
Mai T-ügyfelelünk januárban upgradelte az IPTV-előfizetését, amit a Végeláthatatlan Ügymenet kalandcsomaggal is megfejelt neki a kedves szolgáltató, miután félrekezelt valamit az adminisztrációban. Erre az ügyfél hálás, hogy több is jutott neki, mint a Nóta Tv meg a Sport1 HD? Nem hálás. Most komolyan, olyan nagy dolog az, hogy a Végeláthatatlan Ügymenet részeként először lekapcsolták a szolgáltatást, majd felbontották a szerződését? Főleg, hogy egész közel a megoldás: ha beviszi nekik a vevőegységet, akkor az új szerződéshez egyből visznek is egy másikat!
Sziasztok!
Van egy sztorim, szerintem megérné publikálni.
2014. januárjában reklamáltam a T-home-nál, hogy IPTV előfizetésem havidíja drágább lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ennek oka: lejárt a kétéves hűségidő és ettől automatikusan megnőtt a havidíj összege. Megoldás: újabb két évet írok alá és szerződést kötünk mondjuk a Családi + HD csomagra, ami 17 HD csatornával olcsóbb lesz, mint a korábbi, HD csatornákat nem tartalmazó csomagom. Heuréka, 8000 Ft helyett 5390 Ft havi díjért 17 HD csatornám is lesz. Telefonon pár perc alatt megrendeltem a csomagváltást, újabb két év hűségidővel, távszámlás elektronikus számlázással.