Tékozló Homár

Kártérítés helyett feljelentette ügyfelét a Groupama/ Frissült a fejleményekkel/ Frissült az ügy végével

2016.01.29. 15:17 | Homár Hilda | komment

groupama_logo.jpg

Azt hiszem az ilyen esetek miatt él az az általános kép a biztosítókról, hogy csak a szerződéskötésig fontos nekik az ügyfél. 

Kedves Homár!

 2015. június 9.-én villám csapott a házunk előtt álló villanyoszlopba, aminek következtében tönkrement egy Sony Vaio laptop és a vezetékes telefon. (A szomszédaimnál is keletkeztek hasonló károk – ezeket az ő biztosítójuk már régen kifizette.) A kárt bejelentettem a Groupama Biztosítónak, majd beadtam a laptopot a Sony szakszervízbe.

Olvasson tovább!

Na, így kell a panaszt kezelni!

2016.01.29. 10:19 | Homár Hilda | komment

via GIPHY

Ha nem is kifejezetten BÜ (Boldog ügyfél) poszt, mert azon már semmi sem segített, hogy a szemetet el kellett takarítania Bálintnak, de cserébe olyan csudiszép bocsánatkérő levelet kapott a Ventil-Teamtől, hogy még! Lehet tanulni tőlük, valahogy így kéne a panaszokat kezelni mindenhol.

Tisztelt Ventil-Team!

Egy Hajdu bojlert rendeltem Önöktől, a webáruházon keresztül. Két nap múlva kiszállították, a futárok nagyon kedvesek és türelmesek voltak, meg voltam velük elégedve. A bojler is jól működik. De ugyebár egyik sem az Önök érdeme. Amit a cégükről tapasztaltam az példanéküli.

Olvasson tovább!

Szánkózás helyett vesszőfutás a Mátrában

2016.01.28. 16:33 | Homár Hilda | komment

10921251_366523_a56224fe79e70448649568874df68dd0_wm.jpg

Angie és családja nyilvánvalóan egy önfeledt szánkózós napra készült a Mátrában, ami helyett egy folyamatos problémamegoldásból álló nap kerekedett nehézkes ügyintézéssel, bumburnyák pincérrel, síró gyerekkel meg a rettenetes emlékként megmaradó nap többi kellékével. Elhisszük, hogy délutánra a francba kívánták az egész hegyet. 

Kedves Homár!

Tegnapi napon 2016.01.24-én a Mártába mentünk szánkózni, érkezésünktől számított kb.: 1 órán belül világossá vált számunkra, nem a turista a hülye, amiért kerüli a magyar helyeket, hanem a szolgáltatók azok, akik miatt az ember nem szívesen tér vissza újra.

Vasárnap reggel 3 felnőtt és 3 pici gyerek (4; 2,5; 1,5), elindultunk a Mátrába szánkózni. Célunk Kékestető volt, ismerős tanácsolta, ott van szánkópálya és lehet szánkót is bérelni, így még venni sem kell. Eredetileg ez az ismerős is jött volna, de a pici beteg lett, így hatan vágtunk neki a kalandnak.

Olvasson tovább!

Kinyírta a mirelitkészletet a vadiúj hűtő

2016.01.28. 10:11 | Homár Hilda | komment

10913643_366071_b43f72a26d23c85bc04980f3286120bc_wm.jpg

Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört. Gábort konkért cselekvési tervvel próbáljuk vigasztalni a poszt végén.

Kedves Homár,

A következő történet esett meg velem a napokban.

Van egy öreg kiszuperál noname hűtőgépem, ami már ide s tova 8 éve megbízhatóan rója velem az utat, de már megérett a nyugalmazásra. Így 2016-01-13-án felkerestük párommal az Árkád üzletben található
Media Markt szaküzletet, hogy majd ott megtaláljuk a kedvünkre való gépet.

A kihelyezett hűtőgépek között feltűnt egy akciós áron kínált Whirlpool WBE34112 S típusú hűtőgép, 90.000 forintért. Ez épp a mi pénztárcánkhoz való volt, és tudta azokat a funkciókat amire nekünk
szükségünk volt. Az eladó/szakértő segítségét is igénybe vettük, aki felvilágosított, hogy ez egy jó hűtő, megbízható, panasz még nem érkezett rá, így megkértük, hogy akkor ha lehet egy ilyet elvinnénk. Azt mondta, hogy ez az egy darab van, ami épp ki van állítva, de alig pár napja került csak kihelyezésre, sérülésmentes, és ugyanúgy vonatkozik rá minden garancia és jótállás, mint a dobozolt termékekre. Hagytuk magunkat meggyőzni, és kifizettük a kért gépet.

Másnap vártam a házhozszállítást, ami az ígért időben meg is történt, a lakásba felhozták a gépet, ami leellenőriztem, és sértetlennek találtam. Pár óra várakozás után beüzemeltem, és úgy tűnt minden
működik, így átpakoltam bele a régi gépből az élelmiszert, a régit pedig egy ismerős el is vitte.

Szombaton éjszaka, azaz két nappal a vásárlás után tapasztaltam, hogy a fagyasztó részben lévő élelmiszer kezd érdekes halmazállapotot felvenni, azaz olvadásnak indult, a felső rész pedig lassan eléri a konyha hőmérsékletét. Vasárnap délelőtt, amint lehetőség nyílt rá, hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a probléma, az ottani ügyintéző csak azt tudta hajtogatni, hogy ehhez neki semmi köze, mert ő webshop, én meg az áruházban vettem, hívjam azokat. Rendben, hívnám én, csak épp vasárnap reggel van, és azok még legalább 24 óráig nem érhetőek el, addig meg valószínű oszlásnak is indul az elkövetkező hetekre, hónapokra szánt élelmiszer. Válasza az volt, hogy sajnálja, de ez az én problémám, ő ezt nem tudja megoldani, csináljak amit tudok/akarok. Vagy hívjam a Whirlpool szervizt, majd azok megoldják. Természetesen azok is csak hétfőtől érhetőek el.

Eljött a hétfő reggel 10 óra, na akkor hajrá, hívtam az áruházat. Egyből le is akartak koptatni, hogy hívjam a szervizt, ehhez nekik semmi közük, majd a szervizes kimegy, megnézi és megszakérti a
készüléket, ad egy szakvéleményt, hogy az valóban gyári hiba, és majd azzal fáradjak be hozzájuk, akkor eldöntik, hogy mi legyen. Itt kezdett egy kicsit bedurranni az agyam, de hívtam a szervizt, hátha emberbarátibb szolgáltatás kapok.

Nagyot tévedtem. Ügyfélszolgának egyetlen ajánlat volt, majd holnap jön egy szerelő valamikor 9-16 óra között, és megnézi a gépet. Semmilyen megoldást rugalmasságot nem tapasztaltam, mondtam, hogy hát nem érti meg, ott van/volt a kajával telepakolt hűtő, ami nem működik. Őt ez nem érdekli, nem tud megoldást, csak azt, hogy majd holnap VALAMIKOR kijön a szerelő. Az, hogy az élelmiszer megromlik, az senkit nem érdekelt, azt mondták az az én gondom, oldjam meg, tegyek panaszt, vagy amit akarok, de a szerelő akkor is csak holnap tud menni legkorábban.

Most jelenleg hétfő este van, ott tartok, hogy elment egy napom a házhozszállítást várva, el fog menni még egy napom holnap, amíg a szerelőt várom, és egy harmadik is amikor a Media Marktból hajlandóak
lesznek eljönni a bekrepált gépükért, nem beszélve arról, hogy a szakértői véleményt ki másnak, mint nekem kell személyesen bevinni hozzájuk. Most épp azon gondolkozom, hogy a megrohasztott élelmiszerből viszek magammal egy kis termékmintát.

Kedves Homár, ilyenkor a vásárlót milyen jogok illetik meg, mert ez a hozzáállás a véleményem szerint elfogadhatatlan. Ki fogja megtéríteni nekem a kiesett időmet, a megromlott élelmiszert, és kisimogatni a
felborzolt idegeimet?

Media Markt - Whirlpool: Ez egy kurv@ szar döntés volt, mert hülye vagyok.

Üdv:

Gábor

Kedves Gábor!

A 10.000.-Ft eladási ár feletti tartós fogyasztási cikkek, - köztük az általad vásárolt hűtő esetében is, - amennyiben a készülék a vásárlástól/üzembe helyezéstől számított 3 munkanapon belül meghibásodik, a vállalkozás köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A meghibásodást be lehet jelenteni annál a vállalkozásnál, ahol a terméket vásároltad, vagy közvetlenül a jótállási jegyen szereplő szervizhez is lehet fordulni. Ebben az esetben a vállalkozás nem vizsgálhatja, hogy mikor keletkezett a hiba, azonnal köteles kicserélni a terméket. Ha a vállalkozás nem hajlandó a terméket kicserélni, igényed érvényesítése iránt Békéltető Testülethez fordulhatsz.

A készülék hibájának orvoslása mellett persze kérheted a károd megtérítését is. Tekintettel arra, hogy az ilyen irányú igények érvényesítése bíróság elé tartozik, ezért célszerű először megpróbálni megegyezni a vállalkozással. Javasoljuk, hogy írásban keresd meg a vállalkozást, írd meg, hogy mi történt, készíts egy listát a megromlott élelmiszerekről, és azok áráról, majd közöld a vállalkozással, hogy hajlandó vagy eltekinteni a pereskedéstől, ha megfizetik a megjelölt összeget. Bizonyítékként készíts fényképfelvételeket az élelmiszerek állapotáról.  

Alkalmazott jogszabályok:
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Parkolási anomália körúton

2016.01.27. 14:55 | Homár Hilda | komment

 screenshot_2016-01-27_10_32_28.png

Első blikkre olvasónkkal annyi történt, hogy az app a körút másik oldalára, és ezzel rossz zónába képzelte őt és a kocsiját. Ott valóban csak 8:30-tól kell  fizetni, úgyhogy ez rendben lenne, és csak alátámasztja az Alapvetések az élethez VI. egyik fő gondolatát: semmit ne csináljunk agyatlanul. A sztorinak viszont van egy érdekesebb része. A színház előtt ugyanis tényleg reggel 8-tól kell fizetni, viszont - ahogy a fenti képen is látszik - csak 265/óra díjszabás alapján. Hogy ebből hogy lett 200 ft 27 percre? Na, ez a rejtély.

 

Tisztelt Homár!

Tegnap úgy hozta a sors, hogy Budapesten az Erzsébet körúton, a Madách Színház előtt kellett parkolnom és az alábbiakat tapasztaltam. A Telekom hálózat segítségével mobillal szerettem volna parkolni és a mellékelt üzenetet kaptam.

Olvasson tovább!

Visszakozott a Telekom

2016.01.27. 09:58 | Homár Hilda | komment

telekom-logo.jpg

"A szerződésemet természetesen nem néztem meg" félmondatnál kicsit felszaladt a szemöldököm, mert ez a fajta öntudatos okostóniság szokta a legnagyobb koppanásokat okozni, de aztán kiderült, hogy KözepesGrofó nemcsak öntudatos, hanem tudatos is, méghozzá nagyon, és kivételesen épp az kellett, hogy ne fogadja el az aláírtakat. Ettől mondjuk a szerződését még megnézhette volna persze. 

T. Homár!

Tömören leírom a kálváriámat, mert könnyen elképzelhető, hogy sok ügyfélnél bepróbálkoznak ezzel a tisztességtelen – és szerencsére törvénytelen – módszerrel.

2 éves hűségidejű mobiltelefon előfizetői szerződést kötöttem a Telekomnál (ilyet ma már nem tennék). Bő 1 év után már váltottam volna, de eszemben volt a hűségidő, úgyhogy kivártam.

Olvasson tovább!

Egyszer csak hopp, született egy számlavezetési díj a semmiből

2016.01.26. 15:19 | Homár Hilda | komment

4229560_26c587317fde4af6d8f1d87fb202c931_m.jpg

Azoknak, akiknek fejében a banki terminológia mozaikszavai megállnak a KP, az ATM és a THM minimálháromságnál elmondjuk, hogy a sztoriban oly fontos szerepet játszó TBSZ a tartós befektetési számlát takarja. Erről mindent bővebben itt találhatnak az érdeklődők. Zoltánnak pedig első blikkre a PBT-nél (Pénzügyi Békéltető Testület) kéne folytatnia az igazságkeresést.

Kedves Homár!

A mai világban elképzelhetetlennek gondoltam ezt az esetet, hogy meg meri tenni egy nagy hírnevűnek mondott Magyarországon működő telephelyű KBC nevű brókercég, hogy igencsak trükkösen kényszerítsen a számlavezetési díj utólagos megfizettetésére egy olyan TBSZ számlára, amire 2010-ben ingyenesen szerződött vele egy ügyfele.

Részletesen így történt:

Olvasson tovább!

Nagyon fontos információk nem tudni kiknek szánva/Frissült a MÁV válaszával

2016.01.26. 09:44 | Homár Hilda | komment

mav_logo_1.jpg

Olmayan Türkçe konuşan kullanıcılar için önemli bilgiler. - egy ilyen felirat nagyon hasznos lenne a MÁV-honlap készítőinek, ha mondjuk a török vasúttársaság honlapján próbálnának meg tájékozódni?

Vagy teljes töketlenség, vagy az évszázad trollkodása magyarul elhelyezni egy apróbetűs linket a nem magyar anyanyelvű felhasználók tájékoztatására. Amúgy rákattintva elmondja angolul, hogy a nyelvet a jobb felső sarokban lévő gombokkal lehet átváltani.

Olvasson tovább!

Hétfő reggeli kalandjárat a BKV-nál / Frissült a BKV levelével

2016.01.25. 14:21 | Homár Hilda | komment
IMG 20151202 102043


Egy amúgy nehezen induló hétfő reggelt már a troli lerobbanása nagyon fel tud dobni. Az meg egészen különösen álmosságűző pillanat lehet, amikor a kisegítő járat egyszer csak szó nélkül másfelé kanyarodik, és a város egy véletlenszerű pontjára szállítja utasait. Jó reggel Budapest!

Tisztelt Tékozló Homár!

Megírom történetemet ami ma reggel nagyon kiakasztott. 

Az iskolába készültem (XIII.) kisfiammal a 76-os Trolibusz reggeli járatával. A busz reggel az Izabella utcai megállónál állt. Több zöld lámpa váltás ellenére sem indultunk el a megállóból , noha a körülmények lehetővé tették volna. Vártunk és vártunk, de a busz nem indult el. Ezután megkérdeztük a sofőrt, hogy miért áll a busz. Elmondta, hogy áramszünet van és hogy rossz a mikrofon (állítólag ő többször bemondta) arról ő nem tehet.

Olvasson tovább!

Isten és a Digi malmai elképesztően lassan őrölnek

2016.01.25. 10:43 | Homár Hilda | komment

264.jpg

Rutinügyekből születhetnek a legrémesebb, legidegölőbb, legarcvakarósabb, legléleknyomorítósabb sztorik. Szegény Steve például tavaly augusztus óta próbálja átíratni a szolgáltatását a Diginél.

Kedves Homár!

A DIGI-vel 2015.08.19-e óta tart vesszőfutásom. Azóta megoldhatatlan feladat elé állítottam eme remek szolgáltatót, mely akár 1000 Mbit/s sebességgel is tud menni, de jaj neked, ha az ügyfélszolgálattal akad dolgod.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása