Tékozló Homár

Hostess alázás az Auchanban

2013.12.21. 10:15 | jackyll | 2132 komment

Ezek lesznek a napok, amiket visszasírunk majd, amikor már jegyre fogják adni az ételjegyet is. Naiv hostesst kitiltották a munkahelyéről, miután kiszúrták, hogy nyílt terepen kávézik:

Egyszer volt-hol nem volt-, volt egy szép Auchan áruház, szép karácsonyi díszítéssel, nagy karácsonyi promóciókkal. Volt az áruházban jó pár karácsonyi hostess is, akiket azok a cégek fogadtak fel, akiknek a termékeit ez a szép áruház forgalmazza. És ezek az igencsak alulfizetett szép karácsonyi hostessek ott álltak a huzatos áruházban 7 -9 órát naponta, járkálnak a sorok között, megszólítják és informálják a vásárlókat, segítenek a választásban, átveszik a szintén alaposan leterhelt Auchanos eladóktól a terhet, és a műszaki – szépségápolási és egyéb háztartási gépeket szakszerűen bemutatják az érdeklődőknek. Egyszóval segítenek az értékesítésben, ezzel jócskán megnövelve az áruházak karácsonyi forgalmát. És mindez az áruháznak egy árva garasába sem kerül, hiszen a promótert tudvalevőleg nem ők fizetik, A hostessek elvégzik ezt a munkát, jól-és kevésbé jól, lelkesen vagy kissé fáradtan, és 10-15 nap után talán csöppet fásultan is.

Ám munkájukat közben a Nagy testvérek figyelik őket árgus szemekkel, kicsi kuckójukban üldögélve, és ha az ádáz hostess egy-egy kevésbé forgalmas időszakban csak úgy „néz ki a fejéből” vagy netalán iszik egy kortyot, akkor azonnal lecsapnak rá! Feljelentik az osztályvezetőnél, sőt mi több, az alábbiakban részletezett esetben a biztonsági őrök helyiségébe rendelik fel a bűnösöket.

Olvasson tovább!

Karácsonyi játékfelárazás az Auchanban

2013.12.20. 14:41 | jackyll | 128 komment

auchanfelarazas1.jpgSajnos ilyen képminőségből nem lehet megállapítani, melyik árcímke melyik termékhez tartozik. De ha feltételezzük, hogy a szellemes társasjáték alatt látható 3021 forintból lett akciósan 5290, akkor Attila közel 75%-os felárazást detektált a nem tudjuk melyik Auchanban:

Magam fényképeztem mind a két fotót, felmértem a kínálatot, megbeszéltük a családdal és visszamentem vásárolni ... vagyis vásároltam volna ...

Kis híján börtönbe került a Posta miatt

2013.12.20. 14:19 | jackyll | 54 komment

Gábornak le kellett volna ülnie a közlekedési bírságát, miután a Posta ismeretlen cím miatt két bírósági levelét is visszaküldte az űrbe:

Valamivel több, mint egy éve zajlik a méltán híres Magyar Postával a beszélgetésem. Arról beszélgetünk, hogy az utánküldés nem teljesítésével, és a hivatalos iratok indokolatlan visszafordításával okozott károkat miért nem hajlandóak esetemben megtéríteni. A Posta minden egyes általam vitatott kérdésben a felelősségét elismerte már, de kártérítést nem fizet (pedig nem budai sarokház árát kérem), mert nem látja az ok-okozati összefüggést. Sőt, a saját ÁSZF szabályzatukban leírtaknak sem tesz eleget:

Olvasson tovább!

9 hónapos garanciális ügyintézés (frissült)

2013.12.20. 13:10 | jackyll | 39 komment

Attila már fél éve várja hiába, hogy kicseréljék a merevlemezét, de mindig közbejön valami:

Durván 2011 végén vásároltam egy 1,5TB os merevlemezt a számitógépalkatrészbolt.hu-ról. Akkoriban más vezetőség volt teljesen korrektek gyorsak minden felmerülő problémát rövid időn belül megoldódtak. Akkor járt 3 év garancia a merevlemezekre. 2012-ben felvásárolták a céget, másik tulaj lett."Easy Angel Consulting Kft." 2013 áprilisában ez a winyó megdöglött és innen kezdődik a "történet".

Jeleztem az új cégnek, hogy mi történt 2 hét után sikerült felvenni a telefont rá 3 (augusztus eleje) hónapra E-mail-ek és hívások hada után végre kijött egy futár, és elvitte. Ezután mivel a szervizelés nem 1-2 nap durván 3 hétig nem kerestem őket.

Olvasson tovább!

