Tékozló Homár

Még mindig aktív a csaló redőnyös

2014.03.07. 15:29 | jackyll | 950 komment

Valaki igazán áthajthatna egy tankkal a Négy Évszak Hővédelem Bt. kisujján, ugyanis óvatos becsléseink szerint többmillió forinttal nyúlhatott le előleg címén ügyfeleket. A legfrissebb áldozatnak, Ferencnek 150 ezer forintja ragadt a redőnyös bácsiban, amiből nagy kegyesen 50 ezeret visszaadott neki:

A csaló redőnyössel a kálváriánk 2012. szeptemberében kezdődött, a Bónusz Brigádos hirdetésre rámozdulva. A téma kapcsán előttem megszólalókhoz hasonlóan nem készült el a redőny e becsületes "mesterember" által.  150 eFt előleget nyúlt le tőlünk. Ebből 50 eFt-ot többszöri egyeztetés és hétvégi program átszervezés után visszakaptunk. Úgy gondolom, hogy 5-10 mó Ft-os kárérték is könnyen elképzelhető.

Olvasson tovább!

Vannak még boltok, ahol nem tojnak a vevőkre

2014.03.07. 14:11 | jackyll | 35 komment

Z teljesen belelkesült, hogy talált Szegeden olyan boltot, ahol ténylegesen eladással foglalkoznak: költözés közben is megnézték, hogy van-e náluk raktáron headset, aztán még telefonáltak is egy másik üzletbe, és szóltak, hogy várják meg. Elképesztő vásárlóorientáltság!

Meg szeretnék beszúrni egy pozitív élményt a sok negatív közé, amiket mostanában olvastam. Történt ugyanis, hogy elhalálozott a headsetem és bevittem a nagy piros "Nem Hülye" boltba, itt Szegeden, ahol elküldték szervizbe (ez lehet egy külön történetté fogja magát kinőni). Lényeg, hogy hazaérve éreztem a szükségességét, hogy kellene egy másik (igen tudom, ott is vehettem volna, de olcsójános vagyok).

Olvasson tovább!

Elfelejtettek futárt küldeni a hibás Lenovo tabletért

2014.03.07. 12:54 | jackyll | 27 komment

Zolinak sehogysem sikerült rábírnia a TMX szervizt, hogy futárt küldjenek a hibás Lenovo tabletjéért:

Budapesten az Allee-ban vásárolt Lenovo tablettel a garanciajegyen szereplő szervizekhez fordultam volna, mert az aksi fura dolgokat művelt. Néhány pesti címet megcélozva vagy egymásra mutattak vagy egy új budaörsi cégre, mert ők vették át a szervizelést, így a garanciajegyen szereplő cégeket ne is hívjam, rendben.

Február 14-én már arról leveleztem a budaörsi céggel, hogy a futár eljön a készülékért, nem kell kimennem Budaörsre, de a mai napig nem hívtak, egyszer tudtam az ügyfélszolgálaton elérni valakit (hiába hagytam többször is üzenetet, nem hívtak vissza), aki azt ígérte, hogy másnap tuti felhív a futár, és elismerte, hogy az indulásnál voltak gondok.

Olvasson tovább!

Számla nélkül cseréltek a Tescóban

2014.03.07. 11:47 | jackyll | 27 komment

N.Z.meglepődöt, amikor a Dunaújvárosi Tescóban blokk nélkül ment táskát cserélni. A vevőszolgálatos misztikus módon kikereste a gépből a kártyás vásárlását és szó nélkül kapott egy másik táskát:

Kellemes csalódást szeretnék Veled megosztani.  Két hete vásároltam a lányomnak egy iskolatáskát a Dunaújváros Tescoban. A előző széthullott, van ez így. Vásároltunk még pár apróságot is.

Szerdán szólt a gyerek, hogy szétszakadt a táska füle, akasztója.  Látszott, hogy elengedte a varrás, de nincs gépem varrni, kézzel nem lenne megbízható, és aki itt él a városban, vakarja a fejét, hogy hol lehet még táskás a városban.

Olvasson tovább!

Beragadt a 30 ezres kaució a Maszka jelmezkölcsönzőnél

2014.03.07. 10:49 | jackyll | 33 komment

DL-nek rojtosra kellett beszélnie a száját, hogy visszaszerezze 30 ezer forintos kaucióját a Maszka.hu jelmezkölcsönzőtől, amit végül a nem túl együttműködő cég bankján keresztül sikerült megoldani:

Február végén farsangozni mentünk, és a jelmezt a Maszka.hu jelmezkölcsönzőtől béreltük. A jelmezt 8000 Ft.-ért kölcsönöztük, + 30.000 Ft kauciót kellett fizetni, amit a jelmez visszavitelekor “természetesen” visszakapunk. Na, ez a mai napig nem történt meg. (talán ma!)

Maga a vásárlás a következőképpen zajlott:

Kiválasztottam a jelmezt, majd a kölcsönzési díjat kifizettem (volna) szép kártyával. Igen ám, de kiderült, nincs nálam + 30.000 Ft. kp. kaucióra. Sebaj, majd a rendes kártyámon lerögzítik, mint kauciót. Az nem olyan egyszerű, ugyanis, nem lehet (az eladó szerint!) pont akkora összeget rögzíteni, mint amennyi a kaució.

Olvasson tovább!

Egy kurzorgomb miatt a laptop (majdnem) elveszett

2014.03.07. 09:44 | jackyll | 38 komment

dell_inspiron-5537.jpgSándor barátnője kis híján bebukta a karácsonyi ajándékát, amikor egy beragadt kurzorbillentyű miatt visszavitték a laptopját az A4 Teamhez. A szervizben 3 hét után azt találták mondani, hogy jóváhagyták a cserét, de már kifutott a készülék, vásárolja le az árát. Cserét ugyan naiv ügyfél nem kért, és kifejezetten csak pont ezt a modellt kereste, úgyhogy felhívta a Dellt, akik szerint a CHS-nél van a gépe és cserélik a billentyűzetét. Végül visszakapta a pénzét az A!-től, a laptopját pedig újra megvehette a CHS-től:

Az én történetem még tavaly karácsonykor kezdőtött, az A4 Team Kft.-vel, amikor is a barátnőmnek szerettem volna laptopot venni ajándékba. Tekintettel a nemére és arra, hogy a szerelmem, a világ legszebb laptopját szerettem volna megvásárolni neki. Ugyanakkor a munkájából adódóan bitang erős számítógépre van szüksége, ígyhát hosszas, közel két hetes keresgélés után, úgy döntöttem, hogy a Dell Inspiron 5537-es típusú laptopját veszem meg, méghozzá csodálatos lila színben. Csatoltam egy képet is a készülékről, hogy lássátok, tényleg gyönyörű!

Szóval megkerestem a neten a boltot, ahol a legolcsóbban juthattam hozzá és bár csak pár ezer forint különbség volt a többi bolthoz képest, ez meggyőzött, hogy elkövessem életem baklövését és félrerakassak az A4 Team Kft-vel egyet a fent említett készülékből, december 23-ára. Ekkor még nem is volt semmi probléma, átvettem a notit, édesanyám segedelmével szépen be is csomagoltam és 24-én, annak rendje és módja szerint megajándékoztam vele a páromat. Mondanom sem kell, iszonyatosan örült neki, azt mondta, olyan, mint egy ékszerdoboz és alíg várta, hogy bekapcsoljuk.

Olvasson tovább!

Torkos Csütörtök tollas gyrossal

2014.03.07. 08:29 | jackyll | 97 komment

torkonakadt.jpg

Idén hamar lecsapott a kétesélyes gasztroünnep: az első áldozatok Szegeden rendeltek gyrostálakat, amikbe érthetetlen módon tollastul került a csirke meg bónuszként egy zacskódarab is. Fizetésnél persze kiderült, hogy csak a problémás ételekre vonatkozott az 50%-os kedvezmény:

Elég friss az élmény, mivel kb egy órája történt, mi is úgy gondoltuk, hogy igénybe vesszük a torkos csütörtök kínálta lehetőségeket. Szegeden a  pizza futár mellett döntöttünk, kár volt. A kollégáimat rábeszéltem, hogy csak nem lehet semmi átverés egy pizzériában, elmentünk 8-an ebédelni. Telefonon foglaltam asztalt, és előre megrendeltük a kajákat, direkt rákérdeztem, hogy akkor féláron van e minden. Diszpécser hölgy mondta, hogy természetesen. Kértünk 4 gyrostálat, 2 salátát, 2 lasagne-t és egy tortillát.

Olvasson tovább!

Legalább nem adták másnak a csizmáját

2014.03.05. 14:51 | jackyll | 589 komment

Timinek egy hónapja kell a Dunakeszi Auchanban található Stefano cipőbolttal rendszeresen érintkeznie, hogy megjavítsák a csizmáját. A harmadik személyes látogatás után ha minden jól megy már fel is fogták, hogy mit akar, és már javítják is. Korábban azzal ijesztgették, hogy már 2 hete kiadták másnak:

A decemberben megvásárolt, majd javitásra visszavitt csizmám, mire visszakapom a Dunakeszi Auchan áruház területén lévő Stefano üzletből, lassan idejét is múlja, és elrakhatom jövő télre.

Február elején vittem vissza a csizmát kisebb javitásra, amikor is biztositottak afelől, hogy egy, legfeljebb két héten belül értesitenek telefonon a csizma elkészültének státuszáról. Mivel ez nem történt meg vártam még két hetet, amikor ismét felkerestem őket személyesen, hátha csak „megfeledkeztek a dologról”, hiszen ők is csak földi halandók.

Olvasson tovább!

Mégsincs 10 napos cseregarancia a Telenornál

2014.03.05. 13:33 | jackyll | 48 komment

Naiv ügyfél még karácsonyra rendelt a Telenor online felületén egy készüléket, amire elvileg 8 napos cseregaranciája mindenképpen lett volna, de a Telenor gálánsan ráakciózott még két napot. Aztán persze kiderült, hogy egyáltalán nem cserélik vissza egyik üzletükben sem:

Telenor előfizető vagyok. Bónusz program keretén belül, online rendeltem egy telefont. Meg is érkezett 2013 12. 18-án. A telefon kezelő felületével nem voltam kibékülve, ezért szerettem volna igénybe venni, a 10 napos csere garanciát, ami az online rendelt telefonokra vonatkozik.

A telenor.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra és táblagépekre 10 napos cseregaranciát vállalunk! [...] A 10 napos cseregarancia minden Telenor üzletben érvényesíthető. A 10 napos cseregarancia 2013. november 15-től visszavonásig érvényes, kizárólag online megrendelés esetén.

Olvasson tovább!

Javíthatatlan Toshiba ledtévé

2014.03.05. 12:43 | jackyll | 95 komment

László szeretné használni Toshiba ledtévéjét, de hetek óta nem jön hozzá panel a szervizbe:

Tavalyi év szeptemberének végén vásároltam egy TOSHIBA Led TV-t a budakalászi EURONICS üzletben, azonban sajnos nem minden működött rajta megfelelően, illetve mondjuk az extra funkciók egy jó része vagy egyáltalán nem, vagy mondjuk az esetek kb 20 %-ban működött. Ez okból kifolyólag először 3 napon belül vittem vissza a készüléket, egy hét után visszakaptam és mondták, hogy minden ok vele. Hazavittem, pár nap múlva összeraktam ismét a tv-t, de igazából semmi változás nem történt a tv-ben, ekkor azonban már azt mondták, hogy ők már nem tudnak a dologgal foglalkozni, csak max a garanciások.

Következőleg tehát jött a garanciás cég, időpont egyeztetés után végü eljöttek helyszínre, mire azt mondták, hogy nem tudják megjavítani helyben és beszállítják a szervizbe később. Szóval pár nap múlva ismét haza kellett mennem, elvitték a tv-t, kb egy hét múlva visszakaptam a készüléket, de sajnos a készülék továbbra sem működött jól, sőt még lassabb volt, mint korábban. Jeleztem feléjük a gondot az ünnepek után, mire újra, immáron 4. alkalommal is hazakéredzkedtem a munkahelyről, hogy ismét elvigyék a tv-t, mert továbbra sem működött rendesen.

Olvasson tovább!