A láthatóan egy szuszra kiömlesztett levél és a felkiáltójelek garmadája bizonyítja, hogy olvasónk tényleg csak egész picit túloz, amikor azt írja, hogy az ügy intézése közben eldurrant az agya, és kihordott lábon egy infarktust meg egy agyvérzést is. Első és legfontosabb üzenetünk: az egészség mindennél fontosabb! A másodikra picit várni kell, de megkérdezzük a tanácsadókat, hogy mennyi ideig üldögélhet törvényileg egy polcon a javításra beadott gép, mielőtt elküldik a szervizbe.
Sziasztok! Megpróbálom röviden,tömören leírni azt ami 1 hónapja húzódik az Extreme Digital és köztem! Szóval...2015.11.16.-án vásároltam a székesfehérvári ED üzletben egy fényképező gépet-nem az olcsóbbik fajtát-aminek idén-1 éven belül-2016.11.02.-án megadta magát a töltője! Volt nagy kapkodás mert én evvel dolgozom és ugye a nyakamon volt 2 havi,napi 2 karácsonyi fotózás,hónapokkal előre lefoglalva! Az ideg szétvágott...nem tudtunk mást tenni,garancia levél elő,futás Fehérvárra leadni a gépet mivel még 14 napig garis volt a készülék! Ott közölték,h maximum 3 hét a javítás! Nem tudtam mást tenni,erre számítottam! Ezután jött a fekete leves...2,5 hét után gondoltam érdeklődök,hogy tudni-e már valamit a javításról? Fogom a telefont,tárcsázom az ED ügyfélszolgálatát ahol egy nagyon készséges néni 28 perc zenehallgatás után szándékozott felvenni a telefont! Darálom a kérdéseimet,h ugyan mi lehet,hol lehet a gépem mert lassan letelik a 3 hét amit ígértek! Erre közli,hogy a gép 11.hó 14.-én (12 nappal később mint ahogy én bevittem) lett elküldve a szervizbe és onnantól számított 30 nap a javítás! MIIIIIIICSOOODAAAAA???MI A F@SZOMAT CSINÁLTAK A GÉPEMMEL 12 NAPIG FEHÉRVÁRON???MIÉRT A GARI LEJÁRTA ELŐTT 2 NAPPAL LETT ELKÜLDVE A SZERVIZBE??? Na ott robbantam...szegényen csattant az ostor,de,hogy azonnal kihordtam lábon egy szívrohamot és egy agyvérzést az fix! Azonnal kapkodni kezdtek,hívták az szervizt majd e-mailben megerősítették,hogy valóban 14.-től számított 30 nap a javítás! Azóta volt már több telefonos harcom is velünk,sz@rnak a dologra,szerintük minden tőlük telhetőt megtettek...ennyi telik tőlük! Uh,felkerestem a fogyasztóvédelmet,a Békéltető testületet megtettem a szükséges lépéseket és ha kell tovább megyek és minden egyes forintot bevasalok rajtuk ami miattuk kiesett, akár peres úton! , Érdemleges válaszokat természetesen azóta sem kaptam semmire! Uh most várok,hogy hogyan tovább! Köszi ha elolvastad! Szép napot mindenkinek!