Tékozló Homár

Mégsem verték át a szippantósok

2013.09.06. 15:01 | jackyll | 924 komment

Mindenki megnyugodhat, természetesen itt sincs szörnyű összeesküvés, mint ahogy azt Baloo sejtette múltkor.

A tegnapi nap (2013.09.05.) folyamán személyes találkozó keretében sikerült kompromisszumos megoldást találnunk a Fővárosi Településtisztasági és Környezetvédelmi Kft-vel közösen. Az egyeztetés ideje alatt az FTSZV részéről jelen lévő személyek mindvégig engem, mint fogyasztót tartottak szem előtt, és maximálisan korrek módon jártak el az ügy megoldása érdekében. A részemről felmerült igényt, miszerint 2013.01.01.-ig visszamenőleg az összes az Ő rendszerükben rögzített olyan elszállított mennyiséget, amely meghaladja a tárolóm 6,5 m3 maximális befogadóképességét, legyenek kedvesek jóváírni oly módon, hogy ezeket maximalizálják 6,5 m3-ben, probléma nélkül teljesítették. Továbbá a rendszerükben rögzített, a szennyvíztárolóm méretére vonatkozó hibásan felvett 10 m3-es értéket is kijavítják a valós 6,5 m3-re.

Olvasson tovább!

Univerzális távirányító a Media Marktból

2013.09.06. 12:57 | jackyll | 114 komment

Naiv ügyfél meglepődött, hogy az előző nap ajánlott univerzális távirányító mégsem olyan jó széria. Az egyik vevőszolgálatos beavatta, hogy nem feltétlenül saját meggyőződésük alapján segítenek az eladók:

Mint a legtöbb ember Magyarországon így én is bízom a különböző boltokban értékesített műszaki eszközökben. A tegnapi nap folyamán visszavittem egy univerzális távirányítót a Media Marktba, melyet nem tudtam aktiválni. A vevőszolgáltaton, ahol jó sok ember állt előttem, nagyon kedvesen mondták, hogy vigyem be a kollégáknak, majd ők megnézik, hogy mi volt a probléma. Persze előtte szóltam a biztonsági őrnek, hogy egy dvd-vel és egy előző nap megvásárolt univerzális távkapcsolóval lépek be az eladótérbe, nehogy ebből később gond legyen. A megkeresett fiatalember, aki előző nap elmondta, hogy az ilyen távirányítók jól szoktak működni, értetlenül nézett rám. Kedvesen tájékoztattam a problémámról, majd felhívta a figyelmemet, hogy ez nem meglepő, hiszen nem mindegyik dvd lejátszót lehet vele aktíválni. Furcsállottam, hiszen a csomagoláson az a márka is fel volt tüntetve, ami nekem volt és előző nap ő ajánlotta.

Olvasson tovább!

Félbevágták a medencét a Nyéki Imre uszodában

2013.09.06. 11:44 | jackyll | 76 komment

Évi úgy tapasztalja, hogy amióta egy éve vezetőváltás történt a régebben a Homáron is járt Nyéki Imre uszodában, elszabadultak a fejlesztések. Először a hajszárítók tűntek el, aztán a ruhatár, végül pedig félbevágták az egyetlen normális medencét, hogy majd egyszer víziladbaedzéseket tartsanak ott.

Hosszú ideje vagyok rendszeres látogatója a XI. kerületi Nyéki Imre uszodának. Bár nem tartozott a legmodernebb intézmények közé, nagyon tiszta volt és rendezett, emellett minden szervezetten működött. 2012. augusztusában vezetőségváltás történt, amióta a szolgáltatás minőségi színvonala hihetetlen mélyrepülésbe kezdett és ezt úgy tűnik, nem nagyon állítja meg semmi. Bár bizonyára minden negatív változásra megvan valamiféle logikus magyarázat, de – ha már homár- megmutatnám, hogyan is néz ki mindez a fogyasztó szemszögéből.

Olvasson tovább!

Lespammolja a netes jegyvásárlókat a MÁV

2013.09.06. 10:30 | jackyll | 51 komment

Izzíthatják a spamfiltereket, mert aki ezentúl interneten vesz vonatjegyet, az a jövőben lemondhatatlanul részesülni fog a MÁV emailes tájékoztatásában:

A máv-start.hu-n az internetes jegyvásárlás feltételei a mai nappal úgy módosultak, hogy csak egy reklám spam levelező listára feliratkozva lehet igénybevenni. Leiratkozni nem lehet, csak törölni a teljes felhasználói fiókot számlák és korábbi vásárlások adataival.. Ilyet még nem láttam az interneten.

 ----- Forwarded Message -----
From: e-Ticket <noreply@mav-start.hu>
Sent: Thursday, January 1, 1970 1:00 AM

Tisztelt e-Ticket Felhasználó, Kedves Utasunk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az e-Ticket rendszer  Felhasználási feltételei 2013. szeptember 5-től az alábbiak szerint módosulnak:

A Felhasználási feltételek rendszerüzenetek küldéséről szóló passzusa, miszerint a „Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a rendszer működését alapvetően érintő változásokról (például új fejlesztések, haváriakommunikáció stb.) e-mailben tájékoztassa a regisztrált felhasználókat” kiegészül. Amennyiben a MÁV-START Zrt. az e-Ticket rendszer összes felhasználóját érintő nyereményjátékot vagy marketingakciót indít, arról rendszerüzenet formájában tájékoztatja a felhasználókat.

