Tékozló Homár

Koncertjegyvásárlás némi stresszel és felárral

2017.02.17. 14:42 | Homár Hilda | 51 komment

viagogo_logo_b3063353ee75a0f78cc5c7954f3a974b.jpg

Esettanulmánynak is beillő részletes beszámoló egy Viagogo vásárlásról. Senki ne csinálja Csilla után, hacsak nincs más lehetősége, mert azért nyilván van az a koncert, ami az embernek egész komoly felárat is megér. A folyamatot szemléltető screenshotokat mi csináltuk, nem Csilla, ezért nem egyeznek a számok rajta.

Kedves Homár Hilda!

Böngészve a blogot úgy láttam, ezzel a céggel kapcsolatban még nincs bejegyzés, gondoltam leszek én, aki ír egyet. És igen, én is megtanultam a Homár-klub első szabályát: mindig keress rá, mielőtt veszel valamit! J  Pár ponton valóban lehettem volna figyelmesebb, de „nehezített volt a pálya is” – ez a történetből majd kiderül.

A viagogo nevű jegyüzér oldalról van szó – mert lássuk be: az.

A Dream Theater májusi koncertjére szerettem volna jegyet venni pár nappal ezelőtt (2017.02.07.) mert mostanában érezhető a tendencia, hogy az emberek jó előre gondolkoznak, a jegyek gyorsan fogynak, gondoltam le ne maradjunk (egy kedves ismerősömmel, aki akkor még éppen külföldön, de addigra itthon).  Majd én intézem.

A beszámoló alapvetően arról szól, én hogy jártam, de utólag teszteltem is az oldalt, így elmondom azokat a lehetőségeket is, amiket akkor nem vettem észre, most viszont igen. Kiderül tehát mire kell figyelni  - ha nagyon bátrak vagyunk, nyertünk egy nagyobb összeget a lottón, és az olvasottak után mégis  úgy döntünk, hogy igénybe vesszük az oldal szolgáltatásait.

Olvasson tovább!

Küzd, küzd, de lassan feladja a Posta Káposztásmegyert

2017.02.17. 11:09 | Homár Hilda | 58 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Olvasónk szerint túlélésre hajt, és a folyamatos túlóráztatás és a nyugdíjasok visszahívásának ellenére is erősen vesztésre áll a kézbesítési feladatokkal való küzdelemben a Posta a IV. kerületben.

Kedves Homár!

Budapest IV. kerületében, Káposztásmegyeren arra figyeltünk fel, hogy hetek óta semmilyen postai küldeményt nem kapunk. Utánajártunk, és kiderült, hogy egyáltalán nincs kézbesítő a körzetben, ezért csekkek, bankkártyák, számlák várakoznak hetek óta valamelyik újpesti raktárban. A különböző közművek zaklatják a káposztásmegyeri lakosokat, késedelmi kamattal és egyéb szankciókkal fenyegetőzve, hogy fizessék be a számláikat, amelyeket a posta a mai napig nem kézbesített ki. Mások az adóhatóságtól vagy bankoktól kapott leveleiket nem kapják meg, pl. az összes volt Citibank-ügyfél nem tud hozzáférni a bankszámlájához, mert az új kártyákat szintén nem hozták ki.

Olvasson tovább!

Nagyi valami furcsával tölti a palacsintáját

2017.02.16. 11:11 | Homár Hilda | 164 komment

32903140702102027_nagyi_palacsintazoja.jpg

Öregmotoros a pesti nép etetésében a Nagyi palacsintázója, mely a Hattyú utcai korai bázisról kinőve mostanra hálózattá nőtte ki magát 6 helyszínnel. A netes vélemények alapján a fénykorán már rég túlvan, a terjeszkedés pedig rendesen odatett a minőségnek. (A képet az Ittjártam.hu-ról kölcsönöztük.)

Kedves Homár!

2017. 02 11-én este ellátogattunk a Szt. István krt-i újonnan nyílt Nagyi palacsintázójába. Az első benyomásunk a helyiségről, hideg, koszos, igénytelen, a bútorok, mind az asztal mind a pad mozog, az asztalon két tálca nem fér el egymással szemben, ez a legkisebb probléma. Az illemhely kritikán aluli. Az eladók nem tudnak semmit,pl. megkérdeztem a diós palacsinta igazi dióból van-e,vagy dejóból (diópótló magkeverék) nem tudták megmondani, mert  állítólag  készen jön a töltelék.

Mákos és a gesztenyés palacsinta hatalmas csalódás volt, a mákos egy meg nem állapítható sűrű zselé szerű massza amihez hozzá kevertek némi mákot, a gesztenyés  szó szerint egy folyós vizes állagú lé. Amikor rákérdeztem a mák töltelék állagára , első reakció az eladóktól, összenéztek értetlenül, majd közölték, hogy ez mák "krém", a krémhez semmi köze, a táblán sem krémként szerepel, ezek után a gesztenyést már meg sem kérdeztem. Cukrozott darált mákra számítottam.

Olvasson tovább!

Címkenyomtatással tette szórakoztatóbbá a vásárlást a Spar

2017.02.15. 14:33 | Homár Hilda | 126 komment

shutterstock_545920522.jpg

Fantasztikus újítással örvendeztette meg gyerekes és időmilliomos vevőit a Spar: bevezette a péksütik fajtánkénti önkiszolgáló vonalkódolását. A forradalmi változtatásnak vannak ugyan vesztesei (információink szerint ugyanezzel az intézkedéssel sikerült ugyanis a pénztárosokat az őrületbe, a nem gyerekes és nem időmilliomos vevőket pedig síráshoz közeli állapotba kergetni), de reméljük, megérte.

Helló Homár.

Az utóbbi hetekben ha mindenképp be kell mennem egy Sparba, és péksütit is kell venni, gyomorgörcs közepette teszem, felkészülve az értelmetlen futkosásra és a kasszánál várható lelki terrorra. Tiszta ideg vagyok minden alkalommal :) így írtam nekik. És neked is.

Egyébként valami nagyon nincs rendben a Sparnál, mert míg 4-5 éve az egyik legjobb üzletlánc volt, ma tele van keserű pénztárosokkal és szar termékekkel, érdemes végignézni a FB oldalunkon a beírásokat. Egy megkérdőjelezhető képességű puncskirályon kívül, aki minden nap kétszer minden jót és sikerekben gazdag hetet kíván puszit küldve a Sparos lányoknak, tele van baromira elégedetlen vásárlók posztjaival a fal :)

Üdv,

Milán

Olvasson tovább!

Ingyenesen szállít házhoz a Tchibo, csak épp felszámol érte 1250-et

2017.02.15. 09:45 | Homár Hilda | 56 komment

screenshot_2017-02-14_13_20_16.png

Ha jóindulatúan szemléljük az esetet, akkor gondolhatjuk azt, hogy olvasónk extrém módon peches, és egyszerűen ahányszor használni akarja a "Házhoz szállítás ingyenes" kártyáját, hát pont nem működik a rendszer. A rosszindulatú feltételezést meghagyjuk neki. Azt meg a Tchibonak, hogy legalább a panaszt megfelelően kezelték, és ez legalább annyira számt.

Tisztelt Homár!

Egy Tchibo webshopos tapasztalatot szeretnék megosztani, mert lehet nem csak én sétáltam bele az ingyenesnek feltüntetett, de valójában fizetős, kiszállítás csapdájába. Hátha ennek a hírül adása segít a Tchibo Magyarországnak több, mint egy év után kijavítani egy korábban általam már jelzett hibát.

Egy rendelést mobileszközön futó Tchibo alkalmazással adtam fel. Az alkalmazásban az "Utalványdoboz" tartalma egy olyan utalvány volt, miszerint az alkalmazást használva 2017.12.31. dátumig ingyenes a kiszállítás.

Ezzel szemben, hibásan fel lett számolva 1250 Ft, amely szállítási díjként azonosított a Tchibo rendszere.

Olvasson tovább!

A feladó alapján marketingel a Posta?

2017.02.14. 15:39 | Homár Hilda | 29 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Évek óta feladata szerencsétlen postai alkalmazottaknak, hogy különböző ajánlatokkal vegzálják az ablakukhoz járuló ügyfeleket. Ezek az ajánlatok természetesen a postán kapható termékek portfóliójáról származnak. Az a módszer azonban, hogy a leveléért érkezőt a sorsjegytől a biztosításig terjedő széles skáláról épp az átadásra kerülő levél feladója alapján célzottan bombázzák, tök új.

Kedves Homár!

Kaptam egy értesítést a Postától, miszerint a bankom küldött egy ajánlott levelet, amelyet át kell vennem a közeli postahivatalban. Ma reggel be is mentem, sorra is kerültem, az ügyintéző hölgy annak rendje és módja szerint hátrament a levélért. Ezután következett az izgalmas rész. 

A levél átadásával egy időben közölte, hogy mi áll a levélben, azaz hogy a Citibank lakossági üzletágának eladása miatt új bankhoz, az Erstéhez kerülök. Közölte ez után, hogy a feltételek a kezdetekben azonosak, de később nyilván rosszabbodnak, ezért ő nekem a Posta banki szolgáltatásait ajánlja jó szívvel, amelyek olcsóbbak és kényelmesebbek. Ezzel pedig kezembe nyomott egy tájékoztatót a postai számlacsomagokról.

Ennyi a történet, de utólag ugrott be több érdekes részlet ezzel kapcsolatban. 

Olvasson tovább!

A szomszédhoz igen, olvasónkhoz nem tudja bekötni a netet a DIGI

2017.02.14. 11:29 | Homár Hilda | 92 komment

264.jpg

A DIGI-vel kapcsolatban sokszor merült már fel nálunk, hogy kevés a technikusuk, hiába szeretnének a leendő ügyfelek simán ügyfelek lenni, csak nem sikerül a megrendeléstől a bekötésig eljutniuk, Roland azonban azon különleges személyek közé tartozik, akihez ki is mentek a szakemberek. Nem is egyszer. Aztán valahogy mégsem sikerült nethez jutnia, pedig elvileg nincs messze.

Tisztelt Homár!

Azért írok Önöknek, mert ma ért véget a kicsit több mint 3 hetes kálváriám mire közölték, hogy végül hozzám nem is fognak bekötni internetet.

Ott kezdődött az egész mókás történet, hogy Ideköltöztem Január 10-én, és gondoltam 1 héttel később, hogy illene beköttetni a netet, mert ez a pár giga ami a telefonomon van annyira nem jó hosszútávon. Így Január 17-én rátaláltam a DIGI-re, mint az egyetlen szélessáv szolgáltatóra a házban, Budapest, panel, van még ADSL, de hát az semmire sem jó, grafikus vagyok, feltöltök 90 megás PSD-ket, 100 év lenne ADSL-en.

Olvasson tovább!

Egyszerűen inaktiválhat egy felhasználói fiókot, ha valami nem tetszik a Vaterának?

2017.02.13. 14:40 | Homár Hilda | 47 komment

vatera_1.png

Rövid válasz: igen. Hosszabb, kifejtősebb okosság a poszt alján.

Üdvözletem!

Ez év január 4.-én a Vatera tájékoztatott arról, hogy a biztonságos regisztrációm megtörtént, teljes jogú tagja vagyok a Vaterának. Vagyis bankkártya, számlaszám........stb.

Fiókomat inaktiválták február 2.-án, azzal az indokkal:

Értesítjük, hogy felhasználónevét (xxxxxx) inaktiváltuk a TeszVesz.hu és a Vatera.hu oldalakon, mivel a naplózott felhasználói tevékenységek és regisztrációs adatok alapján megállapítható, hogy korábban már más néven kizárásra került valamelyik portálról.

Olvasson tovább!

Vándorbiztosítást kötött a Telekom

2017.02.13. 09:27 | Homár Hilda | 67 komment

telekom-logo.jpg

A módszer teljes homály, valahogy mégiscsak sikerült a T-nek ezt a biztosítást rossz készülékre és szerződésre könyvelni, ami persze előfordul, de utána miért nem jut az ügyfél tovább a vállvonogatásnál?

Tisztelt Tékozló Homár!

Pár hónapja édesanyám telefonja leesett és eltörött. Felhívtuk a Telekomot, aki a biztosítóhoz irányított minket, és azt a választ kaptuk, hogy nincs a telefonon biztosítás. Ezt követően sok hívás a Telekomhoz és a biztosítóhoz, ami eredményeképpen kiderült, törölték a nyilvántartásból a biztosítást, mert vettünk egy másik készüléket, másik telefonszámra, másik meglévő előfizetéshez. A telekom oldalán valószínűleg valami (megint) rossz volt és utólag megtudva az első telefonszámhoz csatolták, ami techinakailag, és jogilag lehetetlen, hiszen a két telefon vásárlása között 2 hónap volt, mint köztudott 2 éves hűségnyilatkozat aláírásával nem lehet 2 évig ugyanarra a telefonszámra másik telefont vásárolni.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása