Olvasónkat a Homár tanította meg arra, hogy érdemes mindent alaposan dokumentálni. A kameraképek és a videók pedig mind arról árulkodnak, hogy azzal a dobozzal valahol útközben bizony valami nagyon csúnya dolog történt. A posztot mi is elküldjük a DPD-nek, ha pedig érkezik a válasz, frissítünk. (A gif csak illusztráció.)
Tudom, nem az első vagyok, aki panaszkodik arra, hogy egy futárszolgálat ezt összetört, vagy azt. Viszont pont az Önök blogjai készítettek fel arra, hogy ne várjak csodát az életben, így a csomagfelvételétől fogva (akkor még mit sem sejtve) mindent, de tényleg MINDENT videókkal és fényképekkel dokumentáltam. Sajnos mint lentebb kiderül, ez sem elég.
Röviden összefoglalva: 08.14-én vásároltam a neten 2 kerékpártartót és hozzá egy tetőcsomagtartót. 1 nappal később kiszállították, minden rendben, minden sérülésmentes. Még mielőtt a kerékpártartókat kibontottam volna, kiderült, hogy nem jók a tetőcsomagtartóhoz. Felhívtam az üzletet, készségesek, kedvesek voltak, megállapodtunk, hogy visszaküldöm és küldenek olyat, ami jó nekem. DPD-vel szállítattam vissza éppen bennemaradva a 14 napos elállásban, 08.26-án.