Lemondás után is számláz az Elittárs

2013.09.06. 09:19 | jackyll | 87 komment

Ki gondolta volna, hogy az igen nehezen lemondható nemzetközi társkereső szolgáltatás kilépés után is számláz? Nemsokára megtudjuk, mennyire hatékony a német behajtócégük, akik már fenyegetőztek, hogy átadják a 4 euróról 25-re hízott tartozását egy magyar verőcégnek:

Egy barátom korábban regisztrált az ELITTARS.HU társkeresőre. Az oldalról korábban több cikk is volt az INDEXen, a Facebook oldala folyamatosan tele van reklamációkkal, úgyhogy nem ismeretlen szereplővel van dolgunk. Emlékeztetőül: a cég specialitása, hogy előfizetéskor nem csak a megadott időszakra köt szerződést, hanem egy folyamatosan megújuló előfizetés jön létre, amit aztán nem (vagy csak nagyon nehezen) lehet lemondani.

Namármost a barátom azért nem most mászott le a falvédőről, nem ad meg bankkártya adatokat csak úgy akárkinek, ezért netes vásárláskor legfeljebb csak paypallal, vagy átutalással fizet. Ráadásul rendszeresen átnézi paypalban a rendszeres megbízásokat és gondosan törli is az összeset. Mert hogy ott lehet ilyet, bár természetesen kicsit el van dugva :)

Néhány napja az illető kapott egy emailt egy bizonyos Mediafinanz AG-tól. A levélben "kellemes" hangnemben közli a behajtó cég, hogy a barátom megrendelt egy szolgáltatást, amiért nem fizetett, 4 euróval tartozik. Erre különböző költségek rakódtak (amiket részleteznek több tételben, természetesen mind semmitmondó) így most haladéktalanul fizessen be 25 eurót.

Olvasson tovább!

A K&H Bank őszintén sajnálja, de nem tud segíteni

2013.09.05. 15:37 | jackyll | 274 komment

Naiv ügyfél pánikrohamba esett, amikor kétszer levonták számlájáról a pénzt, amit előző éjjel nem sikerült kivennie az automatából. Egyre kétségbeesett leveleire aztán 3 nappal később kapta meg a tartalmas választ:

Drága KH Bank,

 az úgy volt, hogy hajnali egykor megpróbáltam pénzt felvenni a Dózsa György úti KH bankhoz tartozó ATM-ből. Az ATM hosszan dolgozott, berregett, meg tudomisén, majd nemes egyszerűséggel közölte, hogy "Tranzakció törölve." és visszaadta a kártyám. Az üzenet elég egyértelmű volt, nem aggódtam, hazamentem, aludtam rá egyet.

 Ma ellenben arra keltem, hogy kétszer (2x) egymás után kapok sms-t a bankkártyámtól, hogy tegnap hajnali egykor bizony levettem a pénzt. Ha jól tudom sms-t csak akkor kapok, ha tényleges tranzakció történik, az én számlámon most épp pont annyi pénz van, amennyiről az sms-t kaptam, érthető hogy nem örülök neki, ha ezt az összeget kétszer is sikerült levennem anélkül, hogy tényleges készpénz lenne a kezemben.

Olvasson tovább!

Lezsidózták a Tescóban

2013.09.05. 14:21 | jackyll | 150 komment

Andrást érthetetlen módon lezsidóhülyegyerekezték a Nyugatinál lévő Tesco Expressben, amit ő levélben sérelmezett a vezetőségnél. A Tesco azt válaszolta, hogy beszólós alkalmazottukat a munkajogi szabályokat figyelembe véve figyelmeztették és frissitő oktatásban részesítették vevőcentrikusságilag:

Bementem egy Tesco boltba. Ott udvariasan megkértem egy dolgozót, hogy engedjen elsétálni a sorok között, ezért egy apró mozdulatot kellett tennie. Megköszöntem. Mivel számára terhes volt a mozdulat nyugodt hangon utánam szólt:

- De sürgős te hülye zsidógyerek.

Nem vitattam meg vele a dolgot, nem volt erre módom, de gondolom értelme sem lett volna.  Írtam a cégnek és nehezményeztem a történteket. A cég elismerte a történteket, és közölte: munkatársát „frissítő oktatásban részesítette, és felhívta figyelmét a vevő centrikusabb kiszolgálás kritériumaira”.

Olvasson tovább!

