Tékozló Homár

Sanyineharagudj és az parkolási társaság ügyfélszolgálatosának románca

2016.03.25. 09:09 | Homár Hilda | 37 komment

screenshot_2016-03-24_15_40_16.png

Hogy egy ügyfélszolgálatnak mikor és hogyan kell válaszolnia? Hát természetesen gyorsan és pontosan, de a részleteket majd megtudjuk a szakértőktől, addig meg szórakozzunk jól Sanyineharagudj és H. Sándor ügyfélszolgálatos szépen induló románcának földbeállásán a tavaly októberi ígéretes kezdettől a nemrég érkezett melankólikus, elbocsátó üzenetig.

Üdv, Homár!

Kontent a blogra, egyúttal kérdés a GVTI-s fijjuklányoknak parkolás ügyében, meg hogy egy ügyfélszolgálatnak mikor és hogyan kell (kell-e egyátalán) válaszolnia.

Long story long: tavaly nyáron (ja, türelmes vagyok), az óbudai fizetős parkolás bevezetése előtti tesztidőszakban jártam úgy, hogy az automata nem működött/lefagyott, majd a következő is. (Na nem fizetni akartam a tesztidőszakban, amikor még nem is büntetnek, hanem kipróbálni az Óbuda Kártyát, amivel napi 90 percet lehet parkolni ingyér.) Magát kvázi rendesnek gondoló kisemberként jelezni akartam a gebaszt az illetékeseknek, de az automatán szereplő ügyfélszolgálati számot munkanap, munkaidőben senki sem vette fel. Ezután már tényleg érdekelt, hogy ha majd ezt élesben játsszuk, és egy ilyen esetben ronggyá büntetnek, akkor hogyan tudom bebizonyítani a hírhedten idegtépő Mozaik utcai iroda meglátogatása nélkül, hogy én akartam parkolójegyet venni, de nem sikerült.

Olvasson tovább!

Feketelista: kinaitelefonjavitas.hu/ Frissült a cég levelével

2016.03.24. 16:09 | Homár Hilda | 64 komment

screenshot_2016-03-24_15_59_52.png

Az url alapján azt hittem, csak egy vicc, de nem. A kínaitelefonjavítás.hu szolgáltatója a yolo kft. Mégiscsak vicc. 

Kedves Homár, 

megosztanám veled a tapasztalataimat a kinaitelefonjavítas.hu oldallal kapcsolatban, hátha más nem szalad bele ebbe a zsákutcába. 

Tavaly decemberben elrepedt az Oppo készülékem kijelzője. Rövid keresgélés után rátaláltam a kinaitelefonjavítas.hu oldalra, ahol pár e-mail váltás után a pontos típus és gyári szám megadása után elvállalták a telefon javítását. December 7-én le is adtam a leadópontjukon, ahol egy másik cég bélyegzője került az átvételi elismervényre. (1.hiba). Várható elkészülésre 3-4 hetet igértek, biztatva, hogy valószínűleg még karácsony előtt készen lesz. 

Olvasson tovább!

Innováció a Nissannál

2016.03.24. 11:56 | Homár Hilda | 63 komment

screen-shot-2015-05-07-at-20_04_58.png

"Van egy 7 hónapos autóm, amit csak 3 hónapig láttam". Hú, de mérges lennék Tamás helyében. 

Tisztelt Tékozló Homár,

Az én történetem nem egy ebédről, vagy egy ki nem szállított webáruházi rendelésről szól, hanem egy 7 milliós rosszul sikerült autóvásárlásról. Kérem publikálják!

Nissan ígéret program - avagy 4 hónap alatt sem javítható új autó 

2015 augusztusában vásároltam egy magasabb felszereltségű új Nissan Qashqait. 3 hónap használat után különböző hibajelzéseket adott. Első utam a szakszervizbe vezetett, ahol a „szokásos” protokollt  követve törölték a hibajelzést, mondván hátha nem jön elő többet.

Előjött.

Olvasson tovább!

Veddvelem, Gigadeal, a tökéletes páros

2016.03.23. 15:25 | Homár Hilda | 32 komment

screenshot_2016-03-22_12_04_59.png

Csak egy tablet lett volna, aztán tessék, nem Homár-poszt lett belőle?

Veddvelem.hu és a Gigadeal.hu tökéletes kapcsolata!

Sziasztok, egy rövid ki történet arról, hogy a fentebb említett két céget miért kell elkerülni jó messziről.

Történt, hogy kedves családomat szerettem volna meglepi egy tablet-el , nem egy nagy érték, nem is ez a lényeg. Megrendeltem december végén, január első hetében ígérték, hogy a megrendelt "készülék" átvehető személyesen. Barátnőm befáradt, elhajtották, hogy nincsen ott, de hogy milyen jó fejek ingyenes kiszállítják január második hetére. Rendben, cukik.

Olvasson tovább!

Másnak zártak számlát és fizettek ki pénzt a FHB-ban/Frissült a megoldással

2016.03.23. 11:01 | Homár Hilda | 56 komment

screenshot_2015-04-09_08_03_50.png

Szerencséjükre családon belül maradt az eset, de azért és ennek ellenére ez nagyon nem oké sztori. 

Kedves Hilda!

Jó néhány évvel ezelőtt (kb 7-8 éve) még anno az Allianz banknál nyitottam egy bankszámlát, csak azért, hogy erről fizessem az autóm biztosítását (kaptam kedvezményt ami több volt, mint a bankszámla amúgy sem nagy összegű havi díja). Ezzel kb párhuzamosan az édesapám is megkötötte a saját biztosítását és nyitotta saját bankszámláját ugyanabban a fiókban, nyílván hasonló elgondolásból. Egyikünk sem használta ezt a számlát semmire azon kívül, hogy kb fél évente ránéztünk, hogy megnézzük minden rendben van -e a befizetésekkel (levonásokkal) és hogy utaljunk rá némi összeget. Ahogy teltek az évek, az Allianz bankból lett FHB bank, de ezen kívül minden maradt a régiben.

Olvasson tovább!

Takarodj innen! - küldték ki az idős nénit a Pennyből

2016.03.22. 16:50 | Homár Hilda | 146 komment

penny_market_logo_svg.png

A favágó ruhában boltba menő Kati nénitől a levélírónk egy dicséretes bakugrással egy bekezdés alatt jut el a pisilés után nem kezet mosó pasikig, ami már önmagában is szép teljesítmény. Ehhez jön még, hogy az alapsztoriban mennyire igaza van: öreg nénit Takarodj innen! stílusban kitessékelni a boltból, az nem oké.

Tisztelt Homár Blog!

A hétvégén esett meg velem vagy inkább úgy mondom, Kati nénivel a megalázó történet. Történt ugyanis, hogy a pesterzsébeti penny market dress code-ot vezetett be. 

Nagy békésen sétáltunk párommal az üzletben VASÁRNAP, amikor is arra lettünk figyelmesek, hogy a biztonsági őr egy idős hölgyet próbál kitessékelni a takarodj innen és hasonló szívderítő vezényszavakkal. Persze mindenki elmegy a dolog mellett, mert biztos kéreget vagy hajléktalan vagy egyébként is kit érdekel, a lényeg, hogy nem én vagyok. 

Olvasson tovább!

A guruhoz nem ér fel a pórnép / Frissült a LifeT!LT válaszával

2016.03.21. 10:03 | Homár Hilda | 153 komment

3694386_9ae04bbf718d785ea7eca82f037d74c9_wm.jpg

Aki fogyózik vagy akár csak egyszer is életmódváltáson törte a fejét az elmúlt 5 évben, az már biztosan belefutott a LifeTiltbe, ahol a módszer kidolgozója egy amerikai kiképző-őrmestert megszégyenítő stílusban osztja az észt, és szidja a nem igazán kidolgozott testű nőket, biztosnak, egyben jogosnak véve, hogy a hájak miatt napokon belül elhagyják őket. A stílustól - biztosan van, akit csak a kíméletlen ordítozás képes motiválni - meg az egész rendszertől - beleértve a kakaóscsiga kérdést is - most vonatkoztassunk el, . De vajon miért kell letiltani az oldalról azt, aki kritikusan áll a dologhoz? 

Hello, 

csak gondoltam megosztom milyen klassz dolog a cenzúra a gyakorlatban.

Ha többen nem is, de az 58.000 facebookos hódoló már úszik a diétás levesben, amit a LifeTilt feltálal. Ha valaki esetleg nem találkozott volna vele, egy régebben fogyókúrázó megmondógyerek kiépített először egy táplálékkiegészítő céget, aztán egy diétás ételek házhozszállításával foglalkozó vállalkozást, ahonnan állítása szerint a létező legtisztább, legigényesebb kajákat lehet rendelni. Meg főleg óhéber mesét habbal.

Olvasson tovább!