Tékozló Homár

Félár Tesco-módra

2014.07.18. 14:57 | Homár Hilda | 559 komment

10487472_736012626444965_431312419124995919_n.jpg

Hú, de mennyi ilyen típusú akciós táblát láttunk már! Jókat lehet röhögcsélni ilyenkor azon, hogy mekkora matematikusok dolgoznak ott, meg, hogy biztos nem telik számológépre, igazán elvetemültek meg nagyokat fröcsöghetnek a lúzer vásárlókat célzó becsapás/megvezetés szándékát feltételezve. A boltban az emberek nagy többsége vagy megkérdezné az eladótól az ésezthogyot, mielőtt bármit tenne egy ilyen ártábla láttán, vagy hagyná az egészet a francba. Nem úgy Moncsicsi! Aki igaza biztos tudatában konkrétan megvásárolta trükkös áras terméket, majd kardcsörtetve csatába indult először az éjszakai, majd a nappali Tesco-személyzet ellen.

Kedves homár!
2014. 07. 09-én tértem be a budaörsi Tesco áruházba. A sorok között kolbászolva odatévedtem ahhoz a részhez, ahol az érték-csökkentett műszaki cikkek vannak ( sárga címkés). Itt találtam egy Acer laptopot, melynél az eredeti, 114990 Ft-os ár mellett ott virított egy 50%-os leértékelés. Alatta mondjuk kicsit furcsállottam a 97742 Ft-os új árat. Mindegy gondoltam, mert a mínusz 50% az akkor is félár, ha maga a gazdaságos Jóisten száll alá, hogy kiszolgáljon engem a műszaki pultnál.

Olvasson tovább!

Eheti OrangeStays

2014.07.18. 08:40 | Homár Hilda | 49 komment

Minden héten jön egy OrangeWays-ügy. Na jó, hazudtam. Múlt héten kettő jött. Már mi is unjuk, de kitesszük, hátha meg tudunk óvni néhány utazót a nyári nagy jövés-menés idején. És ehhez például ritka szép fotódokumentáció érkezett vidékimentől, plusz feltűnik benne kedvencünk, a papírbusz is!

Képes beszámoló az Orangeways egy délelőttjéről, avagy várjuk együtt a bécsi buszt! 2014. június 6. péntek

 

 

Jó, csak a NAV-frissítést nem bírja az online pénztárgép

2014.07.17. 14:56 | Homár Hilda | 97 komment

5222642_940612573e85d2878b33ad8e7ababe81_wm.jpg

Január 1-jétől csak a NAV-hoz bekötött online kassza üzemelhet a boltokban. Már a pénztárgépek beszerzése miatt is nagy volt a morgolódás, és úgy tűnik, az sem egyszerű, ha elromlik a kütyü. Már az gyönyörű, hogy pont a NAV-frissítések tesznek be neki, de hogy emiatt sem használni, sem javítani, sem cserélni nem lehet, az végképp extrém helyzet. Erika ezzel a lehetetlen feladvánnyal küzd, és a megoldás mellett sorstársakat is keres. 

Segítséget kérnék! Tényállás: Adott egy vállalkozó. Mivel belekényszerítették a vállalkozókat a pénztárgépek lecserélésére, így Ő is kénytelen volt.Megvette a csodamasinát 170.000 Ft-ért. Beüzemelte és azt hitte, minden jó és szuper lesz. A gépecskéhez természetesen kötelező internet előfizetés is tartozik, hogy a NAV kommunikálni tudjon vele bármikor. Mármint a géppel.

Olvasson tovább!

Mennyire 0-24 órás a Tesco?

2014.07.17. 09:47 | Homár Hilda | 99 komment

Tescos-social-media-crisis-2-e13136606323011.jpg

Nagy találmány a Tesco éjjel-nappali nyitva tartása, hiszen hova menne az ember, ha rúzs, szalmakalap vagy  hulahoppkarika kell az éjszaka közepén? Az a kérdés, hogy megéri-e a műszaki cikkeket is ott venni késő este. Anikó tapasztalata szerint csak akkor, ha van a pénz mellé jó sok időnk és türelmünk is.

Tesco – számlaigénylés (vásárlói kód nélkül!), 20:00 után

Egy végül pozitívan záródó történetet szeretnék veletek megosztani (de ezt csak sajnos a kitartásomnak köszönhetem). Mindenhol így működik vagy csak Szegeden?

Szeged, Napfény Park - Tesco, kb. 20:05

Egy kis értékű műszaki cikk vásárlására adtam a fejem. A még 3 db nyitva tartó kassza dugig, az önkiszolgálók szintén. Mivel számlát szerettem volna kérni, és nem volt kódom, így gondoltam beállok egy „normális” kasszapulthoz, hogy elmondjam a nyűgömet a kasszás hölgynek. Kb. 25 perc sorban állás következett.

Olvasson tovább!

Mese a végtelen mobilparkolásról

2014.07.16. 15:02 | Homár Hilda | 139 komment

1426393_3840d0b308db816ca5ed67dd314db638_wm.jpg

Túrórudi két napja írta ezt a levelet, de talán még most is parkol, mert a rendszer az istennek se akarta bevenni a mágikus stop szócskát. Futott is szegény oszloptól a parkolótársasághoz, parkolótársaságtól a mobilszolgáltatóhoz, mobilszolgáltatótól a Nemzeti Mobilfizetésihez, Nemzeti Mobilfizetésitől vissza a mobilszolgáltatóhoz, és onnan csak azért nem tovább, mert ott bizony a kedves ügyintézőtől kapott egy titkos kódot. Ami ugyan nem működött, de addigra este lett, és hősünk a dolgos nap végén lefeküdt aludni. 

Parkolás végén három gyerekkel toporgunk a parkoló oszlop előtt, elküldöm a "stop" szót, majd várunk, mert azt hallottam a rádióban, hogy minden esetben meg kell várni a parkolás kezdetéről és végéről a visszaigazoló sms-t. Nem érkezik semmi, hívom a feltüntetett hibabejelentő számot, ahol a kerületi parkolási társaság automatája közli, hogy a várakozási idő több mint két perc, de szerencsénkre csak kicsivel volt több.

Olvasson tovább!

TELEtéboly a TELEnornál, TELEatököm

2014.07.16. 08:42 | Homár Hilda | 45 komment

 slkbm.gif_500x281

Na, ide egy saller, oda egy koki alapon a tegnapi T után jöjjön a Telenor, a vigasztalhatatlan ügyfél és Szomi Batmant. Az ügytípus (túlfizetés) és annak kezelése (lehetetlen) egyébként szinte szóról-szóra megegyezik.

Kedves Homár,
már csak Te és a köznép ereje segíthet. Vigasztalhatatlan vagyok. Úgy kb. 15 éve hűséges ügyfelei vagyunk a Telenornak leánykori nevén a Pannon-nak. Mint, ahogy azt már más szolgáltatónál is megtapasztalhatták sokan, ez semmit nem jelent, pont a hűséges ügyfél fejét tojják le a legmagasabbról.

Olvasson tovább!

Festipay-esetek 1.

2014.07.15. 15:57 | Homár Hilda | 209 komment

BS.jpg

A fesztiválokon bevezetett kártyás fizetési rendszer az utóbbi évek egyik legjobb találmánya. Jó a pultosoknak és a jó a népnek is, mert gyors, egyszerű, nem kell aprópénzzel vacakolni, és ha elveszik, akkor is csak a kártyának annyi, ha regisztálva volt, a rajta lévő pénz megmarad. Elvileg. Gyakorlatilag Istvánnak ezt nem sikerült megvalósítania. Ami addig a részig érthető is, hogy ellassúzta a letiltást. De, hogy utána miért nem kapta meg a kártyán maradt összeget, azt ki érti? 

Tisztelt Cím!

A Balaton Sound-on, július 11-én pénteken elllopták a 183004680891 számú festipay kártyámat a zsebemből. Telefonon nem sikerült letiltani (valószínűleg az én készülékemben volt a baj, eddig az én saram) úgyhogy elsétáltam a Helpdesk bódéhoz.

Olvasson tovább!

Megint T, ezúttal Home FRISSÍTVE! MÉG EGYSZER! SŐT, HARMADSZOR IS!

2014.07.15. 08:52 | Homár Hilda | 141 komment

img.png

Mai T-ügyfelelünk januárban upgradelte az IPTV-előfizetését, amit a Végeláthatatlan Ügymenet kalandcsomaggal is megfejelt neki a kedves szolgáltató, miután félrekezelt valamit az adminisztrációban. Erre az ügyfél hálás, hogy több is jutott neki, mint a Nóta Tv meg a Sport1 HD? Nem hálás. Most komolyan, olyan nagy dolog az, hogy a Végeláthatatlan Ügymenet részeként először lekapcsolták a szolgáltatást, majd felbontották a szerződését? Főleg, hogy egész közel a megoldás: ha beviszi nekik a vevőegységet, akkor az új szerződéshez egyből visznek is egy másikat!

Sziasztok!

Van egy sztorim, szerintem megérné publikálni.

2014. januárjában reklamáltam a T-home-nál, hogy IPTV előfizetésem havidíja drágább lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ennek oka: lejárt a kétéves hűségidő és ettől automatikusan megnőtt a havidíj összege. Megoldás: újabb két évet írok alá és szerződést kötünk mondjuk a Családi + HD csomagra, ami 17 HD csatornával olcsóbb lesz, mint a korábbi, HD csatornákat nem tartalmazó csomagom. Heuréka, 8000 Ft helyett 5390 Ft havi díjért 17 HD csatornám is lesz. Telefonon pár perc alatt megrendeltem a csomagváltást, újabb két év hűségidővel, távszámlás elektronikus számlázással.

Olvasson tovább!

Zimmerferizés a Fertő-tónál FRISSÍTVE! MÉG EGYSZER!

2014.07.14. 15:22 | Homár Hilda | 310 komment

shaking_head_breaking_bad.gif_500x248

Van itt minden, ami egy klasszik zimmerferis sztoriban szokott lenni: másnak kiadott szoba, lepattant pótszállás, műszálas ágynemű, használhatatlan bicikli, kedélyeskedő beszólások. Ezek egy része persze lehet szubjektív, de mivel Orsolya beszámolója inkább csalódott, mint hisztérikus, eléggé hihetőnek tűnik. A tanulság meg mindig ugyanaz: nem érdemes kamuzni, és ha bármi változás van a foglaláshoz képest, értesíteni kell róla a vendéget. Ennyike.

Kedves Homár!

A következő kevésbé vidám történet esett meg velünk, és már nem csodálkozunk, hogy a Fertő-tó nem annyira népszerű, legalábbis a magyar oldalon.

Szállást foglaltunk Hegykőn, a Kertész Apartmanházban. Az apartmant üzemeltető család olyan mindenben vállalkozó, a saját házuk aljában élelmiszer bolt, nemzeti dohánybolt incl. kiskocsma, apartmanok, és még ki tudja, de hát több lábon kell élni, így próbálkozik a magyar ember talpon maradni. http://www.kerteszapartman.hu/hu/rolunk.html

Olvasson tovább!

Péntek esti alázás az Andersenben

2014.07.14. 08:50 | Homár Hilda | 258 komment

01.png

Levélírónk az Andersenben csapatva próbálta maga mögött hagyni a múlt hetet pénteken. Az nem derül ki, hogy a "nehéz munkahét" keretében bányában vagy a tőzsdén építette a nemzetgazdaságot, de mindegy is, hisz senki nem érdemli, hogy lokális atyaúristenek "kis uborkazabáló geci"-nek nevezzék, aztán kitakaríttassák vele az összehányt mosdót - pláne, ha azt más hányta össze. (Mondjuk nincs az a lokál vagy globál isten, akinek a kedvéért én ezt megcsináltam volna, de oké, az is van, hogy könnyű ezt beleokoskodni a klaviatúrába.) Mindenestre kiváncsian várjuk az Andersen reakcióját.

2014 Július 12. napján betértem egy nehéz munkahét után egy ismert budapesti Pubba este. Jól szituáltan, kulturált társasággal, alkalmi ruhában voltunk. Már voltam ott párszor, ez körülbelül a harmadik de utolsó is volt egyben. Történetesen a 1085 Budapest, Krúdy Gyula utca 17 alatt található Andersen pubról lenne szó. De hogy ne is pazaroljam a szót tovább leírom az esetet.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása