Tékozló Homár

Trump kezelte átmenetileg egy szegedi kávézó Facebookját

2017.01.25. 15:30 | Homár Hilda | 82 komment

3.jpg

Más magyarázat nem nagyon van arra a fajta kommunikációra, amivel a Coffeeshop Company szegedi Kölcsey utcai egységének képviselője fogadta a helyet 1 csillagra értékelő lányok véleményét. A bulinak azóta végett vetettek, az oldal már csak tárolt verzióban elérhető, de screenshotoknak köszönhetően mi is megcsodálhatjuk.

Kedves Homár!

Szeretném bemutatni a szegedi Coffeeshop facebookos panaszkezelését néhány képen. Sajnos időközben az oldalt inaktiválták, de ami egyszer az internetre felkerül...

2.jpg1.jpg

 UPDATE jan.26.

Óriási fejlemények vannak az ügyben. Olvasónk küldte el a Dailyszeged.hu cikkét, ami a mi posztunk alapján utánament az ügynek. Az derült ki, hogy a kávézó eleve jogtalanul használta a Coffeeshop Company nevét, mert érvényes szerződés híján már nem tartozott a franchise-ba, a kommunikációs zseni pedig nem a cég, hanem a kávézó alkalmazottja volt. A Coffeeshop Company megdöbbenve értesült egyébként az esetről és "a jogi osztály elkezdte a megfelelő intézkedések foganatosítását". A hely nem reagált a megkeresésükre - ahogy a mienkre sem. További részletek a cikkben


A hűtő hörög, az idő telik, az eMAG hallgat

2017.01.25. 11:14 | Homár Hilda | 82 komment

emag_1.png 

Sok emagos sztorit láttunk már, de a következő különösen jól szemlélteti, hogy mi a probléma abban, ha romániai székhelyű a cég, amitől vásárolunk. 

Szia Hilda!

Az Emag-os garanciális javítással küszködők sorába beállva kérnék segítséget tőletek, esetleg a hivatalos szervektől, hogy hogyan tovább?

(Most már) két évvel ezelőtt hosszas válogatási szempontok alapján (fogyasztás, zajszint, a kamrában is tartható legyen, stb…) választottam ki a DBK386WD+ kombinált hűtőszerkényt, amit meg is vásároltam (sajnos) az EMAG-tól, mert ebben az időpontban ezt a készüléket csak náluk találtam meg.

A gép augusztus 29.-én reggelre elromlott, a motor beindult, majd kattanás után leállt, nem hűtött, és ekkorra minden leolvadt, és megromlott benne. Azonnal jeleztem az EMAG felé a hibát (a 2 éves garanciaidőn belül vagyunk), aki a szervizt kiküldte szeptember 02.-án, többszöri telefonálásom után. Kompresszormotor hibát állapítottak meg, a készüléket nem vitték el (ez fontos lesz a későbbiekben), mert a javítás nagy összegű, és ezt az EMAGnak jóvá kell hagynia, ha nem javíttat, akkor cseréli a készüléket.

Olvasson tovább!

Kihordta, mint egy terhességet a tartozást a Telekom

2017.01.24. 15:39 | Homár Hilda | 60 komment

telekom-logo.jpg

Set top box leadva, szerződés lemondva, tartozás nincs - ilyenkor az ember úgy képzeli, hogy rendezte a rendeznivalókat, és kedélyesen búcsút intve a szolgáltatónak új utakra lép. Aha, meg ahogy Móricka elképzeli.

Kedves Hilda!

Engedd meg, hogy viszonylag röviden és tömören leírjam a kálváriánkat a Telekommal kapcsolatosan (pláne ha már visszatérő szereplők az oldalon!)

A történet ott kezdődik, hogy barátnőmmel összebútoroztunk. Neki T-Home szolgáltatás volt bekötve (Tv+telefon+internet). Mondanom sem kell, hogy ár/érték arányban nevetséges amit nyújtanak. Az internet konkrétan a "retro" betárcsázós modem sebességével vetekedett (már amikor volt egyáltalán). Mondanom sem kell, hogy alig vártuk a hűségidő lejártát....

