Tékozló Homár

Az Applenek fogalma sincs az egészről, az Istyle szerint a call center sokszor mond hülyeséget, az Aegon nem fizet - a vevőnek vajon mennyire érte meg ez a biztosítás?

2019.01.25. 14:17 | Homár Hilda | 139 komment

screenshot_2019-01-25_13_29_15.png

Aki kötött már életében biztosítást, annak tutira van biztosítós sztorija is azzal a konklúzióval, hogy "csak addig vagy fontos, amíg megkötöd, aztán fizetsz évekig, és ha beüt a menkű, csak a kibúvókat keresik." Mindez a másik oldalról úgy néz ki, hogy "a biztosító nem jótékonysági szervezet, hanem gazdasági társaság, olyan szerződéseket köt, amik nagy tömegben és hosszútávon hasznot hoznak neki, és tudod te, hány olyan van, aki akkor is a viharral jön, ha valójában a Gyurika törte be az ablakot részegen?". Igazság  mindkét narratívában van, de az biztos, hogy az alábbi sztori nem túl jó reklám egyik részvevevőnek sem. Reméljük, Lídia fut egy kört az  MABISZ-nál (Magyar BIztosítók Szövetsége), és megírja majd a fejelményeket is nekünk.

Kedves Tékozló Homár!

Szeretnék veletek megosztani egy történetet, ami tavaly év végén esett meg velem.:

A történet ott kezdődik, hogy az ünnepek előtt egy baráti találkozón ellopták a táskámat az Andersen nevű helyen.  Természetesen annak rendje és módja szerint mindenem benne volt...iratok, pénz, telefon egyéb személyes holmik társaságában.  Ezt követte a kártyaletiltás, a rendőrségi feljelentés és az iratok pótlása.

Mivel a telefonomra a vásárláskor kötöttem lopás ellen is biztosítás úgy gondoltam nincs akkora gond, így be is nyújtottam a papírokat a biztosítónak. Karácsony utáni napon rögtön kaptam is válaszlevelet a biztosítótól...ám ezzel a levéllel együtt kezdődik meg a történet igazán felháborító része. Az e-mailben ugyanais az állt, hogy mivel nem a kezemből lopták el közvetlenül a készüléket, ezért ez az eset nem rablás, hanem lopás és ez kizáró oknak számít. 

Olvasson tovább!

Köhög az OTP e-gépkocsinyeremény-betét visszaváltása

2019.01.24. 11:52 | Homár Hilda | 31 komment

screenshot_2019-01-24_07_31_46.png

A szocializmusban óriási népszerűségnek örvendtek az autónyeremény-betétkönyvek, amikkel a szerencsések a Merkur-lista és hosszú évek várakozása nélkül válhattak mondjuk Zsiguli vagy Wartburg tulajdonosokká. A gépkocsi piac megnyitása aztán betett ennek az üzletágnak, de képzeljétek, gépkocsinyeremény-betét ma is létezik, sőt, van e-nyereménybetét formájában is! Igaz, köhög, mint Trabi az érdi dombon felfelé.

Kedves Homár,

Mivel nem vagyok sikeres ember, ezért a megtakarított pénzem egy részét e-gépkocsinyeremény betétben tartom az OTP-nél.

Mivel mindenórás kismama vagyok, gondoltam visszaváltok egy bizonyos összeget a biztonság kedvéért.

Ezt múlt hét óta próbálom megtenni, azonban minden alkalommal hibát jelzett a rendszer, és kérte, hogy próbálkozzak később. Mivel most nagyon rá is érek ezt rengetegszer megtettem az elmúlt 7 napban.

Olvasson tovább!

A lépcsőházig vitte csak a kiszállított árut az Auchan öntudatos futára

2019.01.23. 11:33 | Homár Hilda | 349 komment

screenshot_2019-01-23_11_18_38.png

Az online bevásárlás az egyik legnagyobb vívmány a konzumálás történetében. Nincs tülekedés, nincs hétvégi feszkó, nincs impulzusvásárlás és ráadásul a cipekedést is meg lehet úszni, ami ugye egy család havi bevásárlásánál már jelentős anyagmozgatással járó feladat. Ha utóbbi nem része egyes cégeknél a szolgáltatásnak, az is oké, de talán ezt jó lenne jó előre tudatosítani a vásárlókban, nem kiszórni a rendelést a felkészületlen család háza elé, különben legközelebb a Tescot vagy a GRobyt hívja, akik ajtóig viszik a lisztet.

Tisztelt Auchan!

A karácsonyi nagybevásárlást idén online vásárlással és házhozszállítással próbáltuk megoldani, gondoltuk ezzel időt, energiát és idegeskedést spórolunk - sajnos egyik sem sikerült. Bár a rendelés megérkezett, de a kollégájuk már a kaputelefonban jelezte, hogy nem hozza fel az árut.

Háttérinfó: 3 emeletes társasház, 6 lakás, mi a harmadikon lakunk, nincs lift.

A földszintre lesétálva hamar kiderült, hogy nem tréfa, a futár nem fogja felhozni a bejárati ajtóig a rendelésünket. 60.000 Ft értékű bevásárlásunkat lazán beparkoltatta a lépcsőházba és ezzel elintézettnek tekintette a dolgot.  Arra hivatkozott, hogy ő és pár kollégája utánanézett a jogszabályoknak, és nem kötelesek felhozni semmit a lakás bejárati ajtajáig. A kis önjelölt jogász büszkén kijelentette, hogy ott se viszik fel, ahol van lift, sőt céges és közintézményi rendeléseknél a portáig és a sorompóig viszik csak. 

Olvasson tovább!

Rövid a létrája és a memóriája is a UPC-nek

2019.01.22. 10:00 | Homár Hilda | 37 komment

via GIPHY

Eddig főleg a Digi Homár-portfóliójában voltak ilyen komikus elemekben és ismétléses humorban gazdag történetek, de úgy tűnik, az eddig főleg számlázásos vagy szerződéses sztorikban erős UPC-nél is csikorognak a fogaskerekek.

Tisztelt Homár Blog!

Küldök egy szaftos sztorit a UPC internetbekötés rémálmairól. Aki teheti, kerülje el őket.

Cégünk székhelyének változása miatt kértük céges internetszolgáltatásunk átköltöztetését a XIV. kerületből a XXII. kerületbe. Ez egy ikerházfél, ami azért érdekes, mert a szomszéd házfélbe a Telekom egy óra alatt bekötötte a netet, kérdések és bénázás nélkül.

Múlt hét csütörtökön megjelent a UPC szerelő. Felállítja a létráját, majd konstatálja, hogy az TÚL RÖVID, így nem tudja úgy bekötni a netet, mint a szomszédban a Telekom. Ja meg kábelbehúzó sincs nála, mert senki nem mondta neki, hogy kelleni fog (???). Szerencsére nekem van olyanom is, és hát persze, szívesen áthúzom a csövön, miért is ne végezném szívesen más munkáját. A lelkesedésem látva azért a szerelő is megpróbálja a lehetetlent – és ez legyen becsületére mondva –, de természetesen a tárgyi eszközök hiányával és a fizikával nem lehet dacolni, nem megy. Van egy mentő ötlete, hogy akkor a garázs felől áll be, de hát havas a tető, arra nem tud kiállni. 

Olvasson tovább!

Kegyeleti bizonytalanság

2019.01.21. 13:09 | Homár Hilda | 39 komment

9ihala_lholategyo_zelmedjantoorop.jpg

Egy közeli hozzátartozó elvesztése nemcsak érzelmi traumát jelent, hanem sokszor óriási anyagi megterhelést is a családnak. A kiadási problémának az enyhítésére a cihában gyűjtött temetéspénztől a kegyeleti biztosításokig terjedő széles skálán többféle megoldás létezik. Utóbbinál szokás szerint nem árt elolvasni az apróbetűs részeket, általánosságban pedig ajánlom a Kiszámoló blog idevonatkozó passzusát. (Illusztráció: Jan Toorop:Halál, hol a te győzelmed? című képe) 

UPDATE Kiszámoló Miklós közben megírta a konkrét ügyben is a tanácsát: A pénzügyi felügyelethez kell fordulni, Ide írjon: ugyfelszolgalat@mnb.hu 

Sziasztok!

Egy koránt sem vidám sztoriba futottam bele.

 A történet 2013 májusban kezdődött. Édesapám egyedül élt, és közölte, hogy kötött egy biztosítást. Amennyiben bekövetkezik vele az elkerülhetetlen, a biztosító állni fogja a temetését, azaz 300000Ft-ot utal nekem. Nos kicsit szkeptikus voltam, de mondom legyen így, ha Neki ez megnyugvás részemről oké.

Mint később kiderült ezért a szolgáltatásért 8600 Ftot kellett fizetnie 3 havonta.

2018. decemberében bekövetkezett, sajnos a dolog. Még a kórházban is mondta, hogy a kötvény a fiókban elküldöd és jön a pénz. Mondom persze velem haza.  Hát nem jött.

Na és innen indul a sztori izgalmasabb része.

Olvasson tovább!