Tékozló Homár

Ritka nagy tahó a szallodak.hu adminja

2015.07.10. 16:17 | Homár Hilda | 179 komment

2015-06-24_1653_1.png

A kommentekre adott válaszai alapján pedig még fél napig viccesnek gondolta a posztot, mielőtt visszavonulót fújt. A "Kipróbáltuk ezt a fajta reklámot." védekezés meg LOL.

Kedves Hilda!

Nem is emlékszem rá, hogy láttam-e valaha ekkora pofátlanságot (potenciális célcsoport alázást?) egy - a rajongószámból sejtem, hogy - népszerű Facebook-oldalon. Én nem is szaporítanám a szót, beszéljen magáért most a kép helyett a szöveg.
Üdv,
Bogi

Húszezressel próbált fizetni. Ekkora dögséget!

2015.07.10. 13:49 | Homár Hilda | 135 komment

screenshot_2015-07-10_12_36_28.png

Elég rémisztő poszt a honlapja alapján a tea mellett ezoteriában, szeretet- és harmóniabizniszben is utazó Fehér Holló Teaházról.  A lélekmunkás elbeszélgethetne a főnökkel. De nem jobb a helyzet akkor sem, ha a honlap csak úgy maradt, és már a Facebook szerinti művészetpártolás a kiegészítő tevékenység, mert ez abba sem nagyon fér bele. 

 

MINDIG LEGYEN NÁLAD APRÓ, HA A FEHÉR HOLLÓ TEAHÁZBA MÉSZ

Az alábbi eset így történt, ahogy most mesélni fogom, ezt még az eladó/tulaj is elismerné, ha a tükörbe néz otthon egyedül.

2015. július 7-én reggel betértem egy retro reggelire a Fehér Holló teaházba VIII. kerület Horánszky utca 1. Sonkás melegszendvics és tea 350 forintért, oké is volt, fizetni akartam, de csak 20 ezres volt nálam, amiből nem is tudtak visszaadni. Ez nem lepett meg. Igazából az sem, hogy kártyával se tudtam fizetni.

Ekkor felajánlottam, hogy besétálok a két percre lévő munkahelyemre, kérek az egyik kollégámtól aprót, és behozom a pénzt. A válasz erre az volt pofavágásokkal kísérve, hogy ilyet nem lehet csinálni, hogy bemegyek valahova pénz nélkül, mert nekem kell gondoskodni arról, hogy tudjak fizetni.

Erre azt válaszoltam pofavágásokkal kísérve, hogy összességében inkább neki kéne gondoskodni arról, hogy tudjak fizetni nem pedig nekem mászkálgatni, mert ő nem tud visszaadni, és kártyával sem tudok fizetni.

Az eladó/tulaj ekkor azt mondta, hogy ne flegmázzak, és 10 percem van ezt a dolgot elintézni. A fejében biztos elhangzott az is, hogy különben.

Ekkor éreztem először, hogy fizikailag fenyegetve vagyok.

5 perc múlva bevittem a pénzt, és hallottam, hogy engem szid a telefonban, ekkor határoztam el, hogy valamit azért tennem kéne, hogy ne érezzem magam ennyire hülyének, ezért elkértem a panaszkönyvet. Kiröhögött, hogy ő a tulaj, és leszarja, mit írok bele, mert úgysem nézi senki. Ebben valószínűleg igaza van.

Itt már teljesen balkáni volt a hangulat, ő nagyon idegesen kereste a panaszkönyvet, és azon hisztizett, hogy én milyen fellengzősen támasztom a pultot, miközben én azzal biztattam, hogy ezzel a hozzáállással biztosan csődbe viszi a céget, és végig ott volt a lehetőség, hogy ő bármikor megpróbálhat kidobni az utcára. Erre, márhogy kidob, többször is utalást tett.

Mint ahogy azt is megtudtam tőle, miközben a haverjával beszélt telefonon, hogy „á, ez csak egy valami érettségizetlen irodista hülye”, ekkor határoztam el, hogy mindenkinek elmondom, még a szomszéd irodaházban is kiragasztom.

A kulturált szórakozás lépésre lépésre fejlődésében töretlenül bízva.

Egy irodista a sok közül

Hiába kereste a wifit az utas a Volán buszán

2015.07.10. 09:29 | Homár Hilda | 48 komment

vollogo_t.png

Vagy a helyzet az, aminek látszik, és a Volán Eger felé járó alvállakozója szerint elég kiírni, hogy van wifi, aztán legfeljebb nincs, vagy Benjamin választ különösen szerencsétlenül buszjáratokat. A rendszeresen arra utazók tapasztalatait várjuk szeretettel. A Volánbusznak a válaszért azért jár a pacsi. Most már csak azt kéne elérniük, hogy történjen is valami az ügyben.

