bocsánat kérés és kamat fizetése nélkül utalja vissza! A másik szerződésemhez kérésem ellenére nem küldött csekket, ami okán megszünt és saját behajtó cégével fenyegetett. Erélyes levelemre elismerte a hibáját, de a stílusuk elfogadhatatlan! Hazug, mellébeszélő undorító társaság! össze vissza hazudnak, csak a pénz próbálják kicsalni az ügyfelektől! BOTRÁNY!
Naiv ügyfél bekajálta az "akár 100 ezer forint jóváírás" reklámszöveget, amiből még 15 ezer forint kedvezményt sem kapott meg már 7. hónapja:
Zoltán is eljutott az emberiség egyik legrégebbi megválaszolatlan kérdéséig, azazhogy miért nem lehet úgy aszfaltozni, hogy az ne menjen tönkre néhány hónap alatt? Különösen úgy misztikus az ügy, hogy ismer olyan útvonalat, ahol 30 éve nincs kátyú:
Fruzsi vette észre ezt a gyanúsnak látszó feliratot egy Naturland krémen. Most akkor van-e benne alkohol, vagy nincs? Megfejtés hajtás után:
Balázs újabb szörnyű kerekítési összeesküvést leplezett le. Ezúttal a UPC számlázórobotjának nem sikerült összeadnia kettő darab tételt, így 1 forinttal túlszámláz. Másokat is? Ezek a mai számítógépek...