Szegény Zs. júindulatúan azt hitte, hogy az első panaszosunk lesz Black Friday ügyben. Abban mondjuk valószínűleg nem téved, hogy nem az utolsó.
Én leszek az első Black Friday reklamáló, gondolom, nem az utolsó.
Gyermekem már régóta cincálja az anyam egy saját laptop miatt. Napok óta mást se hallani a tévében, neten, hogy Black Friday, Emag, szenzációs akciók, regisztráljon előre, stb..., gondoltam, hogy ezen akció keretein belül vásárolom meg a vágyott terméket. Hiba volt.
Tudtam, hogy rengetegen gondolják így, éppen ezért előző nap regisztráltam, felkeltem időben, amint megnyílt a lehetőség, gyorsan kosaramba tettem a laptopot, valamint egy másik terméket is. Ez összesen max. 3 perc alatt történt, fizetnék, és közli a rendszer, hogy a laptop, ami a kosaramban volt(!) elfogyott, töröljem a kosárból.
Ha belegondolok, ez olyan helyzet, hogy pl. besétálok egy boltba, beleteszem a kosaramba a kenyeret, és jön a boltvezető, vagy akár a vásárló, hogy kivegye onnan, mert a Mari néni most azonnal vinné, és volt kenyér, nincs kenyér. Vásárlási szándékot nyilvánítottam ki azzal, hogy kosárba tettem, és persze, nem lehet benne az idők végezetéig, de ez így jó nagy szívás. Az ügyfélszolgálat szerint bocsi, nem tudnak mit tenni....én csak ennyit tehetek, hogy megírom, okuljatok belőle.
Zs.