El is érkezett a piros betűs ünnepnap! Becammogtunk a legközelebbi Telekom irodába, és magabiztosan elő is adtuk, hogy köszönjük de ennyi éppen elég volt! Ahogyan azt kérték, visszaszolgáltattuk a set top box-ot és miután semmi akadálya sem volt a dolognak megszüntettük a szerződésünket. [Ez itt egy fontos pont, hiszen a lemondás pillanatában az ügyintéző elmondása szerint SEMMILYEN tartozásunk sem volt!] Majd ezt követően a Digi szolgáltatását vettük igénybe.(Jelzem panaszunk még nem volt, ráadásul töredék áron biztosítják mindezt!)

Olvasson tovább!

A LEGO Store nem tud kezeli 2 forint minuszt, fizessen inkább 30 forint pluszt a vásárló

2017.01.24. 09:50 | Homár Hilda | 142 komment

lead_westend.jpg

A Westend-beli Lego Store hírét nem öregbítette a decemberi posztunk, bár végül annak az ügynek heppiend lett a vége. Ez a levél egy nap különbséggel érkezett.

Lego Kaland

Biztosan veletek is előfordult már, hogy vásárlási utalványt kaptatok ajándékba és a pénztárnál derült ki, hogy bizony nem sikerült kimeríteni a keretet és az utalványból nem tudnak visszaadni. Ilyenkor van néhány opciód:

  1. egy élelmiszert is áruló boltban a pénztár mellett lévő polcról gyorsan hozzáraksz egy béna kis csokit (amit egyébként soha nem vennél meg és ennek megfelelően nem is fogod megenni) és imádkozol, hogy ezzel végre elérd a keretet és ne kelljen még egy 50 forintos műanyag kulcstartót is beújjítani.
  2. amennyiben nagyon limit alatt vagy (és nem félsz a mögötted sorbanállókban kialakuló lincshangulattól), gyorsan visszaraksz mindent a kosaradba és visszarohansz vásárolni, aztán ha nem vagy szerencsés jöhet az első opció...
  3. veszel egy nagy levegőt és ha nem túl nagy az összeg, nagylelkűen nem vásárolod le, ezzel adakozván az üzlet tulajdonosainak.

Olvasson tovább!

Mire kötelezhet egy érdeklődőt egy ingatlanos?

2017.01.23. 16:05 | Homár Hilda | 33 komment

super-mario-igra-voprosiki.jpg

Az ember azt gondolná, csupán arra, hogy ha az általa mutatott lakás, telek mellett dönt, akkor egy adott ponton nem köt szerződést majd a tulajjal a háta mögött. De mondjuk ehhez el kéne jutni legalább a szóbanforgó ingatlan megmutatásáig. 

Tisztelt Homár!

Telekvásárlás előtt állok, egy rakás ingatlanossal, tulajjal beszéltem telefonon. Az alábbi levelet küldő ingatlanossal is telefonon beszéltem az interneten meghirdetett telekről. Ez így vajon korrekt, hogy egy telefonbeszélgetés után küld nekem egy emailt, amiben kvázi kötelez arra, hogy csak rajta keresztül vehetem meg az ingatlant? Ezt írta:

Ön ezzel az e-mail-lel kötelezi magát arra, hogy a kiajánlott, kiközvetített cím szerinti ingatlannal kapcsolatban a XXXXX Ingatlaniroda Kft.  kihagyásával adásvételi-, elő-, bérleti- stb. szerződést nem köt, továbbá foglalót, előleget nem ad át, vételi szándékát jelzi irodánk felé és írásos nyilatkozatot tesz a szerződéskötés helyéről, idejéről.

Olvasson tovább!

T. Behajtó úr! Szíveskedjen békét hagyni nekem!

2017.01.23. 11:05 | Homár Hilda | 69 komment

intrum_1.jpg

Az Intrum Jusititia nem az egyetlen, de talán a legismertebb behajtó cég idehaza. Senki nem szeret levelet kapni tőlük (ezt ugyan elég jól meg lehet előzni, ha az ember nem hagy maga után kifizetetlen számlákat), mert akkor is macera az ügyintézés, ha a követelés alaptalan vagy már elévült. De mi a teendő ilyenkor? És egyáltalán meddig maceráhatnak minket egy esetleges tartozás miatt? 

Tisztelt Blogszerkesztők!

Jó ideje figyelemmel kísérem az oldalt, és nem gondoltam volna, hogy egyszer én is írok, de az Élet tele van meglepetésekkel.

Nemrégiben a rendkívül népszerű behajtócég, az Intrum Justitia talált meg. Ez önmagában még nem is érdekes, de egy 2009-es, azaz 7 éves telefonszámla-hátralékkal kapcsolatban küldtek nekem levelet múlt hónapban (54 ezer Ft, amiből a tőketartozás 23 ezer Ft). Akkoriban kerültem eltávolításra a válság miatt a Telenortól, ahol egy évig dolgoztam, a díjhátralék pedig egy céges kártya kapcsán keletkezett.

Olvasson tovább!

Érdekes dolgokat árul a Computer Imperium

2017.01.20. 10:21 | Homár Hilda | 119 komment

hangosbeszelo.png

Ádám levele egy céges félresiklott vásárlás eredményeként született, és bár az áfás számla kipenderíti az ügyet a fogyasztóvédelem hatóköréből, attól még tanulságos. Ráadásul Ádámnak önkéntelenül is sikerült kb. megfogalmaznia a Homár krédóját:

"Én ugyanis nem feltétlenül az alapján ítélek meg ... egy céget vagy egy szolgáltatást, hogy milyen volt .... amikor minden rendben zajlott ... Hanem sokkal inkább az alapján, hogy mit tesz az adott ember, cég, szolgáltató, ha gond van..."
Ádám

Mellesleg azt se higgye el senki, hogy egy céget semmi nem véd, mert szavatossági joga pl. cégnek is van.

Kedves Homár,

Végső elkeseredésemben döntöttem úgy, hogy Nektek írom meg a történetemet, ami önmagában is tanulságos lenne, de talán még érdekesebbé teszi, hogy kiderül belőle: a közönséges fogyasztókkal szemben a céges vásárlókat szinte semmi sem védi. A cég, ahol dolgozom, illetve jómagam a Computer Imperium Kft.-vel jártunk pórul, miután egy használt készüléket értékesítettek nekünk újként. Igyekeztem a lehetőségekhez képest röviden összefoglalni a történteket.

A reklámügynökség, ahol dolgozom, megengedte, hogy magamnak válasszam ki a következő munkaeszközömet, ami egy laptop. Hosszú utánajárás után 2016. augusztusában egy véletlen folytán betértem a Computer Imperium Árpád úti üzletébe, ahol találtam egy megfelelő ASUS ultrabookot. Mivel a készülék nem a legújabb Zenbook szériából volt, igen kedvező áron jutottunk hozzá (tulajdonképpen ezért fért bele a céges költségkeretbe). Miután a bolt használt készülékeket is árult, természetesen megkérdeztem, hogy új termékről van-e szó, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy igen.  Ezt nem csak a gép állapota bizonyította (a hungarocell rögzítő bakok és a billentyűzetvédő is mind rajta voltak, ahogy kibontottuk az eredeti dobozt), de az is, hogy elvileg a vásárlás napjától indult a 3 éves garancia. A gép mindössze a háttértárat tekintve nem felelt meg az elvárásaimnak, így a boltban felajánlották, hogy ha vásárolok egy SSD memóriát, akkor visszavásárolják a HDD-t, és azonnal be is építik a boltban. Ez meg is történt.

Olvasson tovább!

