Tékozló Homár

Méretre vágott ajtókkal szívott a naív ügyfél

2009.04.20. 08:40 | ge | 54 komment

Tamás lakásfelújítása nem volt épp stresszmentes. A SOFAPlus Kft-től megrendelt nyílásszárókkal szívott hónapokig: levele szerint majdhogynem az összes ajtót és keretet elszabva kapta meg, egy részét ráadásul a vállalt határidő felül. Személyes kedvencünk az…

Olvasson tovább!

Problémás ügyfél vagy, ne vásárolj tőlünk - mondta az Indesit

2009.04.16. 09:45 | ge | 220 komment

MikroPit az Indesit mosógépénél szemesült azzal a gyakorlattal, hogy egy egszerűbb alkatrész meghibásodását is csak egy komplettebb rész kicserélésével lehet orvosolni, de még nem is ez a legnagyobb gond. Az Indesit nem fogadta el a saját szakszervize véleményét, viszont…

Olvasson tovább!

Re: Trükkösen csinálja ki az Invitel azt, aki szolgáltatót váltana

2009.04.16. 08:00 | ge | 42 komment

Gábor szerencsétlen szolgáltatóváltását két hete posztoltuk, azóta meseszerűen folytatódott a történet: az elhagyni kívánt Invitel elismerte a hibáját és visszacsábította Gábort. Részletek alant, egyenesen az Invitel tollából. Kedves Homározók! Nincs az Invitelnél olyan…

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil