Tékozló Homár

Ráírtuk, hogy ropogós az a töpörtyűkrém, mi a probléma?

2016.01.08. 15:40 | Homár Hilda | 60 komment

172.jpg

Ha adhatunk egy tanácsot a Pápai Húsnak: a hasonló panasszal hozzájuk forduló vevőknek a jövőben inkább egy sűrű elnézésekkel és együttérző kifejezések tömött végtelenül kedves levélben ismerjék el, hogy hibáztak, esetleg ajánljanak fel egy termékcsomagot.

Kedves Homár! 

Két hete a Pápai Hús 1913 Kft. által forgalmazott tepertőkrémbe nemes egyszerűséggel beletört a fogam. Az alapvetően homogén, puha készítmény ugyanis elég kemény bőrdarabokat tartalmazott (számomra érthetetlen okokból).

Nem akartam bunkó parasztnak tűnni, ezért a nekik címzett panaszlevélben megírtam, hogy ezidáig meg voltam elégedve az áruikkal, de az ember elvárja, ne legyenek benne olyan darabok, amikbe az ember fogából letörik egy darab (27 éves vagyok, és sosem voltak fogászati jellegű problémáim). Ez nagy mértékben rontja az élvezeti értéket, és lehetőleg mihamarabb próbálják orvosolni ezt a problémát.

Olvasson tovább!

Üres dobozzal, felforrt agyvízzel Szegedre / Frissült a fogyasztóvédők tanácsával

2016.01.08. 11:06 | Homár Hilda | 36 komment

extreme_digital_1.jpg

Ezúttal egy teljesen szürreális ügymenettel boldogít minket az Extreme Digital. Elképesztő, hogy egy hibás készülék cseréjének a doboz logisztikája legyen a kerékkötője! És mielőtt bárki szidni kezdené a levélírót, amiért nem ment azonnal másik üzletbe a dobozával, az pillantson rá az Extrem Digital vidéki hálózatára.

Tisztelt Homár!

Kicsit furcsállva olvastam a sok panaszt az Extrem Digitálról, több mindent vettem már tőlük, nekem nem volt gondom, egészen eddig....

Karácsonyi ajándéknak egy szendvicsütőt vásároltam családunk egyik tagjának. Pick-Pack pontos átvétellel rendben megérkezett. Az első hibát ekkor követtem el, mert nem bontottam ki, hanem egyből becsomagoltam, bízva a termék kifogástalan állapotában. Sajnos Szenteste az ajándék kibontásakor derült ki, hogy a burkolat meg van repedve rajta, így érthető módon mindenki örömébe egy kis üröm is vegyült. Úgy döntöttem, hogy nem küldöm vissza csomagként, hanem január első hetében úgyis elintéznivalóm lesz Szegeden, így visszaviszem az ott lévő üzletükbe, jobb szeretem a személyes ügyintézést. Na ez volt a második hiba....

Olvasson tovább!

Drágállta az 1 méteres földmunkát a UPC, nem lett kábel a családi házban/ Frissült a UP válaszával

2016.01.07. 15:26 | Homár Hilda | 87 komment

upc-logo-1200x800.jpg

Volt már hasonló témájú - ráadásul hepiendes - poszt a Homáron, amiből kiderült, hogy mivel a UPC nem un. egyetemes szolgáltató, mint a gáz- vagy a villanyszolgáltatók, nem köteles beruházni és hálózatot építeni sehol. Ugyanebből a posztból azt is tudjuk, hogy ilyekor általában felajánlják a vágyakozó ügyfélnek, hogy szálljon be a kábelhúzás költségeibe, és jó esetben végül a UPC egy előfizetővel, Kovács Hugó meg a kedvenc sportcsatornájával boldogabban jön ki az egyezkedésből. Zoltánék esetében ez a lépés kimaradt, és nem ez a legfurább jelenség a házuk táján.

Tisztelt Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság!

Az alábbi panaszom kivizsgálását szeretném Önöktől kérni.

Az UPC honlapján (www.upc.hu) 2015. november 18-án rendeltem meg kábeles szolgáltatásokat. A megrendelésnek előfeltétele volt, hogy az UPC oldalán található címkeresőben pontosan megadjam a címet (Gödöllő, xxxxxxx u. xx.), ahová a szolgáltatást kérem (UPC-n kívül a többi szolgáltatótól IPTV-t kapunk ezen a címen). Az UPC összes szolgáltatása elérhető volt akkor a megadott címen, ezért a rendelésem le tudtam adni (Trio TV Max csomag, ingyenes!!! bekötéssel, 2 éves hűségnyilatkozattal, 10499 Ft/hónap áron, tv+internet+telefon). A beszerelés időpontját is ki tudtam választani, ezt 2015. november 24-e délutánjára kértem.

Olvasson tovább!

A Vatera ügyfélszolgálata nincs a topon/ Frissült olvasónk kiegészítésével és a Vatera válaszával

2016.01.06. 14:44 | Homár Hilda | 59 komment

vatera_1.png

Olvasónk ránézésre kicsit összeesküvés-elméletes-paranoid megfejtést spekulált össze a problémája hátterében álló jelenségre. Valószínűsíthetőbb, hogy egy helytelen adatlapkitöltés miatt törölték a cuccait (tippre: személyes átvétel vs. szállítási költség:van beállítás, bár az egész adatlapot tekintve világos, hogy a postázásra érti az utóbbit), minthogy egy Vatera-alkalmazott személyes bosszút hirdetett egy felhasználó ellen, de az az ügyfélszolgálat is nézzen mélyen magába, amelyik  nem tudja érthetően elmagyarázni ezt a reklamáló panaszosnak. Pláne, ha 8 évig jó volt az a formátum, ahogy csinálta. 

Kedves Homár Hilda!

Egy Vaterával kapcsolatos panaszt szeretnék megosztani Veled. Tudom már lerágott csont, mert a nagyon sok rá a panasz, inkorrekt hozzáállásukról és mérhetetlen kapzsiságukról, de amit most tettek az úgy gondolom minden határon túlmegy. Kérem, hogy a hozzászólók kíméljenek meg a „aki Vaterázik sikeres nem lehet” stb. hozzászólásoktól, próbáljunk a témára koncentrálni, és megoldást találni hogy lehet fellépni a cég nyilvánvaló túlkapásai és visszaéléseivel szemben. Köszönöm.

Olvasson tovább!

Extrém futam: 30 munkanapos a visszautalás átfutása a bankok közt/ Frissült a fogyasztóvédők válaszával

2016.01.06. 10:26 | Homár Hilda | 47 komment

screenshot_2016-01-06_09_46_52.png

Az ünnepek elmúltával sorra érkeznek Duplán Szomorú Olvasóink levelei. Ők azok, akiknek a vásárlás sem jött össze, és a pénzüket sem kapták vissza. A csalódás, a sok macera, a sokszor érthetetlen kifogások és a dolog alapvető igazságtalansága miatt ki-ki a maga vérmérséklete szerint fortyog persze. A higgadt úriembernek tűnő Andrást például csak egy nagyon moderált ördögözésre késztette, hogy a Libri félretájékoztatta, a visszajáró pénze meg egy hónapja bolyong valahol a bankok útvesztőjében. Szerintünk ugyan a könyves cég által vállalt 14 nap a visszautalásra, és nem a bankok közti átfutásra vonatkozik, magát a folyamatot pedig a Libri elindította, de akkor is felháborító, hogy a fizetés egyből megy, a visszakerülésre meg másfél hónapot kell várni. Az meg teljesen érthetetlen, hogy miért látható még mindig a nem kapható termék a webshopban.

Kedves Homár blog,

Nem tartom magamat egy rossz vásárlónak, és kifejezetten türelmes és megértő tudok lenni, de történt egy eset amelynél már-már az agyvérzés kerülget.

Egy módfelett idegesítő karácsonyi ajándékvásárlási kálváriámat szeretném megosztani a nagyérdeművel, és lehetőleg elérni, hogy a Libri-t mindenki kerülje, amilyen messze csak lehet.

Olvasson tovább!

Mégis kinek a hibája, ha nem működik a parkolóautomata?

2016.01.05. 15:31 | Homár Hilda | 181 komment

24041.jpg

Rendszeresen visszatérő kérdés a Homáron a parkolás, de az utóbbi időben leginkább a mobilparkolási rendszerre érkezett panasz. 2016 nyitóposztja a témában meglepő módon mégis a hagyományos pénzbedobálós módszerre fújja a pokol kénköves tüzét. 

Kedves Blog,

Röviden a történetem, ha gondolod tedd közzé, hogy más ne járjon így!

Ma reggel a János Pál Pápa téren parkoltam le. Történetesen a 3.-as számú épület előtt, ahol pont volt egy parkolóautomata. A nagy hidegben csonttá fagytak az ujjaim, amíg "küzdöttem" a géppel, hogy adjon jegyet. Sikertelenül. 

Olvasson tovább!

Igazi kínai mobiltelefont hozott a Jézuska

2016.01.05. 09:28 | Homár Hilda | 82 komment

screenshot_2016-01-05_09_49_12.png

Oké, a Huawei kínai cég, úgyhogy egy P8 Lite-on teljesen adekvát a generál kínai menü, a dobozban a kínai használati utasítás meg a két, peckesen álló lyukas fémizével ellátott kínai töltő - csak nem Magyarországon, ahol jogosan vár el az ember magyar nyelvű leírást és EU-s szabványú kiegészítőket. És mindezt nem kompenzálja a pult alól előrángatott átalakító, hiába gondolja azt a GSM Home.

Malac is calling!

Sz'al karácsonyra hozott a Jézuska egy Huawei P8 Lite-ot a gyereknek (ez egy ilyen modern Jézuska, érted). Nagy volt az öröm, és még nagyobbra nőtt, mikor sikerült az alapból feltett echte kínai nyelvű oprendszert egy vidám családi dzsembori keretében lecserélni a feltelepített magyarra, nem kicsit emelve ezzel a szenteste fényét. Az örömbe azonban egy kis üröm is vegyült, midőn rádöbbentünk, hogy a készülékhez mellékelt töltő még véletlenül sem európai szabvány, hanem. (A kizárólag ékes mandarin nyelven íródott kezelési leíráson még nagyvonalúan túltettük magunkat.)

Olvasson tovább!

Mi az a határidő a csekken?

2016.01.04. 14:48 | Homár Hilda | 128 komment

elmu_1.jpg

Idén lesz 6 éve, hogy változott a csekkbefizetés határidejének szabályzása, de úgy tűnik, még mindig van, akinek gondot okoz a rendszer. A rend kedvéért megkérdezzük az Elműt, hogy ők miért nem a befizetési határidőt tüntetik fel, ami az összes ilyen problémát és a mentén felmerülő anyázást megelőzné, de azért lássuk be, hogy a hivatalos papírok elolvasása és a gondolkodás legalább olyan fontos dolog az életben, mint az öntudatos fogyasztás.

A villanyszámla ker.elmu.hu lapon bankkártyával való fizetés e-mail-es visszaigazolása tartalmazza ezt a tájékoztatást:

SZÁMLA KIEGYENLÍTÉSRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS: A számla egyedi átutalással történő kiegyenlítése esetén kérjük, hogy a megjelölt fizetési határidő előtt minimum 1 munkanappal, egyéb kiegyenlítés (csekkes, bankkártyás) esetén kérjük, hogy a megjelölt fizetési határidő előtt minimum 2 munkanappal indítsa el a számla rendezését. Erre azért van szükség, hogy a kiegyenlítendő összeg a számlán feltüntetett fizetési határidőre biztosan megérkezzen Társaságunkhoz, ezzel elkerülve a késedelmi kamat felszámítását.

Olvasson tovább!

Sok telefon és rohangálás semmiért / Frissült a Telekom válaszával/ Frissült a fogyasztóvédők véleményével

2016.01.04. 09:30 | Homár Hilda | 145 komment

telekom-logo.jpg

Szegény Lilinek egész komoly érzelmi és ügyintézési hullámvasutat kanyarított a Telekom azzal, hogy a telefonos ügyfélszolgálat konzekvensen mást mondott, mint az üzletek, ahol próbálkoztak a frissen vásárolt iPhone cseréjével. A 16 gigából végül nem 64 giga lett, hanem ez a poszt, de legalább meg tudjuk kérdezni a T hivatalos álláspontját az esetről.

Kedves Hilda!

Lehet, hogy nincs igazam, de mindenképp szeretném megosztani veletek is, ami történt.

Szombaton vettem a páromnak egy iPhone 6s 16gb készüléket. Most azt hagyjuk, hogy mire jó meg mire nem ez a telefon, nem az a lényeg. Vasárnap este meg is kapta, de kiderült, hogy a 16gb nem igazán sok mindenre elég, jobb lett volna egy 64gb-os készülék. Na, mit lehet ilyenkor csinálni, gondoltam a 3 napban benne vagyunk, majd kicseréljük. Hétfőn ő bement a helyi T-mobile-ba, ahol azt a tájékoztatást kapta, hogy nem valószínű, hogy ki fogják cserélni, ha nincs garanciális baja. A történethez hozzá tartozik, hogy már nem hűségidős előfizetésem volt, ezt váltottam egy drágábbra és vettem mellé kamatmentes részletre a telefont.

Olvasson tovább!