Tékozló Homár

Hosszú út a semmibe

2017.10.05. 12:57 | Homár Hilda | 69 komment

angry-animals-28-5888780d3ae34_605_1.jpg

Szegény Zsolt 4 hónapig hajtotta a beteg tabletjének az ügyét, azért, hogy aztán a Média Marktot, 2 szervizt és a Békéltetőt is megjárva ott álljon a startmezőn megint.

Kedves HomárBlog!

Próbálok objektív maradni és időrend szerint haladni.

2016. 12.17. 
A Media Marktban vásárolok egy ACER tabletet ( 24.990.- ), amit nagyjából havonta egyszer, műszaki végzettséggel rendelkezvén szakszerűen és boldogan használok. 

2017. 05.22.
Észreveszem, hogy némileg lötyög a töltő csatlakozója, ezért befáradok a nyíregyházi Media Markt áruházba és jelzem ezt a problémát, ahol készségesen fogadnak és átveszik a terméket javításra, maximum 15 napot ígérnek, ahogy ez lenni szokott, valamint amennyiben tovább húzódna egy telefonhívást, ahol jelzik a késlekedést.

Olvasson tovább!

Örök tanulságok: mikortól érvényes egy repülőjegy-foglalás?

2017.10.04. 10:48 | Homár Hilda | 64 komment

wizz_luft.jpg

Zoltán nem az első, aki arra panaszkodik, hogy repülőjegy-vásárlásnál a fizetésig simán eljutott, csak visszaigazolást nem kapott, a szituról viszont utólag kiderült, hogy pont így néz ki egy érvénytelen foglalást. Panaszával futott a Wizz Airhez, majd a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, de sehol sem kapott gyógyírt a problémájára. "A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak miért nincs erre hatásköre?" - kérdezte fájdalmasan felkiáltva szintén nem elsőként. Erre speciel mi is tudjuk a választ: mert a hatóság a törvényi rendelkezések betartását vizsgálja csak, egyedi esetekben nem illetékes. Abban viszont igaza van, hogy a Wizz Air értesíthetné egy emialben az utasát, hogy valami nem stimmel.

Tisztelt Homár!

2017.04.25-én kb. 20:45-kor foglaltam oda-vissza repülőutat Budapest-Brüsszel Carleroi viszonylatra 2017.06.12-i dátumra, reggeli (6:15) indulással és aznap esti (20:50) visszaúttal. Egynapos városlátogatás volt a cél.

A bankkártyámról a repülőjegy ára levonásra került (sms-ben azonnal sikeres kártyás vásárlásról kaptam üzenet bankomtól), azonban visszaigazoló e-mailt nem kaptam a foglalásról a Wizz Air-től, viszont a foglalásom a wizz air-es online profilomban aznap még megjelent. Semmilyen hibaüzenet nem volt a foglaláskor a Wizz Air webes felületén. 

A visszaigazoló e-mailt sem aznap este, sem másnap sem kaptam meg, és másnap reggelre már a wizz air-es profilomból is törlődött a foglalásom. 

Másnap reggel, 2017.04.26-án írtam egy üzenetet a cég webes felületén keresztül, de ennek ellenére sem küldték a visszaigazolást. Az online felületükön mind az e-mail címem, mind a telefonszámom helyesen vannak megadva, kapcsolatba tudtak volna lépni velem. 

Olvasson tovább!

Miért nem elég egy csereutalvány a szerviztől egy új telóhoz?

2017.10.03. 09:36 | Homár Hilda | 21 komment

free-question-mark-background-vector.jpg

Az ember azt gondolná, hogy ha a gyártó szervize elismeri, hogy a hozzá beadott készülék javíthatatlan, és egy csereutalvánnyal engedélyezi a készülék cseréjét, akkor sínen van az ügy, ugye? Hát ahogy Móricka elképzeli!

Sziasztok!

2017.07.26-án vásároltam a Vodafonenál egy Huawei P10 típusú készüléket. Sajnos pár héttel később elromlott a készülék. A Huawei-nek országszerte van több szervizleadó pontja, és én le is adtam javításra a telefont. A garanciális feltételekről röviden annyit, hogy ha az első 3 hónapban bármilyen hardveres meghibásodás keletkezik, a gyártó cseréli a hibás készüléket.

Két héttel a leadást követően, visszapostával kaptam is egy csereutalványt, azonban a hibás készüléket nem küldték vissza, a munkalapra rá is van írva

Olvasson tovább!

A hét kérdése: jobban most egy 170 ezres mosógép, mint egy 50 ezres?

2017.10.02. 16:55 | Homár Hilda | 163 komment

bigstock-basket-with-laundry-and-washin-117815042.jpg

Tamás nyár közepén jelentkezett nálunk azzal, hogy menjünk el egy gyártói tesztmosásra vele, mivel megelégelte, hogy márkás és nem is olcsó mosógépe nem képes maradéktalanul megküzdeni a 3 gyerekes családban keletkező foltokkal. Panaszt tett a bolban, majd a gyártónál, végül a Békéltető Testületig vitte az ügyet. Sőt azon túl is, ennek eredménye a közös tesztmosás a gyártóval. A program remeknek ígérkezett, de végül az időpont nem volt jó. Ja, meg az Electrolux sem szerette volna, ha megyünk. Így aztán abban maradtunk, hogy Tamás végigküzdi magát az eseményen, vadul dokumentál, aztán megosztja velünk is az élményt és az eredményt. Íme.  

Kedves Tékozló Homár,

Több mint fél éve húzódik egy AEG mosógépes ügyem, ami a következő nagy vonalakban leírva:

1. Vásároltam egy AEG mosógépet, mert a Whirlpool mosógépünk 8 év után megadta magát.
2. 3 gyerek van, ezért gondoltam nem filléreskedek, veszek egy nagy töltetű, komoly mosógépet.
3. a környezetemben mindenki az AEG-et javasolta.
4. Kinéztem, megvettem + 4 év kiterjesztett garanciával, Aeg lavamat, 7kg töltősúly és 1300-as centrifuga, 175 000 Ft-ért.
5. Nem mosott fele olyan minőségben sem mint a Whirlpool (ami az Auchanban 65 000 Ft volt...)
6. Azt hittük mi vagyunk hülyék, próbáltuk a különböző programot, mosószereket stb., de az eredmény nem sokat változozott.
7. Jeleztük a boltnak, ahonnan vettük (markabolt.hu), de ők átirányítottak az Elektrolux szervizhez, majd ők kiküldtek egy Rákóczi szerviz nevű céget.
8. A szervizes azt állapította meg, hogy a géppel minden rendben, majd feleségem kapott instrukciókat, hogyan kell mosni…szegény nem tudta hogy kell…:-)
9. Megint használtuk, de 1 hónap múlva, mikor a gyerek lepedőjéből nem hozta ki a 90 fokos 3 órás mosás a hányásfoltokat, elgurult a gyógyszerem.
10. Megint szerviz, (másik ember) aki szintén azt mondta, minden rendben a géppel. Meg még olyan balgaságokat is, hogy a 7 kg az nem szárazon értendő, meg ne pakoljuk tele, meg ilyenek.
11. Elment, használtuk, nem hozta ki a foltokat.
12. Szumma szummárum, a Békéltető tárgyaláson kötöttünk ki múlt hét pénteken.

Olvasson tovább!

A biztosító nem fizet, helyette tippeket ad az autó alkatrészenkénti eladására?

2017.10.02. 10:32 | Homár Hilda | 19 komment

union.jpg

Biztosítós ügyeket talán még a többinél is nehezebb egy levél alapján megítélni, aolyan sokat számítanak a körülmények, de azért az nagyon extrém, hogy az ügyintéző nem értesíti a kárvallottat, aki érdeklődésre azt a választ kapja, hogy nem fizetnek, mert nem tudják elérni a saját ügyfelüket (?), egyébként is adja el inkább roncsnak a kocsiját (???). 

Sziasztok!

Nem tudom, hogy egy biztosítókkal kapcsolatos problémákat is posztoltok-e, mindenesetre egy felháborító esetnek szeretnénk nagyobb nyilvánosságot adni, és arra is kíváncsiak lennénk, vajon mi a megoldás egy ilyen helyzetben.

Egy baleset történt velem kicsivel több, mint 3 hónapja június 15-én. Fontos leszögeznem, hogy hála Istennek senkinek baja nem történt. Leszámítva az autónak, amely akkor gazdasági totálkáros lett.

A történet itt lett érdekes. Kitöltöttük a kék-sárgát, a vétkes sofőr a felelősségét teljes mértékben vállalta, mivel egy alsóbb rendű útról ő hajtott ki elém. 

Olvasson tovább!