Ellopta a UPC az emailcímét

2013.12.20. 12:47 | jackyll | 75 komment

Bejáratott interentét tette fel Attila a rulettre, amikor 3 hónapra ingyen felduplázta a sávszélességét a UPC-nél, amit az utolsó pillanatban aztán lemondott. Ezzel azonban sajnos törölték a júzerét az összes emailcímével együtt:

Három hónappal ezelőtt én is úgy döntöttem, hogy kipróbálom a UPC új csomag előfizetőinek 90 napig díjmentes dupla sávszélességét. Ez az idő mai nap járt le, ezért tegnap éjjel írtam egy e-mailt nekik, hogy nem kívánom tovább igénybe venni a dupla sávot, ami a 90 nap után fizetőssé vált volna. Gondolom a döntés érthető, az elmúlt hetek eseményeit figyelembe véve.

Reggel az fogad, hogy nincs netem. A UPC kretén modemregisztrációs oldalára irányít minden eszköz, legyen az asztali gép, telefon, vagy laptop. Ott azonban semmilyen általam eddig ismert jelszót nem fogad fel. Összesen 15 perc telefonálás után sikerül kideríteni, hogy az ügyfélszolgálat elrontott valamit, mindjárt újraindul a modem, és bármilyen regisztrációs folyamat nélkül ismét lesz net. Így is lett.

Olvasson tovább!

Elvitte a péntek 13. a felszolgálókat a Zorbasban

2013.12.19. 16:09 | jackyll | 113 komment

Timiék 3 óra után nem bírtak tovább várni a vacsora felszolgálására a Zorbasban, úgyhogy leléptek, bár az italokat kifizették:

2013.12.13-án voltunk egy céges karácsonyi bulin a budapesti ZORBAS görög étteremben, ami igen gázos hely és ezt szeretném megosztani mindenkivel. Az étterembe előre foglaltuk helyet. Mivel 1 hónappal korábban már alig volt hely, azt gondolom a vezetőség már előre láthatta, hogy nem lesznek kevesen. Arról nem is beszélve, hogy péntekenként műsor van a helyen és ez vonzza a tömegeket.

 A lényeg, hogy este 18:30-kor rendeltünk vacsorát, majd 21:30-kor –miután addig nem kaptuk meg a megrendelt ételt – felálltunk és fizetés után távoztunk. Megjegyzem, ha én vagyok aki fizet, akkor valószínűleg fizetés nélkül távoztunk volna.

Körülöttünk több asztalnál is hasonlóan jártak el.

Szerintem szánalmas, hogy ezt a jó kis helyet így elrontották. Aki teheti ne foglaljon oda.

Cserekészülék nélkül maradt az arczsibbasztó Lumia tulaja

2013.12.19. 15:36 | jackyll | 38 komment

Az IMEI-szám ellenőrzése lehet, hogy segít használt/szürkeimport telefonok vásárlásánál, de az ellen sajnos nem véd, ha gyárilag hibás a hivatalos viszonteladóknál vásárolt készülék, mint azt elég sok esetben láttuk. Naiv ügyfél Nokia Lumia 925-öse a túlvilággal is kommunikál vagy valahogy becsatornázza a sötét energiákat, mert pár perc után eddig minden civil tesztalanynak lezsibbadt az arca. A szerviz szerint azonban nincs probléma az akkumlátorral, így semmi mással se lehet gond. Második nekifutásra már be sem vették kivizsgálásra a Telenor-üzletben, elhajtották a Nokiához, ahol ugyan bevették, de kifogyott a cseretelefon. A Telenorban viszont már nem tudnak póttelefont adni, mert nem náluk adta le:

A történet idén november 4-én kezdődött. Vettem a telenornál egy nokia lumia 925-ös telefont két év hűségre egy elég drága csomaggal együtt (flow total 1 – 9900Ft/hó). Már kezdettől fogva furcsa fizikális érzéseim voltak a készülékkel kapcsolatban. Félreértés ne essen elég régóta használok mobilt és soha eddig nem tapasztaltam hasonlót. Már viszonylag rövid, pár perces beszélgetés után úgy éreztem zsibbad az arcom és a fejem. Ami hamarosan átcsapott fejfájásba és fülfájásba (a telefon normál hangerőre volt halkítva) is. De amikor nem telefonáltam, csak simán zsebben hordtam a telefont, akkor is folytatódott a nem normális dolgok sora. A combomon azon a részen, ahol a telefon volt égető-zsibbasztó érzést tapasztaltam (a készülék ellenben normál hőmérsékletű volt, nem volt melegebb).

Ezek után már több családtagot és ismerőst is megkértem, hogy próbálják ki a készüléket, hogy velem van-e baj vagy tényleg nincs rendben valami. Volt akinek direkt úgy adtam oda, hogy nem mondtam semmi előzményt, nehogy placebó hatása legyen. Kivétel nélkül mindenki 2-3 perc után mondta, hogy valami nem stimmel, valami van a mobillal. Ugyanazt tapasztalták mint én.

Olvasson tovább!

Iskolai Erzsébet-utalvány vs Alexandra

2013.12.19. 15:05 | jackyll | 29 komment

Naiv ügyfél véletlenül leleplezte, hogy az Alexandránál csak személyes átvételnél nézik meg, hogy mi van a csomagban, mert ő leginkább mindent azzal fizetne:

Már számtalanszor rendeltem az Alexandra Online-ról és eddig nem is volt vele különösebb problémám. Igazából most sincsen, mert a csomag megjött az eladó kedves, a rendelt dolgok meg jól le voltak árazva, de talán érdekes lehet számotokra a sztori:

Nemrég rendeltem egy csomagot helyszíni átvételre, amelyben egy könyv volt. Iskolai Erzsébet utalvánnyal szerettem volna a helyszínen fizetni és meg is tehettem. Bevett szokás, hogy az eladók amikor a helyszínen van már az ember és fizetne felbontják a csomagot és megmutatják, hogy milyen áru van benne. Ezt én mindig egy kedves gesztusként szoktam értékelni, mivel az áruház oldalán sehol sincsen leírva, hogy ez kötelező lépés lenne, így viszont, ha nem azt tartalmazza a csomag valamiért, amit valóban rendeltem nem kell fizetnem érte, mivel visszaküldik, mintha át sem vettem volna. Tehát pár héttel ezelőtt sikeresen fizettem Iskolai Erzsébet utalvánnyal egy könyvért.


Kb. három hétre rá, viszont újabb csomagot rendeltem, ugyan így az egyik üzletbe átvételre, ami egy könyvet és egy zenei CD-t is tartalmazott. Meg is érdekezett a csomag, jött róla az sms én pedig elmentem érte. Az eladó elővette, kibontotta és megmutatta mit tartalmaz, majd mikor fizetni akartam a szóban forgó utalvánnyal nem engedte. Az indok az volt, hogy CD is van a csomagban és azt bizony Iskolai Erzsébet utalvánnyal nem fizethetem ki. A sztori vége végül is az lett, hogy másnap készpénzzel fizettem ki a csomagot.

Olvasson tovább!

Hogyan vegyünk telefont?

2013.12.19. 14:33 | jackyll | 79 komment

Minimális erőfeszítéssel megelőzhető, hogy csak a világ másik felén javítható mobiltelefont vásároljunk. Napalm megoldása teljesen humánus, az eladóknak sem fáj, a vásárlók viszont több havi bosszankodást megspórolhatnak:

Egy mobiltelefon gyártó technikai ügyfélszolgálatán dolgozom, és a megnövekedett panaszokra reagálnék, nem a márkával, hanem a vásárlási szokásokkal kapcsolatban. Az általam támogatott márka nem releváns, amennyiben ezt lehozzátok, bárki aki mobileszközt vásárol, profitálhat belőle.

Amikor a kedves ügyfél úgy dönt, hogy mobiltelefont, tabletet vesz, szétnéz a neten, hol mennyiért lehet kapni a kiválasztott terméket. A hivatalos viszonteladók árai természetesen magasabbak mint amit a vásárlók túlnyomó többsége szeretne kifizetni, ezért úgy döntenek, hogy megoldják "okosba" és megveszik onnan amit az árgép kidob, és örülnek, hogy milyen jó boltot csináltak.

Olvasson tovább!

Masszív karácsonyi kuponos lenyúlás a Fox Kuponnál

2013.12.19. 14:03 | jackyll | 50 komment

Szegény Fox Kupont állítólag átverte a beszállítója, és ezért nem tudják visszaadni az olcsó táblagépre beszedett pénzeket a vásárlóiknak:

Én is beugrottam egy csaló cégnek, a Fox Kuponnak, gondolom, rajtam kívül még több százan, akik bedőltek az olcsó Tablet-es kuponakciónak. A "Netezz, játssz, olvass, tanulj, hallgass zenét vagy videózz! 10"-os 8 GB Android csúcskategóriás Tablet ... " szól a hirdetés. A cég vállalta, hogy 2013. november 25-e és december 13-a között ingyenesen házhozszállítja a tabletet. December 11-én érdeklődtem, hogy mikor kapom meg a készüléket. Erre azt válaszolták, hogy a vállalkozó nem szállította le a tableteket.

Olvasson tovább!