Tékozló Homár

A MÁV-Volán-Bolygó kapitánya triász csodát tesz!

2015.08.05. 15:34 | Homár Hilda | komment

8817259_43ef6cac609170009795b060db5846d4_wm.jpg

Hú, de jó is néha kizökkenni a háborgás és elégedetlenkedés állapotából, és rácsodálkozni a pillanatra, amikor néha úgy működik a világ, ahogy kéne neki! (fotó: Lakatos Péter)

Kedves Hilda!

Mivel annyi savat kap a magyar tömegközlekedés, így szeretnék mosolyt csalni a szomorú arcokra, vagy éppen elkeseríteni az őstrollokat. :) Ráadásul valami szerencsés csillagzat miatt egy mágikus MÁV-Volán bolygó kapitánya kombináció jött össze.

Július 26-án vasárnap utaztunk Piliscsabáról 21:35-kor Árpád híd felé. Már majdnem hazaértünk, amikor észrevettük, hogy egy nagyon fontos, nem kifejezetten értékes, de nagy eszmei értékkel bíró csomagunkat a vonatpótló buszon hagytuk. Na mondtam ennek annyi, MÁV szupport hívása 22:30-kor, esélytelen. De pár perc várakozás után mégis felvették és a hölgy azonnal foglalkozni kezdett a problémával, mondta, hogy hívjam vissza, mert felhív egy-két embert, de addig megadta a Volán forgalomirányító telefonszámát (mert a pótlást külsős cég viszi, itt már megint majdnem lemondtam az egészről), aki szintén nagyon kedves és pozitív volt, az éjszaka közepén kiment keresgélni a buszt, aztán felhívta a sofőrt és ő megtalálta a csomagunkat, amit a mai napon át is vettünk hiánytalanul. Mind a két szupportos maximálisan támogató volt és tényleg minden követ megmozgattak, hogy megtaláljuk az értékeinket. Szóval le a kalappal és nagy köszönet, hogy ennyire emberségesen végezték a munkájukat! 

Üdv.:

Emese

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.05. 15:37:47

Nem lekezelően, fensőbbséggel, hanem normálisan kell beszélni az emerekkel, és ha tudnak, segítenek a bajodon.

gabors 2015.08.05. 15:50:45

Miert nem ez a normalis es elvart viselkedes ... ???

mashol igen ...

heidt 2015.08.05. 15:57:00

Ma nem adtak rohadt húst a boltban, nem vert meg az ellenőr, nem kaptam téves számlát, a pénzemért kiszolgáltak, a jegyemről nem kopott le a festék, azt szállították amit rendeltem, folyt a víz a csapból, működik a kifizetett internet, felkelt a nap! Jajj, de boldognak kell lennem! Hurrá!!!
Milyen ország már az, ahol annak kell örülni, hogy valaki tisztességesen végzi a dolgát? Nem ingyen - a fizetéséért!

Dezsike 2015.08.05. 16:00:04

Mivel MÁV járatok járnak éjjel-nappal, így a supportnak is üzemelnie kell, ha jól tudom ez szabály. A kérdés már csak az, hogy az a pár perc több volt-e mint 5, mert ha igen akkor ott lesz ejnye-bejnye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.05. 16:07:34

mi az a szupport-support?
/amugy meg:
emese most mar indul a buszod, menny haza szepen, latszik, hogy tudod, hogy meg vagy bolondulva/

Megvan a nyúl kecsegek! xd 2015.08.05. 16:14:18

@heidt: vajon mi lehetett benne?? Döglött tengerimalac pl.?:) furdal a kíváncsiság!@hagyma: és ne keresd újra..xd

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.08.05. 16:15:34

@heidt: Én minden nap örülök.

Ha szomorú a pénztáros, megnevettetem, megköszönöm a buszvezetőnek, hogy szállított, elengedem a mozgólépcsőn, ha valaki siet, mosolyogva megköszönöm, mikor a számlát megkapom...

Mondjuk az edigitaltól rendeltem tegnap egy okostelót, és a kiszállításnak még se híre, se hamva, de ezért nem fogom magam a földhöz verdesni...

Az esőt nem szeretem, de most, hogy rákezdett, még ennek is örülök.

2015.08.05. 17:06:31

@atpijkamo: Én minden nap örülök.

Maszturbáljon naponta, garantált a siker!

FDToth 2015.08.05. 17:31:05

Erdekes: ez a hir 10-15 eve meg teljesen normalisnak tunt, hetkoznapi volt, mert ez a feladatuk. Most meg mar mivel csak rosszakat hallani roluk, igy ami termeszetes, az mara mar extra lett...

Aureliano Buendía 2015.08.05. 18:05:35

Emese most már indul a buszod...

Rosszindulatú Vászka 2015.08.05. 19:19:33

Az ki az a szupportos? Ez valami bolsevik ármányság lesz, mint a szakértelem.

CID 2015.08.05. 20:55:54

@heidt: Te szerencsecsomag, nem arra szerződtek, hogy a csomagját keresgetik, hanem A-ból elviszik B-be.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.05. 21:53:26

@CID: pedig ezzel jelentos tavlatok nyiltak meg, ha pl rendelsz a veterarol
tedd fel a kiskunlachazan a pesti szemelyre a csomagot, majd kerestetem
/sot vegulis eleve varhatja palyaudvaron, ingyenes es biZtonsagosabb a postanal/

CID 2015.08.06. 06:42:42

@hagyma: Ez már régóta bevált módszer. Kimegyek a szegedi állomásra odaadom a csomagot meg némi kp-t a masinisztának, 2 óra múlva a nyugatiban átvehető ;)

CID 2015.08.06. 07:07:26

@hagyma: ugyan már szerinted lenne olyan ffi (hacsak nem valamiféle perverzióval megáldott), aki egynél többször találkozna vele :DDDDDD

Artech 2015.08.06. 07:57:03

Emese az időugró...
Hová tűnt Démonhíll?????
Illetve egy óra...
"Piliscsabáról 21:35-kor Árpád híd felé.(...) szupport hívása 22:30-kor,"

Artech 2015.08.06. 07:59:57

Erről jut fejembe:
Miskolc, Tiszai pu., Hangos bemondó:"X" vonat előreláthatólag, 90 percet késik.
Értelmes, rejtett erő forrás jó hangosan: Dgyáááá, az májnem egy aóra...

CID 2015.08.06. 08:24:17

@Manyecska: Nem, nem magamból, hanem belőle. Ha köbgyököt vonunk netes viselkedéséből, akkor is, sok :D

hmes 2015.08.11. 11:40:19

Drágák, pont azért küldtem be a történetet, mert nem kifejezetten a hatáskörükbe tartozó extra figyelmesség volt, ami nagyon pozitív meglepetéssel szolgált. Szerintem senkinek sem a munkaköre éjjel kimászkálni és forgalmon kívüli buszokon kutakodni. :) Szép napokat!
süti beállítások módosítása