
Úgy tűnik a Nemzeti Parkolási Szisztéma nincs felkészülve a forintokkal vacakolás helyett mobillal fizetni akaró külföldiekre. Vagy legalább is nem igazán akar segíteni nekik.
Kedves Homár.
A mai napon történt a számomra igen érdekes eset. Vidéki megyeszékhelyen parkoltam a munkámból adódóan külföldi rendszámú autóval. Jogkövető állampolgárként el is indítottam a megváltozott telefonszámon a mobilparkolást. A dolgaim végeztével a kis piros csomag ott vigyorgott a szélvédőn.
Szerencsére a parkolóőr még nem járt messze, így oda tudtam vinni mind a csomagot, mind a teledonom a visszaigazoló sms-sel együtt. Gondoltam valami tévedés, netán elírtam a rendszámot. A meglepetés ekkor következett. A parkolóőr kolléga, (és itt jegyezném meg, hogy végig illedelmes, és kultúrált volt), a mobilparkolást a saját alkalmazásán rendszám, és felségjelzés megadása mellet tudja ellenőrízni, az automatán viszont csak az szerepel, hogy küldje el rendszámát az xx telefonszámra. Semmi utalás arra, hogy a felségjelzést is meg kellen adni, mint pl az autópálya matrica vásárlásakor.
Innen a történet rendkívül egyszerű volt. A kolléga úr a rendszerében mint magyar rendszámot kereste ki, meg is találta, elnézést kért, és (remélem) törölte a bírságot a rendszerben. Arra viszont gondolni sem merek, hogyan lehet ekkora hiba ebben a rendszerben, ill mi történhet akkor, ha A: nincs a közelben a kedves ellenőrző fiatalember, B: külföldiként, a magyar nyelvet nem beszélve történik a dolog.
A történet végülis happy end, és mégegyszer szeretném megköszönni az ellenőrző kolléga úr korrekt és illedelmes hozzáállását.
Lali






.jpg)
.jpg)
 Befizetett pénzt visszaszerezni nagyon nehéz, többször levontuk már ezt a tanulságot. Ezúttal is a Vodafone panaszkezel sajátos módon: ahány ügyfélszolgálatos, annyi javaslat, miközben nem történik semmi azon kívül, hogy körbe-körbe szaladgál szerencsétlen ügyfél. Aki (meglepetés!) több mint 10 évig dolgozott a cégnél. De nézzük a jó oldalát a dolognak: ez azt jelenti, hogy mind egyenlőek vagyunk a Vodafone-nál! Ez is valami.
Befizetett pénzt visszaszerezni nagyon nehéz, többször levontuk már ezt a tanulságot. Ezúttal is a Vodafone panaszkezel sajátos módon: ahány ügyfélszolgálatos, annyi javaslat, miközben nem történik semmi azon kívül, hogy körbe-körbe szaladgál szerencsétlen ügyfél. Aki (meglepetés!) több mint 10 évig dolgozott a cégnél. De nézzük a jó oldalát a dolognak: ez azt jelenti, hogy mind egyenlőek vagyunk a Vodafone-nál! Ez is valami.