Egy történet, amiben csak egy dolog kellett volna az ügyfél boldogságához, a jófejség. De a Ryanair erre nem volt képes: hiába hibázott, hiába javította ki végül a hibát, nem sikerült ügyfélbarát ügyintézést bemutatni.
Lányom osztálya, búcsúzó tanárukat egy Ryanair utalvánnyal akarta megajándékozni a tanév végén. Vállaltam az ügyintézést, hogy az összegyűlt 120 000 Ft-ért 2 db, egyenként 60 000 Ft-os utalványt vásárolok online.
Mivel a Ryanair felületén nem választható egyszerre 2 db termék vásárlása, ezért ezt két külön rendelésben, két külön utalással tudtam csak megtenni, néhány perc különbséggel. A felületen azt ígérik, hogy megrendelésemet 12 órán belül feldolgozzák és küldik a gift vouchert. Az egyik voucher két órán belül annak rendje és módja szerint megérkezett, a megajándékozott nevére szólóan, az én e-mail címemre. A másik vouchert azonban hiába vártam. 12 óra elteltével e-mailben érdeklődtem, de választ nem kaptam.
Olvasson tovább!
via GIPHY
Ismeritek azt az ősrégi, ám soha meg nem unható oldalt, ahol bármilyen videó alá bekeverhető a Benny Hill Show klasszikus témája? Na, ez a Benny Hillifier jutott eszembe erről a Praktikeres áruátvételről, bár ez már önmagában, zene nélkül is olyan, mint egy közepes bohózat. Összehangoltabb munkavégzést és a vásárló-barátabb kommunikációt mindenkinek!
A mai napon egy internetes rendelést (Sanomix zuhanykabin), áruházi átvétellel hoztunk el. Egy vicc volt az egész. A visszaigazolásban 07.30-a szerepelt, 9 órai átvétellel. kb 9:45 kor érkeztünk meg. A webshop pultnál kezdtünk, hogy akkor szeretnénk a zuhanykabint. Az eladó hölgy annyit mondott, hogy menjünk fel a szaniter osztályra, ott lesz az összekészített áru. Jó rendben, persze felmentünk, ahol az osztályos dolgozó annyit mondott, hogy ő erről nem is tud semmit, biztos lent van az áruátvételen, menjünk keressük meg. Na irány az áruátvétel amit nem találtunk meg elsőre, kértünk útbaigazítást az egyik infópultnál, ahonnan visszakísértek minket a webshop pulthoz...(22-es csapdája első epizód)
Olvasson tovább!
Vajon válogathat a buszvezető, hogy kit visz el és kit nem? És ha tudják, hogy tele lesz a busz, miért nincs erről információ? Mi is tele vagyunk kérdéssel, a válaszokat még várjuk a Volántól.
Egy kis Volán buszos storyt hoztam. Előzetesben annyit rólam, hogy évek óta ingázok minden nap Kecskemét és Budapest között. Összességében elmondhatom, hogy megvagyok elégedve a Volánnal. Kényelmesebb, olcsóbb, pontosabb mint a MÁV, most azonban olyan történt ami miatt úgy gondoltam írok nektek, mert úgy tűnik a volán nem nagyon akar foglalkozni a problémával.
Tudni kell, hogy Kecskemét és Budapest között két járat közlekedik. Egy gyors járat, ami végig az autópályán megy és egy lassú járat, ami Örkény-Lajosmizse irányon át közlekedik hosszabb menetidővel.
2019 augusztus 10-én szombaton (munkanap) 16:15kor szerettem volna felszállni a Kecskemét Kunszentmárton Szarvas Orosháza HJV-752es rendszámú autóbuszra a Népligetben. Elsőnek értem oda, de ahogy az lenni szokott az előre váltott menetjegyesek szállhattak fel elsőnek (ezzel problémám nincs is, hiszen azért van a helyjegy).
Olvasson tovább!
via GIPHY
Az ember állandóan tele van mindenféle hűségkártyával, meg törzsvásárlói kedvezménnyel, aztán ezeknek a nagy részét sose használja fel. Amikor mégis jól jönne, akkor pedig kiderül, hogy már nem is érvényes. Vagy valami. Most a Posta intett be, de végül szépítettek, viszont figyelem: ha van hűségkártyád, online is érvényes!
Nemrég kötelezőt váltottam és mivel a legolcsóbb ajánlatot a posta biztosító adta, náluk kötöttem meg a biztosítást online. Mobil felületről megkötni gyakorlatilag lehetetlen, mert a naptár nem működik, beírni meg nem lehet a dátumot, csak ha rájössz, hogy a pont elé kell tenni folyamatosan a kurzort, de nem ez a lényeg. Megkötöttem, rögtön ki is fizettem 32957 jó magyar forintot. Kipipáltam a kedvezményeket, köztük a hűségkártyát, megadtam a számát amikor kérte.
Olvasson tovább!
Aki szeretett volna mostanában bármilyen szakmunkát elvégeztetni a ház körül, az biztosan tele van ilyen történettel. Aki meg nem, az sok ilyet hallott. Szobafestő ígérgetés lvl egymillió, hónapok óta a kanapén alvó, mégis igen kitartó lakástulajdonossal.
Történetem egy budapesti, mindössze 42 négyzetméteres, klasszikus polgári lakás felújításának több mint egy évvel ezelőtti tervével kezdődik. Naphosszat tudnám sorolni a példákat a hanyagságra, vagy a kismillió átverésre -- például, hogy egy éve várom vissza az akkor átadott előleget az asztalostól, aki új ablakok készítése mellett a nyílászárók teljes körű felújítását is vállalta. Azóta havi részletekben hozogatja vissza a pénzt, de csak akkor, ha előtte már ráküldtem több sms-t és hívogatni kezdem. Magától még egyszer sem jelentkezett. Többek között őmiatta csúszott meg az egész projekt, hiszen ha a műanyag nyílászárók mellett döntöttem volna a régi ablakok felújítása helyett, akkor már nem itt tartanék. De most nem is őmiatta, hanem M. szobafestő-mázoló miatt írok, mert torkig vagyok az itthoni szakemberek mentalitásával.
Olvasson tovább!