LE mobilsticket vásárló rokona különös időhurokba ragadt a Vodafone-nál. Látszólag minden rendben, felveszik az adatait, aztán két nap múlva újrakezdődik a folyamat, pedig már az első egyeztetésnek sem volt sok értelme. Ha szombaton is jelentkeznek, mindenképpen rögzíteni kellene a beszélgetést, persze kizárólag tudományos szempontból.
Elképedve hallgattam végig tegnap egy rokonom több, mint fél órás beszélgetését a Vodafone ügyfélszolgálattal. Az alábbi, Vodafone által küldött levél kapcsán hívta fel a szolgáltatót, ahogyan az kérte benne, és az alatta lévő panaszlevélből (melyet ma reggel küldött el) megtudhatók a részletek. Mint említettem fültanúja voltam a beszélgetésnek, melynek során az ügyfélszolgálatos hölgy egyetlen egy feltett kérdésre sem válaszolt (!), csupán hebegett, habogott, és azt hajtogatta, hogy "le kell javítani az adatokat" bármit jelentsen ez, nem javított semmit, nem történt semmi, pedig ők kérték az egyeztetést. Kíváncsian várjuk, hogy a levélre érkezik-e válasz, mert az ígért visszahívás azóta sem történt meg. Mindkét levélben megváltoztattam vagy töröltem az eredeti személy ill. cég neveket, címet.