Egy éve ugyan már írtunk a sajátosan négycsillagos Hotel Bellevue-ről, de naiv ügyfél azt nem vette észre, vagy csak új esélyt akart adni nekik. Nem egészen erre gondolt. Komoly logisztikai kihívást jelentett a hotel személyzetének már a recepcióban megjelenés becsekkoláskor és később is, a szakács nem tudta, mi az a lisztérzékenység, bár előre egyeztették, hogy speciális menü készül, aztán még egy húslevest sem sikerült összecsapni:
Pihenés helyett kalandokkal teli hétvége Esztergomban, a Hotel Bellevue négy csillagos szállodájában. Pálinka szagú szoba, rossz lefolyó, hiába foglalt masszász időpontok, fantom kiszolgálás a recepción és a koktélbárban, hogy csak néhányat említsünk. Nem tudom, hogy a sorozatos véletlenek egybeesésének vagy egy kandi kamerás videónak eshettünk-e áldozatul, de az elmúlt hétvégén annyi izgalomban volt részünk, hogy ha ezt előre tudjuk, még talán fizettünk is volna érte. Tavaly év végén ikertestvérem még boldogban bontotta ki karácsonyi ajándékát, melyben egy wellness hétvégét ajándékoztam neki az esztergomi Hotel Bellevue Hotelbe. Január végén hívtam is a szállodát, a foglalás teljesen rendben volt, még azt is jelezték, hogy testvérem lisztérzékenységére is készülnek. Vártuk a nagy napot és múlt pénteken útnak is vágtunk a Dunakanyar felé. Út közben biztos, ami biztos hívtam a szállodát telefonon, hogy érkezünk és hogy jelezzem ismét testvérem ételallergiáját. Négyszer hívtam a recepciót, de senki nem vette fel a telefont. Este 7 körül megérkeztünk a szállásra, ahol ha nem is vártuk azt, hogy tárt karokkal fogadjanak minket, de az azért furcsa volt, hogy 15 percet kellett várni a recepció előtt a csomagokkal, hogy végre valaki kiszolgáljon minket.