Tékozló Homár

Nem szeretik a húszezrest Cserpeséknél

2014.05.14. 11:47 | jackyll | 302 komment

Zsófi mamája nem érti, miért okoz folyamatosan problémát a kispesti Cserpes joghurtkimérésben, hogy húszezressel akar vásárolni:

A Cserpes Sajtműhely kispesti piacán található viszonteladójáról szeretnék mesélni nektek. Itthon mindenki szereti a termékeiket, mivel itt lakunk Kispesten, nem kell beutazni érte. A termékekkel tehát nekünk bajunk sose volt, annál inkább az eladóval.

Édesanyám, 50 éves múlt, húszezressel akart fizetni (automatából azt vett ki). Az idősebb férfi eladó meg nemes egyszerűséggel visszalökte a pénzt, hogy neki ilyen nagy címlet nem kell, (pontosan ezekkel a szavakkal) adjon aprót. Anyukám nem mert semmit mondani, apróból kibogarászta a pénzt. A mai napon a történet megismétlődött, de most már felháborító pofátlansággal.

Olvasson tovább!

Drága a járatmódosítás a Wizzairnél

2014.05.14. 10:31 | jackyll | 44 komment

G nem érti, mitől lett 6 repülőjegyének ára 54 ezer forinttal drágább egy másik időpontra átfoglalva, amikor igazából olcsóbbnak kellett volna lenniük. Ha az online járatmódosítás fejenként és járatonként 5700 forint x 6 odavissza, igazából még drágább is lehetett volna a kaland.

A történetem az alábbi, és nem tudom, hogy csak én nézek félre valamit, vagy egyedi az eset, vagy csak simán szivat a Wizzair, mert megteheti. 6 fős társaságnak foglaltunk jegyeket a júl 24-27 időszakra, Eindhovenbe. A jegyeket kifizettük, az alábbi összeállításban: Base fare, TAX1, ADM (adminisztrációs díj), CABNP (nagyméretű kézipoggyász), CLUB (Wizz Club díja). Kijött egy végösszeg így, nem volt ezzel probléma. Az csak ezután jött.

Kiderült, hogy nem jó a járat, módosítani kellene. Nosza, megnéztük az új időszakra a július 21-24 időszakra. Kiderült, hogy még jó is, mert kb abban az időszakban tízezerrel kevesebb az út. Nosza, akkor csináljuk meg a módosítást.  És ekkor jött az átverés, vagy hidegzuhany, vagy hívhatjuk bárminek. Ha bementem a foglalásaim közé, és ott akartam módosítani a járatot, kiderült, hogy a jegyárak között 54 ezer forint a különbség felfelé. Vagyis amikor úgy próbáltam jegyet foglalni, mint egy átlagos érdeklődő, akkor lényegesen kedvezőbb jegyárakat adott a rendszer, mint amikor a már meglévő foglalásomat próbáltam módosítani.

Olvasson tovább!

Fantomizálódtak a termékbemutatósok

2014.05.14. 09:37 | jackyll | 54 komment

Múltkor még találtak valakit a Best Planet Kft. budaörsi telephelyén, de mostanra a misztikusan ugyanoda bejelentett Vital Best Kft. embereit már nem lehet elérni:

Sajnos a férjemet is lehúzták 400000 ft-al. Hülye vén nyugdíjasok vagyunk akik alig bírnak megélni a pénzükből. De az összekapart kis pénzünket kicsalták a VITAL Best KFT   emberei. Igaz nem kellet volna bele menni a vásárlásba,de a férjem örömet szeretett volna a gyerekeinek. Nekik vette a háztartási gépeket. Most sehol nem elérhetők: Ha tudnának segíteni egy elérhetőségi telefon számmal vagy freemail címmel megköszönném.

A Citibanknak nem jó tartozni

2014.05.13. 15:31 | jackyll | 418 komment

Hirtelen kellett a pénz a Citibanknak, ezért naiv hitelkártyatulajdonos 2731 forintos, egy napos tartozása miatt felkeresték telefonon:

A citibank a legkevésbé sem tiszteli a jófizető ügyfeleket. 8-án van számlazárásom náluk a hitelkártyán, 2731 Ft volt a minimum fizetendő összeg, én 8-án (én barom állat, hogy nem tudtam hogy éjfélkor van számlazárás!!!) befizettem 35.000 Ft.-ot, erre ma (május 10.) felhív, hogy nem fizettem be a 2731 Ft-ot (MERTHOGY 9-énél előbb nem utalhattam volna, értitek!!!!)

SOHA nem vagyok elmaradva náluk, SOHA nem késtem, Mindig igyekszem leghamarabb visszafizetni a tartozásokat, erre ma felhív és nekiáll zaklatni, hogy hol az ő tetves 2731 Ft-juk!!!!!!

Értitek ezt? Mert én rohadtul nem. Úgyhogy ma szépen le is mondom a hitelkártyámat náluk és kb soha többet nem vagyok hajlandó szóba állni velük. Rábasztak!!!!!!!!!!

Elbarmolta a szerelő a mosógépét

2014.05.13. 14:40 | jackyll | 54 komment

Dani mamájának felújították a mosógépe motorját, de összeszerelés után az első mosásnál szikrázva elszállt. A következő szerelő megállapította, hogy az előző egy vezetéket egy csavar alá szorított be, aki azóta természetesen elérhetetlen:

Édesanyám mosógépe meghibásodott, szerelőt hívott hozzá. Az első ember, akit felhívott nem foglalkozott a típussal, de tudott ajánlani valakit, aki igen. Ez a szerelő, a honlapjai alapján Sz. Zoltán, április 26-án délután jött ki. Elmondása szerint a gép motorját fel kellett újítani, így elvitte az egész motort magával, azzal, hogy április 28-án lesz kész, akkor jön visszaszerelni. Az árat is megbeszélték, 20 000 Ft a javítás, 3000 Ft a kiszállási díj.

Édesanyám Budapestről egy irányba másfél órát utazott e miatt, hogy be tudja engedni a szerelőt 28-án. 17 óráig várt, de mivel a szerelő nem jelentkezett felhívta. Erre ő bejelentette, hogy aznap nem tud menni, egyébként is "baromi messze van".

Olvasson tovább!

Egy órát váratták a kisfiát az Soroksári Auchanban a Biohairben

2014.05.13. 13:31 | jackyll | 131 komment

Ádámék otthagyták a Biohairt a Soroksári Auchanban, miután másodszor sem bírtak 5 percet szakítani egyéves kisfia hajára:

Szeretném megosztani veletek a mai napon (05/10-én) szerzett friss tapasztalatomat a sorksári Auchan-ben működő Biohair-rel kapcsoaltban. Tudom, most jön a kötelező szöveg, hogy aki ide betér az nem lehet sikeres ember. Ez igaz, sikeres ezzel a hellyel még sosem voltam. Egyszer már eljátszottuk a kötelező hajmosás sztorit, akkor menten fordultam ki az üzletből és megfogadtam többet ilyenbe nem megyek, azonban megbocsájtó és jóhiszemű emberként elkövettem újra ezt a hibát, vagyis kétszer léptem ugyanabba a szarba. Ami persze rám nézve, a "Hát istenem, vannak helyek amelyek nem változnak!" mondattal letudható lenne, azonban az elmúlt 3 évben 2 gyerkőccel bővült a család. Igen, voltam olyan balga, hogy a kisebbikkel, az alig 1 éves fiammal szerettünk volna sima hajvágást kérni. Nem egy nagy tétel, ennek is nyilván köze lehet a következő sztorinak.

Olvasson tovább!

Hányszor lehet egy metrójeggyel átszállni?

2014.05.13. 12:20 | jackyll | 42 komment

bkkutalvany.jpg

Orsival vetettek egy extra jegyet a Keletinél, aztán otthon kiderítette, hogy nincs kőbe vésve, hogy csak egyszer lehetne átszállni:

Pár hete, nem sokkal a négyes metró indulása után történt a kedves BKK-s eset, amikor az Arany János utcától úgy akartunk hazajönni az Örs vezér tér felé, hogy Kálvin térig 3-as metró, majd a Kálvintól a Keletiig 4-es metró és onnan a 2-es metró. Ritkán BKV-zunk, bérletünk nincs, viszont a jeggyel a metrón át lehet szállni és ezért jöttünk úgy, hogy nem a legrövidebb lehetőséget választottuk. Az oka az volt, hogy lássunk egy kicsit az új metróból...

Olvasson tovább!

A Libri lelépett a pénzemmel (frissült!)

2014.05.13. 11:16 | jackyll | 35 komment

Alex csak egy ekönyvet szeretett volna venni a Libritől, de az oldaluk belefagyott a műveletbe, a pénzt viszont levették. Azóta az ügyfélszolgálat gyakorlatilag elérhetetlen, úgyhogy lehet, hogy az egész cég már Dubajban van:

Csütörtökön május 8-án a Libri webáruházában vásároltam egy ebookot, nevezetesen Kondoros Szabolcs legújabb kötetét, az Eszem-iszom, hungary-t. (pontos vásárlási idő a webshop szerint: 2014-05-08 22:04, rendelési azonosító: ***2901.) A vásárlás ellenértékét az Otp Bank felületén keresztül, bankkártyával egyenlítettem ki. Szépen meg is jött az sms, levonták az összeget, a bank visszadobott a webshop oldalára, ahol az "üres banki válasz" üzenet fogadott... öt perc elteltével is.

Felhívtam a bankomat, ők igazolták, hogy a tranzakció a részükről lezajlott, tehát a webshopnál lehet a gond. Mivel este tíz óra volt, gondoltam, felhívom a Librit pénteken. Délben neki is láttam az ügyfélszolgálati szám hívásának, szorgalmasan. Tájékoztattak, hogy a hívást "minőségbiztosítási okokból" rögzítik. Tizen hat percekig vártam "szabad ügyintézőre", aztán bontották a vonalat, ezt játszottuk déltől délután háromig.

Olvasson tovább!

Miért kell új kijelző a Nokia akkucseréhez?

2014.05.12. 14:41 | jackyll | 335 komment

Diána Nokia Lumia 900-asa akkumulátorát nem akarják kicserélni a szervizben, amíg nem vesz rá 60 ezer forintért egy nem repedt kijelzőt. Az akku ugyan a képernyő eltávolításával szerelhető, de további törés nélkül visszarakható lenne:

2013.07.10-én vásároltam egy Nokia Lumia 900-as készüléket, melynek akkumulátora idén, 2014.04.25-én lemerült és azóta nem tölthető a telefon, értelem szerűen bekapcsolni sem lehet. A problémával felkerestem a Nokia márkaszervizét, ahol a garanciális javítást elutasították, mivel a kijelző bal sarkában repedés található.

A repedés csupán esztétikai problémát okoz, a telefon működését nem befolyásolta, érintésre érzékeny maradt és a pixelek sem égtek ki alatta. A szerviz írásban azt közölte, hogy kizárólag akkor javítják garanciálisan a készülék akkumulátorát, ha előzetesen önköltségen kicseréltetem a kijelzőt, ami megközelítőleg 60 ezer Ft.

Olvasson tovább!

Új pénzszerzési módszer a BKK-nál

2014.05.12. 13:23 | jackyll | 74 komment

László váratlanul egy 32 ezres csekket kapott a BKK-tól, pedig nem tömegközlekedik, és nem is büntették meg. A BKK szerint még térfigyelő kamera is rögzítette az eseményt. Nohiszen:

Tegnap kaptam egy 32 000 Ft- os csekkel mellékkelt fizetési felszólítást a BKK-tól. Miszerint 2 hete a Nyugati metrómegállónál állítólag jegy nélkül utaztam és tudtomon kívül meg is büntettek. Ez azért érdekes, mert évek óta nem utazok már bkv járatokon, ráadásul 2 hete az ország másik felében tartózkodtam.

Hát felhívtam őket telefonon, hogy nem-e rossz címzettnek címezték vagy esetleg megkésett áprilisi tréfának szánták-e. Mint kiderült, a helyszínen jegyzőkönyv is készült a pontos személyes adataimmal és az állítólagos aláírásommal. A térfigyelő kamera is rögzítette amint egy férfi az ellenőrrel cseveg és átadja az igazolványát.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása