Tékozló Homár

Eszterházy-torta Újbuda módra

2016.03.18. 09:58 | Homár Hilda | komment

5334-5847-ujbuda-terasz.jpg

A hely, ami maga sem tudja, hogy hogy hívják, és ahol az Eszterházyban azért penészes a mascarpone, mert az ilyen és kész. Eleve, mit keres mascarpone az Eszterházyban?

Tisztelt Új Buda Terasz!

(bár Word így is elfogadja, azért a honlapon igazán lehetne Újbuda - de ha tudatos, és tényleg így képzelik az új Budát, inkább átköltözök Új Pestre)

Ma betévedtünk feleségemmel és gyermekemmel Önökhöz. Három sütit kértünk, plusz ráadásként egy Eszterházy szeletet.

Olvasson tovább!

Ami jár, az jár, csak épp nagyon kell akarni

2016.03.17. 15:55 | Homár Hilda | komment

argh_thanks_for_reminding_me_f2441ba3d7b387e58ee0b3a8debaa6d6.jpgOlvasónk jogosan dühös egy végül elintéződött ügy után, mert jó sok idő meg bosszúság járt vele, és nem kevés elszántságot igényelt a dolog. Miért nem lehet az, hogy csak úgy egyszerűen él a vásárló a jogával? Mondjuk legalább nem voltak kirívóan modortalanok vele.

Üdv! 

Nemrég történt az eset velem. Az ország legnagyobb dobos webáruházában vásároltam. (TamTam dobcentrum). Sajnos közben úgy alakultak a dolgok, hogy vissza kellene küldenem a termékeket. Az ok teljesen rajtam kívül álló. El is olvastam a feltételeket a honlapon, miszerint, minden webáruházban, 14 napon belül, használatlan, sértetlen, bontatlan termékeket kötelesek visszavásárolni, Erre 14 napon belül van lehetőség. 

Olvasson tovább!

A kisember és a Vodafone/Frissült

2016.03.17. 10:27 | Homár Hilda | komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Csereigazolás, mi? Pfff.

Üdv!

Leírom, hogyan jártam a Vodafone-nal. 2014.06.10 lett vásárolva egy készülék, két év hűségidővel. A telefon most negyedszer romlott el, csereigazolást kaptam a Samsungtól, melyet a vásárlás helyén kell felhasználnom. 

Sajnos a szóban forgó Samsung Xcover 2 már nem kapható, nem tudták kicserélni. Ilyenkor, mint magánszemélyt, olyan készülékkel kellene kárpótolniuk, ami SPECIFIKÁCIÓJÁBAN ugyanolyan, vagy jobb, mint az eredeti készülék. Erről két alkatommal megerősített a telefonos ügyfélszolgálatuk is.

Ehhez képest a Kökiben lévő bemutatóteremben közölték, hogy a készülék, ami a termékpalettájukból szinte egyedüliként tudja az IP67 besorolást (Samsung Xcover 3 ), drágább csomagban érhető csak el, így nem tudják becserélni. Viszont mivel a hűségem úgyis lejár, mi lenne ha hosszabbítanék, ők meg ideadják a csereigazolásért a készüléket. A hosszabbítás után havi ezer forinttal több lenne a számlám ugyanolyan feltételekkel. Természetesen nem fogadtam el.

Most itt vagyok megjavítatlan telefonnal, csereigazolással, elutasított igénnyel. Természetesen írtam a vásárlók könyvébe, és az ügyfélszolgálatukon is panaszt tettem, (30 nap a várakozás)de nem tartom valószínűnek, hogy bármi értelme lenne... Ismét kiderült, hogy a kisember jogait lábbal tiporják, ha a pénzüket féltik. Bezzeg mernék én egy napot késni a befizetéssel...

Üdv!

Gábor

UPDATE

Kedves Hilda!

Az imént hívott a Vodafone,mivel a telefonos ügyfélszolgálatnál is vertem az asztalt. Felajánlottak egy olyan kompenzációt, amit elfogadtam.

Kösz

Gábor

67 forinttal kompenzál a DIGI

2016.03.16. 15:12 | Homár Hilda | komment

264.jpg

Azt, hogy a DIGI-nél nagyon kell akarni az előfizetést, dacolni a nehézségekkel, töretlenül bízni a kábelek megérkezésében a sors kerekének fordulásában, de azt fogadjunk, hogy senki nem gondolta, hogy mindezek a gyötrelmek megérik, mert a cég a végén kárpótolja kitartó ügyfelét! Mondjuk nem túl nagylelkűen, de kárpótolja, na.

Kedves Homár!

Történetem a jól ismert DIGI kálváriával kezdődött, de csúfos véget ért, új ügyfélként enyhén szólva is megalázva érzem magam emiatt. A szokásos "15 napos bekötési határidő" - nem kötik - telefonálok - holnap keressük - nem hívnak - megint ÉN hívom őket - holnap keressük, stb. részt most ki is hagynám, ezt már sajnos mindenki ismeri aki mostanában beköttetett (vagy próbált beköttetni) bármilyen DIGI szolgáltatást.

Olvasson tovább!

Mi igenis jó kávét csinálunk, csak magának nincs ízlése! / Frissült a MLM válaszával

2016.03.16. 09:10 | Homár Hilda | komment

dsc_0051-2.jpg

Hát a spanyol inkvizíció mellett szerintem erre sem nagyon számított senki! A kínálata tekintetében extra igényes, megjelenésében pedig végletesen letisztult My Little Melbourne sztárkávézó egy felkiáltójelhalommal, beragadt caps lockkal, sőt, minden írásbeli modorosságok csimborasszójával, a Mondaton Belüli Nagy Kezdőbetűk büntető alkalmazásával súlyosbított levélben oktatja ki a vendégét, csak azért, mert megírta, hogy picit csalódott a hidegen megkapott kávéja miatt.

Kedves Homár!

Többszöri látogatás után kb. 2 hete ismét felkerestem a My Little Melbourne-t. Az ott rendelt flat white azonban jóindulattal is csak langyos volt, és valószínűleg a hőmérsékletének köszönhetően nem túl finom. Gondoltam, mivel ez bárhol megeshet, privát üzenetben jelzem nekik jófejségből és nem írom fel rögtön a Tripadvisorra. A kapott válasz azonban annyira megdöbbentett, hogy nyilvánosságra szeretném hozni.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása