Volt már ilyen történetünk: Tamás az EME számára küldte a parkolást, azok visszaírtak, hogy oké a dolog, a Nemzeti Parkolás Rendszerében meg jól megbüntették, és most Tamás fut a pénze után, pedig egyértelműen az EME a hunyó. Megpróbálunk majd utánajárni a dolognak. UPDATE: A posztban említett zónában ma reggel már nem lehetett parkolást indítani, az "Ezen a hívószmon jelenleg nincs elérhető szolgáltatás, ezért üzenete nem kézbesíthető." választ adja rendszer. Ez mondjuk levélírónkon és sorstársain nem sokat segít.
Kedves Tékozló Homár!
Azt gondolom, hogy nemcsak engem érdeklő kérdésem lenne budapesti parkolás ügyben:
Nagyon régóta regisztrált ügyfele vagyok az EME Zrt-nek. Külföldön voltam, amikor az új parkolási rendelet életbe lépett. Amikor hazaérkeztem felhívtam telefonon az EME ügyfélszolgálatát és megkérdeztem, hogy a munkahelyem környékén lévő VI. kerületi zónákban (a 3063, illetve a 3064-es zónában, ahol sokat megfordulok) működik-e az EME telefonos parkolása. Azt a választ kaptam, hogy igen. Csak a VI. kerület 0601 és 0602 zónákban nem működik az EME telefonszáma.
(Megjegyzem a mai napon megnéztem az EME honlapját, ott is kizárólag ez a két zóna szerepel, miszerint idézem "a VI. kerület két zónájában az évente esedékes szolgáltatási szerződéseink meghosszabbítása jelenleg kérdéses".)
A mai napon (08.26.) telefonommal parkoltam a szokásos EME telefonszám segítségével, ahol a parkolás indításakor hallottam "A parkolás elindult" a parkolás végén a "A parkolás leállt" bemondást. Ennek ellenére a Terézvárosi Parkolási Társaságtól "mikulás-csomag" várt a szélvédőmön.
Személyesen elmentem a társaság ügyfélszolgálati irodájába, ahol közölték, hogy az EME ZRT-vel nincsen szerződésük, tehát sem a parkolóőrök, sem pedig az ügyfélszolgálat computere nem is látja, hogy valóban telefonnal parkoltam-e. Amikor közöltem, hogy a telefonommal tudom bizonyítani, közölték, hogy az őket nem érdekli, mert nekik az EME nem partnerük. Közölték továbbá, hogy jobb ha most azonnal kifizetem a bírságot és természetesen náluk ugyan panaszt tehetek, de semmi értelme nincsen, mert úgyse fogadják el a panaszomat.
Panaszt tettem, fizettem.
Majd telefonon felhívtam az EME Zrt ügyfélszolgálatát, ahol közölték, hogy minden ügyintéző foglalt, adjam meg nevem és telefonszám, majd visszahívnak. Megadtam. Két nappal később kaptam egy e-mailt az EME Zrt-től, amiben értesítenek az alábbiakról: "Pótdíj felülvizsgálati kérését az illetékes parkolótársaság felé továbbítottuk. A pótdíj ügyintézéséhez mellékelten megküldjük Önnek is a parkolás igazolását, amellyel személyesen is kérhető a panaszfelvétel az érintett parkolótársaság ügyfélszolgálati irodáján."
Személyesen és írásban is panaszt tettem a Terézvárosi Parkolási Társaságnál, ahol közölték, hogy valójában felesleges a panaszom, mert azt úgyis elfogják utasítani. Az EME szerint: "A fenti pótdíjazási eseményre annak ellenére került sor, hogy az Ügyfél parkolási díjfizetési kötelezettségének eleget tett, hiszen a mellékelten csatolt igazolás tanúsága szerint mobilparkolása folyamatban volt az ellenőrzés időpontjában, így a pótdíjazás kiszabása teljességgel alaptalan." Ezek után kíváncsian várom a terézvárosiak válaszát.
Nekem, honnan kell(ene) tudnom, hogy a parkolási társaságnak kivel van szerződése? Kérdésem: visszakaphatom az előre befizetett parkolási díjat és a bírságot? Gyanútlanul, jóhiszeműen használtam eddig az EME szolgáltatásait. És a jövőben, mit tegyek? Egy régi vicc szerint a pénzt elnyelő, de nem működő automatára azt mondta az egyszeri ember, hogy ÜGYES! Én most azt mondom, ez nem ügyes, hanem átverés, gazemberség!
Dr. Kix 2014.09.15. 09:05:55
2014.09.15. 09:08:30
Dr. Kix 2014.09.15. 09:10:12
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.15. 09:18:21
:))
2014.09.15. 09:39:38
Kohn bácsi mondta, a többi stimmt! Persze ha ez probléma akkor hagyjuk a Kohnt!
AtiSnatch 2014.09.15. 09:45:03
2014.09.15. 09:46:19
Méér? Kohn zsidó?
AtiSnatch 2014.09.15. 09:55:43
Atörökk 2014.09.15. 09:57:57
Nem zsidózott, Kohn bácsizott!
leonito77 2014.09.15. 10:22:10
Túl az irónián, szerintem annyi változott, hogy most minden még átláthatatlanabb lett.
A városban dolgozom autóval, a munkám része mindenfelé parkolni. Hetek alatt sikerült az egyik társasággal normális szerződést kötni, de a szolgáltatás hol meg, hol nem megy és ami a legszebb, ha vége a parkolásnak (mert mondjuk lejár a 3 óra) nem küldenek sms-t, hogy vége.
Amúgy tényleg, miért nem lehet megszüntetni ezt az idióta időkorlátot?
Rosszindulatú Vászka 2014.09.15. 10:30:51
2014.09.15. 11:45:40
Tessék tessék itt a nagy alkalom lehet közelebb fáradni!
digitime 2014.09.15. 11:56:47
AtiSnatch 2014.09.15. 12:34:38
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.15. 12:49:23
Úúúgy szeretjük az ilyen szívatósdit!
Dezsike 2014.09.15. 13:17:47
(A rossz automaták által elnyelt pénzt pedig általában visszaadja az üzemeltető, ha bejelented a hibát, csak ezt általában az emberek elfelejtik)
Rosszindulatú Vászka 2014.09.15. 13:32:12
VT Man 2014.09.15. 13:35:05
A második út a rendőrségre kell vezessen, hiszen csalás (gyanúja!!) történt: az EME csalással szedett ki tőle pénzt, olyan szolgáltatást adott el, amivel nem rendelkezik.
Tehát rendőrségi feljelentés, csalás gyanúja miatt, ismeretlen tettes!!! ellen.
Ha megnyerte, akkor elvileg az EME-től be lehetne vasalni a kárt, gyakorlatilag valószínűleg addigra már nem lesz miből fizessék.
megamenn 2014.09.15. 13:51:41
Trunkel 2014.09.15. 14:08:40
plusz nem kell apróval pöcsölni.
hobbitroll 2014.09.15. 14:36:34
www.youtube.com/watch?v=hBlOc79L0So
(vagy vmi hasonLÓ)
Baluci 2014.09.15. 16:37:11
Egyszer kifizette mobillal igy is horribilisan magas, aljas díjat az ingyenélőknek, utána meg a büntetést is?...
Ki a kurva anyját érdekli milyen szerződésük van, vagy nincs. Neki ott a bizonyiték, intézzék el maguk közt a trógerek. Pereljenek a halál faszára, úgyis elvesztik.
De amig ilyen madarak vannak...
Aureliano Buendía 2014.09.15. 17:01:46
2: hangfelvételt kikérni, EME-nel reklamálni
3: veszteséget benyelni
4: parkoláskor 1. pont.
Aureliano Buendía 2014.09.15. 17:03:12
Aureliano Buendía 2014.09.15. 17:04:06
megamenn 2014.09.15. 19:37:03
megamenn 2014.09.15. 19:41:16
megamenn 2014.09.15. 19:42:11
megamenn 2014.09.15. 19:43:34
Artech 2014.09.15. 23:10:10
zoli_ 2014.09.16. 11:54:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 12:01:13
Tegyél ki mr a netre valahova egy ilyen beadvány, ítélet, stb. dokumentációt, hadd röhögjünk. Vagy küldd el a zugügyvédnek, hogy tegye ki.
zoli_ 2014.09.16. 12:33:48
Amúgy nem szívesen teszek ki ilyet, nem akarom, hogy tanuljanak :-)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 12:58:02
Azok nem olvasnak ilyet. A szerencsétlen autósok hadd tanuljanak. Én meg hadd röhögjek.
ahanem01 2014.10.15. 12:55:37