Tékozló Homár

Befizette a tartozást, mégis jöttek kikapcsolni az áramot

2014.07.25. 14:44 | Homár Hilda | 804 komment

Régi bölcsesség, de egyre nagyobb okosság, hogy, ha áram van, minden van. Elkezdtem elképzelni, hogy mit is jelent ma egy áramszünet, de gyorsan abbahagytam, mert olyan rossz volt. Lemerül telefonok, sötét monitorok és tévéképernyők, néma csönd, és még egy pati-kukit se lehet csinálni a mikróban! Most képzeljük el, hogy mindezt úgy kapja valaki a nyakába, hogy azt hiszi, mindent elsikált ahhoz, hogy e sötét (értitek!) jövő ne következzen be. Aztán mégis.

Az ilyen apokaliptikus vészhelyzetekre való felkészülésre ajánlom a fenti videót.

Tisztelt szerkesztőség!

Ezúton szeretném megosztani Önökkel, kellemetlen pillanataimat az ELMŰ-vel.

Két héttel ezelőtt (július 8.), bementem az ELMŰ egyik ügyfélszolgálati irodájába, ugyanis elmaradásom volt és szerettem volna rendezni, mielőtt lekapcsolnak a hálózatról. Március-április-május havi elmaradásaim voltak, összesen 18000 forint értékben. Kedves hölgy ül a pultnál, kiállít egy csekket majd elküld vele a postára (ugyanis a készpénes fizetés megszűnt.). Én mivel a tartozásom befizetésért fordultam, hozzájuk el is mentem oda majd visszatértem a befizetést igazoló szelvénnyel, a hölgy kedvesem mosolyogva lekönyvelte, mindenki boldog.

Olvasson tovább!

Akasztják a hóhért: posztol az ügyfélszolgálatos

2014.07.25. 09:09 | Homár Hilda | 104 komment

 

Napalm nem egy csalódott vagy kiakadt ügyfél, hanem egy megviselt ügyfélszolgálatos, aki a hét elején írt levelet azért, hogy reagálhasson majd, ha bepanaszolják egy ügyben. Az érintett vásárló csak lóbált a Homárral, egyelőre nem csapott le vele, Napalm viszont gondolta leírja, milyen az élet a pult másik oldaláról nézve, illetve mire kell/kéne figyelnie a vásárlóknak a garancia témakörében. Hasznos holmik rovatunkból.

Sziasztok!

A napokban jeleztem felétek, hogy ha előkerül egy panasz, akkor szeretnék rá reagálni. Nos a blogot olvasva nincs még fent a poszt, talán nem is veszi a fáradtságot, bár nekem napi szinten küld x oldalas leveleket az ügyfél. Szeretném megfordítani a dolgot, mert mostanában sok hasonló 'panasz' merül fel, és kiváncsi vagyok a hozzászólók véleményére, azon kívül, hogy hülye a posztoló. A márkát amit képviselek viszont kihagynám a történetből, mert igazából nem releváns, mivel más márkák kapcsán is olvashatunk ilyen "problémákról". Ha úgy érzed, hogy a bejegyzésnek van információértéke, kérlek tedd elérhetővé.  

Olvasson tovább!

Nehéz lemondani a szolgáltatást a T-Home-nál

2014.07.24. 14:46 | Homár Hilda | 291 komment

 download.jpeg

Hosszú levél egy igen-igen sok sebből vérző T-Home kalandról.

Kedves HOMÁR !
Számodra és az olvasóid számára biztos unalmas már az újabb Thome téma ( ...valamiért csak a Thome nem unja meg!), de végső tehetetlenségemben fordulok hozzátok. A kálváriánk a következő:

2012. júniusában költöztünk Tiszanánára, ahol a Thome monopolhelyzetben van. Ezért minden ellenérzésünk ellenére ezzel a társasággal kötöttünk szerződést internetre, telefonra és SAT (tányéros) TV-re hűségidővel.

Olvasson tovább!

Debrecenben pusztul a strand a stadion árnyékában

2014.07.24. 09:34 | Homár Hilda | 173 komment

A debreceni Nagyerdőben egy ideje serény munka zajlik. A terület rehabilitációjának keretében nemcsak a stadion készül/t el,  hanem egy csomó más fejlesztés is: mélygarázs, kibővített Békás-tó, megújult szabadtéri színpad, játszótér, kondipark, tanösvény, ködszínház (bizony!)  és idén májusban csudiszép szaunavilágot is avattak a Gyógyfürdőben. És mindezen zsírkirály frankóság mellett olvasónk szerint ott áll a strand, mint egy kis időkapszulába zárt szerencsétlenség. A képek alapján tényleg elég oldszkúl állapotban van. Ez kidől, az be, az kopott, amaz meg rozsdás, és bizony itt-ott a természet is kezdi visszavenni magának az épületeket. Nyilván minden nem megy egyszerre, de azért mondjuk a strandszezon előtt a padok lefestése nem tűnik olyan nagy etvasznak, hogy évek óta ne sikerüljön. Mindenestre megpróbáljuk megtudni, hogy az általános kiglancolásba beleesik-e majd a strand is valamikor.

Tisztelt Homár!
A mellékelt fotók Debrecenben a Nagyerdei Gyógyfürdőben készültek (a csilivili stadiontól 100 méterre), ahol 50 éve megállt az idő. Nehogy már Budapest azt gondolja, a romkocsmákkal egyedülálló divatot teremtett, íme, a romstrand!
 
Üdv: Lingár

Káosz és rossz szájíz a jónevű kerékpárszervizben FRISSÜLT!

2014.07.23. 15:34 | Homár Hilda | 59 komment

berguson_kerekpar_es_szerviz3.jpg

Ebben a történetben azt hiszem minden van, ami megkeserítheti egy szervizszolgáltatás igénybevételét: félretájékoztatás, csúszás, elfelejtés, túlárazás. Ja nem, az elkészült biciklivel végül is elégedett a tulajdonos, aki biztosan nem infarktusban fog elhalálozni. Sehol egy indulatszó, sehol egy káromkodás, de még felkiáltójel sincs! Hát hogy lehet ilyen higgadt Homár-levelet írni!

Kedves Homár!
Szeretném megosztani veled egy kerékpárszervizben szerzett negatív tapasztalataimat. Köszönöm, ha felületet biztosítasz neki.

Július 7., hétfő
Javításra szorult a biciklim, egy mountain bike. Az óbudai Berguson Kerékpárszaküzlet és Szervizre esett a választás, mivel a közelben lakom és a Testbike-on összességében jókat olvastam róluk. Hétfői telefonos bejelentkezésem után a következő hét keddjére kaptam időpontot, délelőtt 11-re.

Olvasson tovább!

Spar Erzsébet megint FRISSÜLT!

2014.07.23. 08:59 | Homár Hilda | 154 komment

erzsut.jpgTöbbször foglalkoztunk már a Spar Erzsébet utalvány felhasználási poliszijével, de úgy látszik örök darab ez is. A témához korábbi poszt APEH-állásfoglalással turbózott Spar-válasszal és egyéb okosságokkal itt. A hivatalos levél nekem mondjuk csak arra magyarázat, hogy miért nem adhatnak vissza belőle, arra nem, hogy miért nem lehet ráfizetéssel használni, de ezt majd megpróbáljuk megint megtudni a Spartól.

Kedves Homár!
Az alábbi szösszenetet küldtem a Spár számára délutáni bosszantó vásárlásom eredményeképpen a Wesselényi utca 4/6 villamosmegállónál lévő üzlet elhagyása után. Ráadás ez már nem is az első alkalom volt. Sajnos a probléma létezik és tudnak is róla (!), az interneten keresve számos más helyen, fórumokban is említésre kerül.

Olvasson tovább!

Lenovo-javítás Gyurcsók-módszerrel

2014.07.22. 14:49 | Homár Hilda | 188 komment

1569836(1).jpg

Olvasónk laptopja bedöglött, emiatt június 2-án felvette a kapcsolatot a Telemaxszal, a Lenovo hivatalos hazai szervizével. Majd 1 hónapig próbálta rávenni őket, hogy a javításhoz vigyék már el a gépet tőle. A Tmax eközben sokat ígérő, apró meglepetésekkel tartotta fenn az érdeklődését: hol automatikus választ küldött neki, hol postást csomaggal vagy futárt borítékkal, de a kütyü nem mozdult otthonról egészen július 7-éig. Lehet, hogy a Gyurcsók-féle távgyógyítást próbálták számítógépekre adaptálni, és ekkorra látták be, hogy nem fog menni? Azóta mondjuk semmi hír a gépről, de reméljük, a sztori végét a gyógyult Lenovon írja meg majd Csaba. A meglehetősen egyoldalú levelezésben egyébként csodálatosan követhető a folyamat, ahogy a civilizált, udvarias emberből a folyamatos ignorálás miatt kezd előbújni az orángután, és az udvariassági formulák meg a megszólítás helyét átveszik a felkiáltójelek meg beragadt a Caps Lock. 

06.02.
Tárgy: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- Vác
Küldve: 2014.06.02. 10:38
Feladó: Lenovo <lenovo@tmx.hu>
Címzett: XXXXXXXX
Másolatot kap: 

Tisztelt Ügyfelünk!
Ez egy automatikusan küldött e-mail Lenovo készülékek szervizelésével kapcsolatban. Amennyiben már megküldte nekünk a saját és készülékének adatait (melyek alább olvashatók), szíves türelmét kérnénk, amíg kollegáink felkeresik Önt a készülék elszállításával kapcsolatban.

Olvasson tovább!

40 perce várakozom, cérna elszakad

2014.07.22. 09:01 | Homár Hilda | 111 komment

 not-fair.gif_500x234

Ezt most speciel a Vodafone kapta, de úgy érzem, Csalódott Jenő mindazok nevében ordított az ügyfélszolgálaton, akik érezték már úgy, hogy csak addig fontosak a szolgáltatónak, amíg leszerződik élete végéig. 

Szombat délelőtt abban a reményben kerestem fel a Westend-ben lévő Vodafon ügyfél szolgálatot, hogy szerviz javításra leadott, jótállásos telefonomat reparálva vissza kapom, hiszen három SMS-t is küldtek, hogy a leadás színhelyén megjavítva átvehetem. Nem kell a hétköznapi tolongókat szaporítva feltartanom kedves ügyintézőiket. Ezelőtt két héttel kerestem meg őket, elunva 16 hónapos készülék visszatérő hibáit, vásároltam 70 ezer forintért egy telefont. A régebbit otthagyva hátha tudnak kezdeni valamit vele.

Olvasson tovább!

Béla így parkolt

2014.07.21. 14:08 | Homár Hilda | 311 komment

unnamed (13)_1.jpgaztán csodálkozott, mert jól megbüntették. Egyet nem értését a filozófia legalapvetőbb kérdéseit feszegető levelében tárta Közterület Felügyelet elé. Természetesen ontógiai fejtegetés ide, történelmi távlatba helyezés oda, egyáltalán nincs igaza, ahogy azt a Fegyületet szépen a válaszlevélben meg is indokolja neki, de szép próbálkozás volt, és az vesse rá az első követ, aki még sose parkolt a fenti módon. A mi szempontunkból egyébként az elgondolkoztató-rovat kérdései az igazán érdekesek. 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A tegnapi napon megbüntetett a Közterület-felügyelet a Bp. XIII. Thurzó utcában, a saját házunk előtt, szabálytalan megállásért (Kresz 40.§. (1) "nem az út menetirány szerinti jobb szélén történő megállás")-ért. A jogszabály, amelyre hivatkoznak, pontosan így szól:  "40. § (1)245 Járművel megállni - ha közúti jelzésből vagy a (2)-(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik - csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell."

Olvasson tovább!

Kocsilezúzás az Árkádban

2014.07.21. 09:09 | Homár Hilda | 122 komment

63c3782a3d4fda006cdc4059bb62cdf4.jpg

A plázák parkolói nem őrzött parkolók, mégis valahogy - nyilván a zárt tér, a fizetőkapuk meg a kamerák miatt - ellenőrzöttebb helynek tűnnek az utcánál. Vagy olyannak, ahol legalább könnyen utána lehet járni a dolgoknak, ha gáz van. Éles helyzetben kiderül, hogy egy frászt. Addig oké, hogy rendőr kell a történtek visszanézéséhez, komoly ügynél úgyis hív az ember. De nem ritkán maguk a felvételek gyakorlatilag semmit sem érnek, mert csak pár zombimozgású foltot ábrázolnak szürkemassza háttér előtt. Mint az Árkádban, ahol az önkritikus parkolóőr, azzal vigasztalta olvasónkat, amikor nem engedte neki megnézni, hogy ki zúzta le a kocsiját, hogy úgyse látna semmit, mert "a parkolóban sötét van, a kamerák pedig régiek és rossz minőségű képet rögzítenek." 

(Hogy a 8 megapixeles telefonok korában isten szemét miért csak szimbolizálják, és nem helyettesítik a hivatalosan felszerelt biztonsági kamerák, arról itt egy cikk.)

Kedves Homár!

Nem egy hosszú sztori, de mindenképpen érdemes elolvasni, mivel ahol azt hiszed biztonságban van a kocsid, igazából nem is.

Olvasson tovább!