Letilthatják a gyanúsan új használt telefonokat

2013.09.05. 13:00 | jackyll | 159 komment

Naiv ügyfél betalált egy egynapos HTC One telefont, amit másfél hónappal később le is tiltottak, merthogy az eredeti tulajdonos igazából részletre vette, amit aztán sosem fizetett. A garancialevél mellé természetesen nem kapta meg a számlát. Az eladó egészen addig tagadott mindent, amíg vissza nem nyomozták Facebookon. Utána addig jutottak, hogy jelentsék fel nyugodtan, és akkor majd ő is feljelenti naiv ügyfelet zaklatásért:

Júliusban végre eljutottam oda, hogy életemben először vegyek egy igazán jó telefont. HTC One telefonra esett a választásom, az apródon találtam is egy egynapos T-mobile-os telefont 120000 Ft-ért. A következő üzenetet küldtem: "Üdv! Az ár irányár? 110000-t tudnek erte adni akar ma is. Van barmi tudnivalo a telefonrol?" Ezt a választ kaptam: "Aranykártyára lett vásárolva, letiltás elleni garancia. 115000 és azonnal viheti". Ennyiben meg is egyeztünk és délután már találkoztunk is.

Párjával együtt jött (a párjáé volt a telefon). Kérdeztem, hogy nem fogják-e letiltani a telefont, de mutatott egy Sony Xperia Z telefont, mondta hogy azt is most vették aranykártyára, így ha nem fizetnék a számlát akkor azt is letiltják, azt pedig ők se szeretnék, mert azt használják. A HTC telefon hibátlan volt, adták a garancia papírt is, amin rajta volt, hogy valóban egy napos a telefon. Ezután követtem el a hibát, ugyanis megvettem a telefont, de nem írtunk róla papírt, így ami nálam van az a telefon a dobozával, a garancialevél, és a feljebb leírt üzenet.

Történt hétfő este, hogy a telefonon nem jött be a hálózat. Másnap bementem a T-mobile üzletébe, ahol mondták, hogy le lett tiltva a telefon.

Olvasson tovább!

Nem volt elég gluténmentes az Interfood kajája

2013.09.05. 12:08 | jackyll | 58 komment

Kincs lisztérzékeny családtagjai majdnem a wécén kötöttek ki, amikor az Interfood gluténmentesnek hirdetett heti menüjének már a második darabja megbukott:

glutenmentesinterfood.jpgA családomban többen is lisztérzékenyek, aki tudja, hogy mi az és mivel jár, az beláthatja, hogy nem egyszerű így az élet. Az ebben szenvedők kevés helyen tudnak vásárolni, és még kevesebb az olyan hely, ahova be lehetne ülni és elfogyasztani egy ebédet, amitől később biztosan nem töltenek a wc-n órákat, vagy rosszabb esetben a kórházban napokat. Pont ezért örült meg egy családtagom, amikor meglátta az interfood legújabb szórólapját, miszerint mostantól bizonyos ételeik gluténmentesek, gluténmentes lisztet használnak, így nyugodtan rendeljen az amúgy sanyarú sorsú intoleráns, mert ők a keblükre emelik. Többszöri telefonos egyeztetés után, miszerint tényleg teljesen megbaízhatóan gluténmentes ételt szállítnak majd (ezt állították ők serényen) megrendelésre került egy heti menü.

Hétfőn ki is hozzák semmi gond, jó kis hal meg zöldség, nehéz elrontani. Ám, de kedden az a meglepetés éri a gyanútlant, hogy az étel összetevő listáján lazán ott szerepel, hogy búzaliszt ( képet csatoltam).

Olvasson tovább!

Cukorkalopással vádolták az Intersparban

2013.09.05. 11:02 | jackyll | 122 komment

Naiv vásárlóval kifizettették a máshol vásárolt 2 doboz cukorkáját, mert becsipogott rajtuk a mágnescsík az Intersparban. A Homár cukorkán még nem látott mágnescsíkot, de ezek szerint már itt tartunk:

Furcsa "élményben" volt részem az Eurocenter Interspar áruházában a múlt szombaton. Gyakran vásárolok ott,  ezúttal dél körül - már Lidl-Aldi bevásárlókőrutam után-  érkeztem hiánypótlásra. Szombati tömeg volt, a zajt tetézte, hogy egy lopásjelző kapu szinte állandóan vijjogott. Csak néhány dolgot vettem (kb.3300 Ft értékben), hamar a pénztárhoz kerültem a kosárral. Fizetés után távozáskor az a kapu is vijjogni kezdett, amin én akartam távozni, a  biztonsági őr ott termett, és megkért kísérjem el-megnézi mi vijjogott. Vele mentem nyugodtan-én is kíváncsi voltam:mi lehet a probléma ennél a kapunál is.  Megkérdezte az őr van-e nálam rágógumi vagy cukorka. Mindig van-feleltem és elővettem a retikülömből 2 doboz Orbit-drops cukorkát, amit valamikor a héten vásároltam, de már nem tudom megmondani, hogy Aldiban, Intersparban vagy Tescoban,mert ezek mindegyikében jártam. (Az Aldira gyanakodtam,mert ott voltam utoljára-és semmilyen vijjogás nem volt egyik üzletben sem eddig). A cukorkákon ugyanis rajtahagyták a mágnesjelzőt. A biztonsági őr kiderítette, hogy biztosan tőlük származik a cukorka-mert megegyezik a szavatossági ideje az áruházban levővel-és kikiáltottak tolvajnak.

Olvasson tovább!