Kedves Tékozló Homár!

A Volánbusz megtévesztó utastájékoztatása miatt írok a wifi-szolgáltatással kapcsolatban, amin az első panaszom után a válaszukban leírtakkal ellentétben nem változtattak. Nem írnám le kétszer az esetet, bemásolom a levelezést a Volánbusszal:

Az én 1. panaszom:

Tisztelt Volánbusz Zrt!

Egy sajnálatos esettel kapcsolatban vagyok kénytelen panasszal fordulni Önök felé.

Olvasson tovább!

Indulás előtti kalandok a Kalandozásokkal

2015.07.09. 14:41 | Homár Hilda | 57 komment

screenshot_2015-04-15_16_10_29_1.png

A Neoline Utazási iroda, ami Kalandozások néven is fut legutóbb áprilisban szerepelt a Homáron. Ezúttal nem buszos túra és nem Németország, hanem apartmanos nászút Görögbe a sztori, de  problémák itt is akadtak, pl. hogy nem volt hely a hotelben. 

Kedves Homár!

Az alábbi esetet szeretném megosztani veletek, bízva abban, hogy talán mások is elgondolkodnak a kuponos akciókkal kapcsolatosan - ami biztos, a Kalandozással soha de soha többet nem akarok találkozni.

A baráti társaságunkban házasságra adták a fejüket. Kiderült, hogy nem fognak nászútra menni, hát mi lehet a legszebb ajándék? Naná hogy szervezünk egy utat nekik! Jómagam kezdtem neki a szervezkedésnek, jó pár barátot bevonva a dologba, hisz talán ha közösen adjuk, még jobb (nem csak árban kedvezőbben oszlik meg az egy főre jutó rész, hanem mindenki „vehet egy szeletet a tortából”). 

Olvasson tovább!

Tényleg romlik a lejárati időn belül is a Coca Cola minősége a flakonban?

2015.07.09. 09:23 | Homár Hilda | 90 komment

 1bfc08e252c58f25711f63e0aab3ce21.jpeg

Sasvári kolléga sasolja a lejáratot, mert szerinte ott van a kutya elásva jó kóla ügyben. Egyetért vele vagy nem? Bökjön úgy. 

Tisztelt Homár,

Már évek óta tervezem, hogy levelem megírom a blognak, de mindig találtam hasznosabb elfoglaltságot. Most viszont jön a Forma-1 osztrák GP, ami várhatóan pont annyira lesz izgalmas, érdekfeszítő, hogy közben nyugodtan írhatom ezeket a sorokat. Nem egy világrengető probléma, ráadásul egy alapból nem egészséges termékről van szó, viszont a világ egyik legismertebb márkájáról szeretnék írni. Ez a Coca Cola.

Olvasson tovább!

Van olyan, hogy Ryanair ügyfélszolgálat?

2015.07.08. 14:32 | Homár Hilda | 87 komment

ryanair-logos.jpg

A Ryanair hirhedten fapados szolgáltatást nyújt, aminek nyilván része annak az ügyfélszolgálatnak szinte nem is létezése, amire szegény Mézga Paula sajnálatosan rászorult. Kiakadása ettől még tök érthető, dehát valamiből ki kell hoznia a cégnek a 6 ezer forintos jegyet Rómába. Fogyasztóvédelemnél panaszt tenni itt lehet, ingyenes jogsegélyért pedig őket ajánljuk.

Sziasztok,

Lehet, hogy apróságnak tűnik a problémám, de szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit megszivat a Ryanair.

Utaznánk a gyerekkel (15 és fél éves), természetesen együtt, természetesen felnőtt vagyok:) Megvettem neten a jegyeket, 2 felnőtt jegyet Európába. (Teen jegyet 12-15 évesig ad a rendszer. Onnantól felnőtt.) Az online check in nem engedte a check int a gyereknek, merthogy ott mar  "gyerek" volt. Jelzem, a jegyvásárláskor is már elmúlt 15. 

Olvasson tovább!

Ádáz küzdelmet folytat a Telekom a sárga csekk ellen

2015.07.08. 06:50 | Homár Hilda | 106 komment

telekom.jpg

A Telekom évek óta igyekszik az ügyfeleket a múlt századi csekkes befizetéstől a elektronikus fizetés felé terelni, néha nem annyira sikeres módszerrel is.  Reziel szerint ezúttal új mókát eszeltek ki. Én mondjuk mindenkit szeretettel arra buzdítok, hogy hagyja a francba a zsúfolt postán sorbanállást. Ha az időzítés a fontos, azt a szolgáltatók elektronikus számlája is tudja. Akit a sárga papírdarabhoz fűznek romantikus érzések, az netbankos utalással is megoldhatja a dolgot. Aki meg valamiért kifejezetten az odamegyek-megcsinálom típusú bíbelődést bírja, a Tescóba vagy a Posta automatáknál éjjel 2-kor is megteheti - igaz, ezekhez nem árt jó helyen lakni és/vagy jó szolgáltatónál lenni. De a lényeg, hogy a hervasztó sorbanállás helyett igyon egy fröccsöt a haverral vagy nyomjon egy parti Fekete Pétert az unokával. Higgye el, megéri.

Szia!

Ha már ennyi Telekomos poszt van mostanság én is mesélek egyet: 

Tudom, hogy a mai felgyorsult világban divat elektronikusan kifizetni a számlákat, de vannak olyan emberek akik ragaszkodnak a jól megszokott csekkes fizetéshez. Több ilyen van a családomban és ismeretségi körömben érdekes módon nem csak az idősebb korosztályból.

Olvasson tovább!

Magyar ember Wizzel Flexszel

2015.07.07. 15:30 | Homár Hilda | 63 komment

wizz_air.png

Tévedsz, ha azt hitted, hogy majd pont a Wizz Flex fog olyan egyszerűen működni, ahogy oda van írva. Sajnos még hozzájön kétszáz-kalaphuszonöt jutalék, plusz nyolcszázhuszon-gilisztahárom forint többlet, és máris összesen huszonmarmincháromszázezer-tapírkettő lesz az az átiratás.

kedves Homár,

elsősorban leszögezném, hogy eddig azt hittem, hogy tisztában vagyok a fapados buktatókkal, szivatásokkal, repültem Wizzair-el legalább 20 alkalommal az elmúlt években, családtagoknak, barátoknak is én szoktam foglalni, utakat szervezni.

Ezt a foglalást is édesanyáméknak csináltam, úgy volt, hogy lesz egy szálláslehetőségük Alicante környékén, ez sajnos nem jött össze, és úgy döntöttek, hogy inkább Larnacába mennének. Miután az első foglalásban volt egy kis bizonytalanság már a legelején, ezért a Wizz Flex szolgáltatást megvették, fejenként, irányonként 3100 Ft-ért. Mint a foglalás screenshot-ja is mutatja, a „nettó” repjegyár 2 főre oda-vissza 51580 Ft volt. (plusz Flex, adminisztrációs díj, Discount Club tagság, összesen 83970 Ft)

Olvasson tovább!

Bronz VIP jegyet ígért, reszlit adott a Music FM

2015.07.07. 10:08 | Homár Hilda | 87 komment

music3_2.jpg

Hát a Music FM összehozott minket is. Nagy nyereményt hirdetni, kisebbet kiosztani, aztán bögrével kárpótolni a nyertes elég gáz. 

Üdvözletem,

Egy történetet szeretnék megosztani mindenkivel, illetve egyúttal kérdést is feltenni.

Június 14-én került megrendezésre a Nitro Circus nevű rendezvény fővárosunkban, melyre 12-én pénteken egész nap páros Bronz VIP jegyeket lehetett nyerni a Music FM rádióban. Sikerült is nyernünk egy játékon, felvették a kellő adatokat, kihangsúlyozták, hogy a két jegyet a sajtós szobában tudjuk átvenni, szigorúan személyi igazolvánnyal, a jegyek értéke miatt. (34900 ft/db). 

Olvasson tovább!

Valóban csak köpettel működik egy Adidas úszószemüveg, vagy van más megoldás?

2015.07.07. 06:58 | homáradmin | 65 komment

 

pigi.jpg

Feri vett egy úszószemüveget és nem akarja megköpködni. Pedig állítólag ez az egyetlen megoldás, de ő bízik benne, hogy talán még létezik olyan úszószemüveg, amihez nem kell köpet. Az Adidas elvileg ilyen, csak hát az ügyfélszolgálat egy kicsit döcögős, nem nagyon foglalkoznak az ügyfelek panaszaival. Ferinek mégiscsak marad a köpés?

Olvasson tovább!