Csak ígéret maradt az ajándék router

2017.01.19. 15:20 | Homár Hilda | 57 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Aki sokat ígér, keveset ad, de talán egy router nem olyan sok egy Telekom nagyságú cégnek, hogy ezt a közmondást alkalmazzuk rá. Legyen inkább az Ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó

Tisztelt Tékozló Homár,

gondolom nem én vagyok az egyetlen akit a T-Mobile szűklátókörű és hazug üzletpolitikát folytatva átvert. Még tavasszal történt, hogy lejáró szerződésünket (céges) újrakötöttük. Cégünk a T-Mobile partnere immár több mint 10 éve (én személy szerint őket tartottam a legjobbnak – eddíg), többek közt ezért is fájó, hogy egy XY nevezetű képviselő (aki amúgy a Prospero Telekom Kft., mint alvállalkozó beosztottja) minket megvezetve, átverve hosszabbította meg szerződésünket. Az átveréshez a mi figyelmetlenségünk is kellett.

Olvasson tovább!

Mert hülye azért nem vagyok!

2017.01.19. 09:20 | Homár Hilda | 95 komment

2000px-media_markt_logo_svg.png

Nem tudjuk biztosan, mi zajlott a Media Markt webshopjában, mindenesetre olvasónk sztorija elég érdekes. Megpróbáljuk megtudni, mire jutott a cég a vizsgálat során.

Sziasztok!

Továbbítom részetekre is a Media Markt részére írt panaszomat, amivel nem igazán foglalkoznak, mivel semmi választ nem küldenek. 

Utálom a tömeget és sorban állni, ezért a Media Markt webshopon keresztül vettünk egy Samsung R323 VR szemüveget, ami helyett a korábbi olcsóbb előző szériás R322 modelt küldték ki számunkra. Ok, előfordulhat hiba, de már akkor is azon gondolkodtam, hogy nem direkt küldtek a mást, készlet kisöprésként.

Mivel emailes ügyfélszolgálat valamiért nem volt hajlandó válaszolni, visszavittem, hogy kicseréltessem, de csere nem volt az üzletben, csak pénzvisszafizetés. Kérdem az eladót, hogy mi a garancia, ha újra megrendelem, akkor nem fognak ismét véletlenül tévedésből mást küldeni? Azt mondja, ez csak véletlen lehetett... Na jó, megrendeltem újra. Az R323 modellt a webshopban.

Olvasson tovább!

Ki szeretne otthon Liebherr hűtő tanműhelyt nyitni potom 313490 Ft-ért?

2017.01.18. 10:59 | Homár Hilda | 215 komment

liebher-logo.jpg

Az Index hűtős fórumában megoszlanak a vélemények, hogy a Liebherr a hűtők Rolls-Royce-a vagy Audija, de az alapvetésnek számít, hogy minőségi háztartási gép. Ami persze azért meghibásodhat, de azt gondolná az ember, hogy prémium termékhez prémum vevőszolgálat dukál. Aha.

Ki szeretne otthon Liebherr hűtő tanműhelyt nyitni potom  313.490 Ft. –ért? Avagy a Liebherr hűtőnk, és a konyhaluxnet.hu története…

2015. szeptember 22-én vásároltunk a HPH Special Kft.-n keresztül (Konyhaluxnet.hu) 1 db Liebherr CNP 3913 típ. alulfagyasztós hűtőszekrényt 313.490 Ft. –ért. Közel két hónapot vártam a készülékre, de mindenképp ezt a prémium kategóriás terméket szerettem volna megvásárolni abban bízva, hogy hosszú éveken keresztül fog rendeltetésszerűen működni, valamint egy esetleges meghibásodás esetén a prémium márkához hűen, és az igen magas vételárnak megfelelően kiemelkedő színvonalú szerviz szolgáltatásban részesülhetek .

2016.12.14-én észleltem, hogy a hűtőszekrény normál hűtő része egyáltalán nem hűt (belső hőmérséklet 16c), valamint a fagyasztó teljesítménye is lényegesen lecsökkent. 2016.12.15-én jeleztem a problémát a vevőszolgálatnak, ahol nagy nehézségek árán (visszahívást ígértek, nem tették, én érdeklődtem többször, majd közölték: a szerelő hívni fog, az sem tette, nekem kellett felhívni, hogy mindenképp jöjjön, mert nincs másik készülék stb..) sikerült elérnem, hogy a készüléket megbízott javító munkatársuk délutánmegvizsgálja.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil