Tékozló Homár

Kábelt meg vegyen magának, ahol akar!

2016.02.19. 09:33 | Homár Hilda | 65 komment

emag_1.png

Péter igazán jóhiszeműen és türelmesen állt a karácsonyi ajándéka hosszan húzódó történetéhez, de kibírta nevetés nélkül az esetet, pedig mint egy rossz bohózatban, úgy röpködnek benne az olyan események, mint a nincs kábel, rossz a kábel, majd rossz a kütyü, és a csúcspoén: a kábelt szerezze be a vevő, ahol akarja.

Tisztelt Tékozló Homár blog!

Az én történetem is még tavaly indult, és eredetileg nem is velem. Sajnos a karácsonyi ajándékommal egy jó kis EMAG-os ügyintézést is kaptam...

Idén karácsonyra kértem édesanyámtól egy laptop hűtőt, mivel az előző már tönkrement, és ezzel egyben az USB hub általi kábelrengeteget is kiválthattam volna.

Olvasson tovább!

Nagyon hosszú a munkanap a Mall.hu-nál

2016.02.18. 15:40 | Homár Hilda | 51 komment

mall-logos.png

1 munkanapot ígért a Mall.hu kiszállításra, kár, hoyg ezt még tavaly decemberben tette. Az eredmény egy klasszik Vigasztalan Várakozó Webess Vásárló levél sok mérgelődéssel és csigalassúsággal haladó ügyintézéssel. A tanulságot maga Péter vonta le: "Ha valaki mégis náluk vásárolna, csak utánvéttel vásároljon, és minden esetben bontsa ki a terméket átvétel előtt." Ámen.

Kedves Homár Fogyasztóvédelmi Blog,

December 27-én vásároltam egy hűtőgépet a Mall.hu oldalán, amelyet bankkártyával előre fizettem. A szerződési feltételeik szerint 1 munkanapon belül kiszállítják a terméket Budapesten belül. A vásárlás után egy nappal vissza is jelezték, hogy átadták a szállítmányozási partnernek. 

A terméket vártam két ünnep között, de nem érkezett meg. Január első munkanapján felhívtam őket, majd telefonon azt a választ kaptam a futárszolgálattól, hogy vissza szállították a Mall-hu központi raktárába feltehetőleg a csomagolás sérülése miatt. Ezután felhívtam a Mall.hu ügyfélszolgálatát ahol annyit mondtak sajnos még nem látják így holnap érdeklődjek újra, de ilyen esetekben visszautalják az összeget.

Olvasson tovább!

Két nullás számla után egy húszezres követelés a behajtótól, hej!

2016.02.18. 09:51 | Homár Hilda | 83 komment

telenor_logo.png

Létezik vajon, hogy az előfizetés lemondása után már csak papíralapú számlát tud küldeni egy cég, ami addig elektronikusan számlázott?

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer én is Homár áldozat leszek, de hát mindent el kell kezdeni valamikor..

2015-ben előfizettem a Telenornál mobilinternetre, mert többször is költöztem, és egyszerűbbnek tűnt, mint vesződni a vezetékessel, hogy aztán pár hónap múlva lemondjam. A stick remekül működött, viszont májusban megoldódott a lakáshelyzetem, igy a mobilinternetet is lemondtam. Beballagtam az ügyfélszolgálatra, ahol kifizettem a dijakat, és elfelejtettem az ügyet.

Nem úgy a Telenor.

Olvasson tovább!

Nettósítás utólag, az a baj!

2016.02.17. 14:54 | Homár Hilda | 14 komment

webshop-onlineshop-teaser.jpg

Nem vagyunk hozzászokva a felelősségvállaláshoz, ezért is keltett elismerést a hír pár hete, hogy a H&M nem visszakozott, hanem tényleg 18 forintért adta el a véletlenül 18 forintra leárazott pólóit. Mert ami fekszik, nyugszik. A Pauer-Land nem így gondolja ezt, Ildikó viszont, ha megteheti, álljon nyugodtan a sarkára, kérje vissza a pénzét, és költse el ott, ahol nem változnak menet közben a feltételek.

Kedves Homár!

A mai napon rendeltem egy terméket a Pauer-Land áruház honlapjáról, meg is érkezett a visszaigazolás, miszerint a fizetendő összeg bruttó 21580 Ft + 1990 Ft szállítási költség. Most hívtak a cégtől telefonon, hogy a rendelésem megdrágult, nettó 21000 Ft a termék. 

Szeretném megkérdezni, hogy ezt így lehet-e, vagy köteles a kereskedő a korábban feltüntetett és visszaigazolt áron kiszolgálni? 

Olvasson tovább!

Idióta ügyfelek a rögtönítélő bíróság előtt

2016.02.17. 09:52 | Homár Hilda | 102 komment

7919461_155813_baa4bea51c713b785f958f51d68225a3_wm.jpg

Egy bankban az ember a sokadik bankrablós film után is leginkább neutrális térben félmagas pultok mögött üldögélő finoman sminkelt nőkre, decens férfikollégákra, némi fojtott hangú morajra és a sorszámjelző pittyegésére számít. Ehhez képest Gáborékat egy mezei keddi napon gúnyolódó alkalmazottak és lincshangulat fogadta. Mi lehet mondjuk egy zsúfolt pénteken?

2016. január 5-én este fél öt után kicsivel érkeztünk meg kedvesemmel az Unicredit Bank Sugár Üzletközponti fiókjába, hogy társkártyát igényeljünk egy meglévő bankszámlához. Az bankhoz érve már kívülről is feltűnt, hogy rengetegen vannak, tulajdonképpen az ingyen osztogatnak valamit szófordulat fordult meg mindkettőnknek a fejében.

Miután beléptünk az ajtón, ahol a sorszámkérő automata mellett (de inkább előtte, mintha testével akarná védeni tőlünk) ott állt a biztonsági őr hölgy. Érdeklődött, hogy mit szeretnénk ügyintézni. Mikor mondtuk, hogy mi a szándékunk, akkor nyugtázta, hogy akkor jó, lakossági, mert vállalati ügyintézést már nem lehet kezdeményezni. Picit furcsállottuk a dolgot, de hozzászoktunk már a mindennapos „csodákhoz”, ezért nem kerítettünk a nagy feneket a kijelentésnek.

Olvasson tovább!

Használt fejhallgatót küldött Telekom webshop

2016.02.16. 14:53 | Homár Hilda | 58 komment

telekom-logo.jpg

Pár éve visszakúszott a divatba a fejhallgató, és bár a korábbi trendhez, az agybadugós kis fülesekhez képest nyilván kevésbé undi a használt fejes, azért ha újért fizetünk, talán nem olyan extrém dolog originálra számítani, ugye?

Hello Homár,

Tegnapi napomat édesítette meg a kedves Telekom, gondoltam kiírom magamból.

2015 végén megrendeltem a webshop-ból egy Nokia fejhallgatót. A rendelés és a kiszállítás rendben lezajlott. Amint kibontottam a csomagot már gyanús volt, mivel a fejhallgató dobozán a biztonsági (felnyitást jelző) hologrammos matrica el volt szakítva. Miután kibontottam a legnagyobb megdöbbenésemre tapasztaltam, hogy a termék használt. A kábelek kibontva, a fülhallgató látványosan kéken elszíneződve... Egyértelműen látszott, hogy ezt valaki már használta.

Olvasson tovább!

Az Erzsébet-program feltalálta nyugdíjasoknak az online sorbanállást

2016.02.16. 09:52 | Homár Hilda | 67 komment

10992865_371935_8f2ee56aafbefe3771535a26d5947a72_wm.jpgA Homár megpróbált regisztrálni az Erzsébet-program oldalán, hogy élőben is láthassa a csodálatosnak tűnő online sorbanállás újítását, de bevalljuk, hogy a tesztalanynak kitalált Kovács Margó nénit egy érthetetlen hibaüzenet miatt a legnagyobb igyekezettel sem sikerül belepaszírozni a rendszerbe. Érdeklődve és reménykedve várjuk kommentekben a pozitív ellenpéldákat!

Nyugdíjasok Erzsébetutalványa!

Államunk és Pártunk úgy gondolta hogy ha már lenyúlta a caffetéria rendszert akkor juttat a nyugdíjasoknak is alamizsnát (hogy személy szerint kinek az más kérdés). Az igénylés menete a következő:

Olvasson tovább!

Ki tette tönkre a kütyücskémet?!?

2016.02.15. 14:51 | Homár Hilda | 38 komment

dsc_0033.jpg

Szegény Zoli kütyüje elég csúnya állapotban érkezett meg hozzá. De vajon igaza van, amiért egyértelműen a Magyar Postát kutyázza miatta? Előítéletes vagy tapasztalt? Szavazzon!

T. Homár!

Emlékeztem még egy régi indexes cikkre a postával kapcsolatban... nem homáros cikk volt, de nem tudom hirtelen, hová is írhatnék kínomban.

Nem rendeltem már külföldről egy ideje, mert egyre másra törték a csomagjaimat, persze hiába reklamáltam, rendre kiderítették belső vizsgálattal hogy az én hibámból tört el pl. a CD, mert ha nagyobb lenne a postaládán a bedobónyílás, akkor beférne. Nem is azért, mert addig erőltette a vén alkesz postásunk, amíg félbetörve, de befért valahogy a csomagom, nem.... A könyv pl. csak félig lógott ki az ajtóbedobónkból (mert ilyen is van), a gerince durván le lett darálva, de abban az esetben sem hibázott a posta.

Olvasson tovább!

Ígérgetésben a Mömax is jó

2016.02.15. 09:50 | Homár Hilda | 42 komment

A videói alapján extrán morbid humorú osztrák Mömax, a Baumax helyére benyomuló bútoráruház-lánc, mely tavaly ősszel nyitotta első üzletét Magyarországon, ennek megfelelően nem szerepelt még a Homáron. Eddig.

Kedves Homár!

A múlt év 51. hetében feleségemmel betértünk a győri Mömax áruházba, azzal a feltett szándékkal, hogy a gyerekeknek vásárolunk néhány bútort az új lakásunkba. Mivel éreztük, hogy közel a karácsony, ezért úgy gondoltuk, hogy vagy megérkezik vagy nem, de azért reménykedtünk hogy a " fa alá" kerülhetnek. Annak rendje és módja szerint ki is választottunk mindent, és ígéretet kaptunk (az egyébként nagyon kedves eladótól), hogy az egyik része mindenképpen megérkezik az 52. héten, a maradék pedig legkésőbb a jövő év első hetében. Az előleget kifizettük és nyugodtan távoztunk.

Olvasson tovább!