Tékozló Homár

A buszvezetőkkel mészároltatná le a gyalogosokat a BKK

2014.05.15. 13:53 | jackyll | 357 komment

bkvmatrica.jpgElképesztő módon a buszok/trolik első szélvédőjének aljára matricázott a BKK. Ettől egyrészt a közvetlen busz előtt lévő néhány méter láthatatlanná vált a sofőr számára, illetve napsütésben még a szemébe is csillog a matrica. A KRESZ nem tiltja a fóliázást amúgy is? Köszönjük!

Szó nélkül fizetett az autókölcsönző

2014.05.15. 12:18 | jackyll | 21 komment

A reggeli után egy másik autókölcsönzős történet következik, a kontraszt hatására, ezúttal Bristolból. István utólag vette észre, hogy kétszer fizetett ki egy 19 fontos díjtételt a Budgetnek, akik a panaszos emailre szó nélkül visszaküldték az összeget:

Az arguscarhire website-on keresztül béreltem egy autót a Budgettől a bristoli repülőtéren. A foglalásnál kifizettem a bérleti díjat, így csak a biztonsági letétet terhelték volna rá a kártyámra a reptéren, de a biztonság kedvéért kértem extra biztosítást is (excess waiver), így a biztonsági letét összege is kisebb lett (csak egy tank benzin ára). Összesen 89 fontot fizettem, ebbol 14 font volt a biztosítás, a többi a fuel deposit (gondoltam én akkor).

Olvasson tovább!

Majdnem visszakapta a pénzét a Playersroomtól (frissült: visszakapta)

2014.05.15. 11:27 | jackyll | 75 komment

Egy pillanatra felcsillant a remény, hogy Gábor az összes eddigi panaszos Playersroom-vásárlóval ellentétben levásárolhatja néhány hét alatt szétesett cipőjét, de nem. A Békéltető Testületet szisztematikusan figyelmen kívül hagyó cipőbolt a Homár kezdete óta velünk van, megoldás azóta sincs sose:

A Szinga-Sport Kft. által üzemeltetett, (ismertebb nevén PLAYERSROOM) ALLE bevásárló központban található cipőboltnak csúfolt kereskedelmi egységgel kapcsolatban szeretnék írni, ahol vásároltam egy cipőt. A cipő vásárlástól számított, nagyjából 2-3 hét után szétment. Teljesen levált az oldaláról a ragasztás, leszakadt a talpa. Nagyjából 5-6 alkalommal volt rajtam, és egyáltalán nem másztam meg benne a Himaláját, valamint futóversenyeken sem vettem részt, lényeg a lényeg, rendeltetésszerűen használtam.

A cipőt vissza vittem abba az üzletbe, ahol korábban vásároltam. Egyáltalán nem jellemző rám ez a magatartás, ha egy cipőt 3-4 hónapig tudok hordani fél éves garancia, jótállás ide vagy oda, nem szoktam végigjárni ezt a hercehurcát, amit a későbbiekben részletezek, egész egyszerűen, elfogadom, hogy semmi sem tart örökké, és az élethez hozzá tartozik az elmúlás.

Olvasson tovább!

Két nappal korábban kell az ELMŰ-nek fizetni

2014.05.15. 10:31 | jackyll | 92 komment

Saci megoldotta, hogy soha többé ne kelljen az ELMŰ-nek késedelmi díjat fizetnie:

Pár hónapja az ELMÜ (budapesti elektromos művek) levált a Díjnet rendszeréről. Kialakítottak a saját oldalukon egy online fizetési felületet, amely közel sem olyan  kényelmes, mint az előző, ahol az elmentett adataimmal csak párat kell kattintani, és már ki is fizettem a gázt, a tévé vagy internet előfizetést, a víz és csatornadíjat stb. Küld ugyan egy emailt az ELMÜ, hogy megérkezett az új számla, és meddig fizethetem be, (13 napon belül), de ott még nem írják, csak később az oldalukon találtam ezt:

SZÁMLA KIEGYENLÍTÉSRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS:
A számla egyedi átutalással történő kiegyenlítése esetén kérjük, hogy a megjelölt fizetési határidő előtt minimum 1 munkanappal, egyéb kiegyenlítés (csekkes, bankkártyás) esetén kérjük, hogy a megjelölt fizetési határidő előtt minimum 2 munkanappal indítsa el a számla rendezését. Erre azért van szükség, hogy a kiegyenlítendő összeg a számlán feltüntetett fizetési határidőre biztosan megérkezzen Társaságunkhoz, ezzel elkerülve a késedelmi kamat felszámítását.

Olvasson tovább!

Fantomsérülést fizettetett ki a magyar Sixt autókölcsönző

2014.05.15. 09:46 | jackyll | 44 komment

1391599984000_MHU-209_140101_2.JPG

Panniéknak majdnem 500 eurót kellett fizetniük az autóbérlési díjon felül, mert a Sixtnél azt hallucinálták, hogy lesérült az autójuk. Erről fényképet is prezentáltak, amin ugyan nem kivehető az autó sem, csak annyi, hogy ezeket napokkal később készítették valahol. Magyarországon a bérelt autót csak személyesen szabad leadni.

Külföldön élünk és december végén hazalátogattunk, amihez a Sixt reptéri autókölcsönzőjét vettük igénybe. Nem is volt semmi gond, 11 napig használtuk az autót örömmel. Mivel a hazaút január 1. reggelére esett, nem volt mód személyes átadásra, így az autót a reptéri Sixt parkolóban tettük le, kiszállás után alaposan körbefényképeztük, a kulcsot és a papírokat pedig a kölcsönző dobozába dobtuk.

Teltek a napok, de a letét csak nem szabadult fel a hitelkártyán, ezért 4-én felhívtuk őket. Így kellett megtudnunk, hogy ők az autót sérülten találták meg, ezért kb 500 EUR-t még ránk fognak terhelni. Kértünk tőlük képeket a sérülésről, amire kaptunk két darab képet, az egyik egy ultramini, 43 kB-os fókuszálatlan kép, ami egy ezüstmetál autó részletét ábrázolja, horzsolással, a másik egy jó minőségű, éles kép az autó rendszámáról. Mindkét kép január 4-én készült, tehát arról, hogy a mi autónk az átadás napján sérülten várta őket semmiféle bizonyíték nincs, még értesíteni is elfelejtettek.

Olvasson tovább!

Parkolási engedéllyel is büntetik az autósokat kerülethatáron (frissült)

2014.05.14. 14:36 | jackyll | 182 komment

parkolasi_zonak_2011.png

Folytatódik a Nagy Budapesti Parkolási Bohózat, aminek aktuális áldozata Balázs, akit II. kerületi parkolási engedéllyel büntették meg a Csalogány utcában, ami félig még a kerülethez tartozik. Állítólag változtak a szabályok. Majd akkor szóljanak, ha beüzemelték az Egységes Fővárosi Parkolórendszert, legközelebb akkor fogunk foglalkozni a fantombírságaikkal:

Szeretném ha egy kis figyelmet kapna a parkolási mizériám, mivel parkolási bírságot kaptam az I. kerületi parkoló őrtől egy olyan utcában (Csalogány), ami az I. és II. kerület határán van holott nekem a II. kerület víziváros részére érvényes parkolási engedélyem van. Az engedélyt úgy adja ki a II. kerület, hogy a határoló utcákra is érvényes.

Olvasson tovább!

Lehúzós a Sanoma környezetvédelmi kérdőíve

2014.05.14. 12:55 | jackyll | 68 komment

Gyurinak kis híján felmérték az ökológiai tudatosságát, amikor kapott egy levelet a Sanomától, amiben Eurorest hotelcsekkel csábították. Kiderült, hogy a csekkekért utánvéttel darabonként 3500 forintot számolnak fel, aztán több-kevesebb kedvezményt kapnak utána az emberek, de semmiképp sem ingyenes egyik szálloda sem:

A minap kaptam az alábbi levelet, miszerint egy 3 perces kérdőív kitöltése után ingyen 3 napos elszállásolára jogosító voucherhez jut a kedves alany. Ki is töltöttem a kérdőívet, el is olvastam szépen a szabályzatot, majd mikor bekérte az űrlap az adatokat a voucher kézbesítéséhez, akkor láttam, hogy 3500 ft-ot kérnek azért, hogy elküldjék nekem az állítólag ingyenes anyagot. Ezután rákerestem az interneten a szabályzatban emlegetett "Eurorest hotelcsekkre" és végül kiderült, hogy átverés az egész. Gondoltam megírom, hogy mások el se kezdjék kitölteni a kérdőívet.

Olvasson tovább!

Nem szeretik a húszezrest Cserpeséknél

2014.05.14. 11:47 | jackyll | 302 komment

Zsófi mamája nem érti, miért okoz folyamatosan problémát a kispesti Cserpes joghurtkimérésben, hogy húszezressel akar vásárolni:

A Cserpes Sajtműhely kispesti piacán található viszonteladójáról szeretnék mesélni nektek. Itthon mindenki szereti a termékeiket, mivel itt lakunk Kispesten, nem kell beutazni érte. A termékekkel tehát nekünk bajunk sose volt, annál inkább az eladóval.

Édesanyám, 50 éves múlt, húszezressel akart fizetni (automatából azt vett ki). Az idősebb férfi eladó meg nemes egyszerűséggel visszalökte a pénzt, hogy neki ilyen nagy címlet nem kell, (pontosan ezekkel a szavakkal) adjon aprót. Anyukám nem mert semmit mondani, apróból kibogarászta a pénzt. A mai napon a történet megismétlődött, de most már felháborító pofátlansággal.

Olvasson tovább!

Drága a járatmódosítás a Wizzairnél

2014.05.14. 10:31 | jackyll | 44 komment

G nem érti, mitől lett 6 repülőjegyének ára 54 ezer forinttal drágább egy másik időpontra átfoglalva, amikor igazából olcsóbbnak kellett volna lenniük. Ha az online járatmódosítás fejenként és járatonként 5700 forint x 6 odavissza, igazából még drágább is lehetett volna a kaland.

A történetem az alábbi, és nem tudom, hogy csak én nézek félre valamit, vagy egyedi az eset, vagy csak simán szivat a Wizzair, mert megteheti. 6 fős társaságnak foglaltunk jegyeket a júl 24-27 időszakra, Eindhovenbe. A jegyeket kifizettük, az alábbi összeállításban: Base fare, TAX1, ADM (adminisztrációs díj), CABNP (nagyméretű kézipoggyász), CLUB (Wizz Club díja). Kijött egy végösszeg így, nem volt ezzel probléma. Az csak ezután jött.

Kiderült, hogy nem jó a járat, módosítani kellene. Nosza, megnéztük az új időszakra a július 21-24 időszakra. Kiderült, hogy még jó is, mert kb abban az időszakban tízezerrel kevesebb az út. Nosza, akkor csináljuk meg a módosítást.  És ekkor jött az átverés, vagy hidegzuhany, vagy hívhatjuk bárminek. Ha bementem a foglalásaim közé, és ott akartam módosítani a járatot, kiderült, hogy a jegyárak között 54 ezer forint a különbség felfelé. Vagyis amikor úgy próbáltam jegyet foglalni, mint egy átlagos érdeklődő, akkor lényegesen kedvezőbb jegyárakat adott a rendszer, mint amikor a már meglévő foglalásomat próbáltam módosítani.

Olvasson tovább!

Fantomizálódtak a termékbemutatósok

2014.05.14. 09:37 | jackyll | 54 komment

Múltkor még találtak valakit a Best Planet Kft. budaörsi telephelyén, de mostanra a misztikusan ugyanoda bejelentett Vital Best Kft. embereit már nem lehet elérni:

Sajnos a férjemet is lehúzták 400000 ft-al. Hülye vén nyugdíjasok vagyunk akik alig bírnak megélni a pénzükből. De az összekapart kis pénzünket kicsalták a VITAL Best KFT   emberei. Igaz nem kellet volna bele menni a vásárlásba,de a férjem örömet szeretett volna a gyerekeinek. Nekik vette a háztartási gépeket. Most sehol nem elérhetők: Ha tudnának segíteni egy elérhetőségi telefon számmal vagy freemail címmel megköszönném.

süti beállítások módosítása
Mobil